۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳

تاثیرگذارترین بازیکنان جوان پنچ لیگ معتبر اروپایی در فصل 24-2023

نگاهی به 10 بازیکن 23 و زیر 23 سال پنج لیگ معتبر اروپایی انداخته‌ایم.
کد خبر : ۶۵۳۰۲۳

به گزارش صراط به نقل از ترانسفرمارکت، فیل فودن با هت‌تریک مقابل استون ویلا آمار درخشان خودش را در این فصل از مسابقات لیگ برتر و اروپایی ارتقا داد و حالا او در کنار ساکا، دومین بازیکن تاثیرگذار 23 و زیر 23 سال پنج لیگ معتبر اروپایی پس از ارلینگ هالند است. ارلینگ هالند از منچسترسیتی با تاثیرگذاری مستقیم روی 23 گل (18 گل و 5 پاس گل) در 24 در لیگ برتر و پنچ لیگ معتبر اروپایی صدرنشین است.

پس از هالند، سه بازیکن انگلیسی شاغل در لیگ برتر با تاثیرگذاری روی 21 گل قرار داردند. بوکایو ساکا از آرسنال با تاثیرگذاری مستقیم روی 21 گل (13 گل و 8 پاس گل) در 28 بازی، فیل فودن از منچسترسیتی هم با تاثیرگذاری مشابه به اندازه ساکای (14 گل و 7 پاس گل) در 30 بازی و کول پالمر از باشگاه چلسی نیز با تاثیرگذاری روی 21 گل در لیگ برتر (13 گل و 8 پاس گل) در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

پس از بازیکنان جوان شاغل در لیگ برتر، جود بلینگام از رئال مادرید با تاثیرگذاری مستقیم روی 20 گل در لالیگا (16 گل و 4 پاس گل) در جایگاه پنجم ایستاده است. ماکسیمیلیان بیر مهاجم هوفنهایم، ویکتور بونیفیس از بایرلورکوزن، ژاوی سیمونز از لایپزیش، وینیسیوس جونیور از رئال مادرید و فلوریان ویرتس از بایرلورکوزن هم در جایگاه‌های بعدی تاثیرگذارترین بازیکنان جوانِ پنج لیگ معتبر قرار دارند.

10 بازیکن تاثیرگذار جوان پنج لیگ معتبر اروپایی

تاثیرگذارترین بازیکنان 23 یا زیر 23 سال پنچ لیگ معتبر اروپایی