۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

خواستگار مست پس از شنیدن جواب منفی، دختر ۱۷ساله را دزدید

چندی قبل، زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از ربوده شدن دختر ۱۷ ساله‌اش خبر داد.
کد خبر : ۶۵۴۲۰۶

به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین، وی وقتی به یکی از کلانتری‌های جنوب تهران رفت به افسر پرونده گفت: یکی از اراذل و اوباش‌ محل چندی قبل به خواستگاری دختر ۱۷ساله‌ام آمده بود اما به‌خاطر اینکه سابقه خوبی نداشت و در محل همه او را به شرارت و مصرف مشروبات الکلی و بدنامی می‌شناختند به او جواب رد دادیم. اما او ما را تهدید کرد و کینه به دل گرفت.

روزنامه ایران از قول این مادر ادامه داد: تهدیدهایش را جدی نگرفته بودیم اما ناگهان به خانه ما حمله کرد و با دوستانش پس از شکستن قفل در خانه با میله‌ آهنی وارد خانه شدند. مشخص بود مشروب خورده و مست کرده‌اند و در حالت طبیعی نبودند. پس از ورود به خانه آنها با ضرب‌وشتم ما، دخترم را ربودند و به زور به سمت خودروی خود بردند. از سر و صدای ما همسایه‌ها به کوچه ریختند و یکی از آنها که مرد جوانی بود می‌خواست مانع بردن دخترم از سوی آنها شود و نجاتش دهد که او را از طبقه دوم راه‌پله‌های ساختمان به پایین پرتاب کردند!

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خیلی زود راهی صحنه جرم شدند و پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته، پلاک خودروی موردنظر را شناسایی کردند که در ادامه نیز تردد خودرو آنها در حوالی شهرستان آمل ردیابی شد.
اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری ۳ مرد جوان ادامه داشت اما هنگامی که آنها متوجه شدند از سوی پلیس تحت تعقیب هستند دختر جوان را رها کردند و هر کدام به سمتی متواری شدند.
پس از بازگشت دختر جوان به خانه‌اش تحقیقات جنایی ادامه پیدا کرد و مشخص شد خواستگار شرور در خانه پدرش واقع در محله قرچک مخفی شده است که بلافاصله کارآگاهان راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت او را طی یک عملیات ضربتی بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی دختر جوان با همدستی ۲ نفر از دوستانش اعتراف و عنوان کرد به‌ خاطر اینکه مشروبات الکلی مصرف کرده مرتکب جرم شده است.
با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش فراری دیگر ادامه دارد.