۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

توزیع ۴۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بام ایران

توزیع ۴۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بام ایران
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱  فروردین‌ماه سال‌جاری، ۴ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده و برای ۲۷۹ نفر سفره مهربانی (افطاری) گسترانده شد.
کد خبر : ۶۵۴۲۸۹

به گزارش صراط به نقل از فارس ، مسعود مثنوی گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین سال‌جاری در طرح نیابت جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با هدف تکریم و دلجویی از اقشار کم‌درآمد و کم‌برخوردار به مرحله اجرا درآمد که در این طرح امدادگران جمعیت هلال‌احمر با مراجعه به ۲۸ سرا  از یک هزار و ۷ نفر دیدار و دلجویی کردند.

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در طرح غربالگری سلامت ۳۴۹ نفر داوطلب جمعیت هلال‌احمر در قالب ۲ هزار و ۷۹۲ نفر ساعت به ۷ هزار و ۹۱۰ بهره‌ور، خدمات مختلف سلامت را ارائه کردند. مثنوی با اشاره به شرکت ۵۷۷ نفر در قالب ۸ هزار و ۲۴۰ نفر ساعت در پویش هلال رحمت جمعيت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، گفت: تاکنون ۴ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان  توزیع شده و برای ۲۷۹سفره مهربانی (افطاری) گسترانده شد. وی بیان داشت: در طرح مرهم جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری برای ۱۶۲ نفر در قالب ۷۹۰ نفر ساعت با اعتباری بالغ بر ۷۱۰ میلیون ریال، ۱۳۱ مورد اقلام دارویی به دست بیماران رسانده شد. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین با مشارکت ۲۷۶ داوطلب یار امداد و نجات به ۱۳۸۵ تعداد تماس برای مشاوره پزشکی در استان پاسخ داده شد. وی بیان داشت: در طرح‌های‌ بشر دوستی جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، ۱۵۳ داوطلب، کمک‌های مردمی را با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون و ۳۳۲ هزار ریال در ۱۰ پایگاه جمع آوری کردند.