۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۶

شرطی که حبیبی برای خاتمی گذاشت

در شرايط فعلي اصلاح طلبان معتدلي که با اصولگرايان رقابت دارند هيچ گونه مشکلي را در عرصه سياسي کشور به وجود نياوردند زيرا مرز خود را با فتنه مشخص کردند.
کد خبر : ۶۵۴۵۸
به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، دبير کل حزب موتلفه اسلامي گفت: تا زماني که خاتمي نسبت به فتنه 88 موضع رسمي ارائه ندهد امکان حضورش در عرصه سياسي کشور وجود ندارد.

محمد نبي حبيبي دبير کل حزب موتلفه اسلامي درخصوص بازگشت مجدد خاتمي به عرصه سياسي کشور گفت: مجموعه جريان اصلاح طلب که در حوادث انتخابات 88  مشارکت داشتند تا زمانيکه يک مرز قابل درک بين خودشان و فتنه 88 ترسيم نکنند براي بازگشت به عرصه سياسي نظام هيچگونه شانسي ندارند.

وي افزود: در شرايط فعلي اصلاح طلبان معتدلي که با اصولگرايان رقابت دارند هيچ گونه مشکلي را در عرصه سياسي کشور به وجود نياوردند زيرا مرز خود را با فتنه مشخص کردند.

حبيبي اذعان داشت: خاتمي تا به حال علاقه مندي خود را براي ماندن در نظام نشان داده است ولي هيچگاه به طور قاطع در برابر سران فتنه و حوادثي که بعد از انتخابات 88 رخ داد موضع صريح و قاطعي ارائه نداده است.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي تصريح کرد: تا زماني که خاتمي نسبت به فتنه 88 موضع رسمي ارائه ندهد امکان حضورش در عرصه سياسي کشور وجود ندارد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱
چرا این سران فتنه رو اعدام نمیکنید؟
همیشه رئوفت اسلامی!باید شامل حال کله گنده ها بشه؟
مجتبی از خراسان
|
Iran (Islamic Republic of)
بله مگه نمیدونی قانون مال ما بدبخت بیچاره هاست،بچه های ه...... و خودش و ... همه بزرگ و عزیز هستند
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند