۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹

خبرهای خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند

خبر واگذاری امتیاز تیم پرسپولیس به بخش خصوصی که به زودی قطعیت پیدا می کند، خبر خوشی برای پرسپولیس و تماشاگران این تیم بود، چرا که حالا ستاره ها با نیت دیگری هفته های پایانی را دنبال خواهند کرد.
کد خبر : ۶۵۴۶۱۱

به گزارش صراط به نقل از ورزش سه علی الظاهر واگذاری امتیاز تیم پرسپولیس به چند بانک و هم چنین استقلال به شرکت خلیج فارس قطعی شده است و پیش از ۵ اردیبهشت ماه به صورت رسمی اعلام خواهد شد. همین خبر کافی بود تا برخی از ستاره های معترض تیم پرسپولیس تصمیم جدایی خود را از تیم منتفی کنند و چشم انتظار پایان فصل و مذاکرات جدید با باشگاه برای تمدید قرارداد باشند.

در روزهای اخیر این شائبه در فضای مجازی ایجاد شد که بازیکنانی چون مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر به دنبال جدایی از تیم پرسپولیس و حضور در تیم تراکتور هستند. حضور این دو بازیکن در مراسم ختم همسر مالک باشگاه تراکتور به این شائبه قوت بیشتری بخشید اما بر اساس خبرهای رسیده باشگاه پرسپولیس و رضا درویش از همه توان خود برای تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان تمام شده استفاده خواهد کرد.

با واگذاری امتیاز تیم پرسپولیس بدون شک توان مالی باشگاه افزایش پیدا خواهد کرد و باشگاه در شروع مذاکرات می تواند بدهی های سابق را پرداخت کند.

با این شرایط بعید به نظر می رسد، در پایان فصل بازیکنی به بهانه مشکلات مالی اردوی تیم پرسپولیس را ترک کند.