۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸

شایعه قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد

شایعه قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
در روزهای گذشته شایعه‌ای در مورد قطع درختان برای ساخت فرهنگسرا در بوستان لاله تهران توسط برخی افراد و رسانه‌ها منتشر شد
کد خبر : ۶۵۶۶۷۷

به گزارش صراط به نقل از فارس ،شبهه ‌ شایعه: پس از شایعات درباره قطع درختان برای ساخت فرهنگسرا در بوستان لاله تهران، بلافاصله ویدیوهایی در محل پارک لاله منتشر شد که سه خانم و یک فعال محیط زیست از شهردار تهران درخواست می کنند درختان را قطع نکند.

خبرنگار ما از مسئولین شهرداری علت فنس کشی را جویا شد که مشخص شد این حریم سازی براساس نیاز پارک و بنا به درخواست مردم بعد از برگزاری جشن ها و مراسمات متنوع ماه های قبل صورت گرفته و برای پروژه ایجاد فضای عمومی و آبنما برای زیباسازی بوستان لاله است و قرار نیست حتی یک درخت هم درآنجا قطع شود. همچنان که برای کل پارک لاله پروژه بزرگ روشنایی برای بهره برداری بیشتر مردم  در نظر گرفته شده است تا این پارک با ظرفیت بالاتری در خدمت مردم باشد.

چندی قبل نیز عده‌ای با شایعه سازی در مورد قطع درختان در بوستان قيطريه سعی کردند با اخبار غیر واقع مانع ساخت مسجد شوند که شهرداری اعلام کرد هیچ درختی قرار نیست قطع شود و تنها حدود ۱۰ درخت یکساله جابجا می شود.

گفتنی است شهرداری تهران به دلیل تنوع فعالیتش و پتانسیل ها و منابع مختلفی که دارد همواره مورد توجه جریانات، افراد و شرکت‌های مختلف قرار دارد که ضابطه مند شدن تعاملات و قطع همکاری با برخی جریانات با پوشش پیمانکاری، باعث خبرسازی ها علیه شهرداری شده است.

 

برچسب ها: پارک لاله زاکانی