۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸

اورژانس همچنان مزاحم تلفنی دارد!

اورژانس همچنان مزاحم تلفنی دارد!
رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۸۰ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شده است که متأسفانه از این تعداد ۵ هزار و ۳۶ تماس مزاحم با این مرکز بوده است.
کد خبر : ۶۵۷۶۹۳

به گزارش صراط به نقل از فارس ،  محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: در هفته گذشته «۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت ماه» مجموع ۱۹ هزار و ۷۴ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شده است که در پی این مأموریت‌ها پنج هزار و ۱۵۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۳ هزار و ۹۲۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در این مدت ۶۴ هزار و ۳۸۰ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شده است که متأسفانه از این تعداد پنج هزار و ۳۶ تماس مزاحم با این مرکز بوده است.

توکلی در خصوص تعداد مأموریت‌های این سازمان در جهت رسیدگی به حوادث ترافیکی توضیح داد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، دو هزار و ۶۶۳ مورد حوادث ترافیکی و ۱۵ هزار و ۴۱۸ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

وی در خصوص مأموریت‌های هوایی این سازمان گفت: اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشته که در پی آن پنج نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. دو حادثه کارگاهی مجموعا با ۹ مصدوم از حوادث مهم هفته گذشته بوده است.

برچسب ها: اورژانس مزاحمت