۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵

سرقت با لباس پلیس در ایستگاه‌های مترو

سرقت با لباس پلیس در ایستگاه‌های مترو
رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مأمور قلابی و کشف ادوات نظامی خبر داد
کد خبر : ۶۵۷۹۱۲

به گزارش صراط به نقل از خبرانلاین ، سرهنگ علی قاسم پور، بیان داشت: در پی وقوع سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس در ایستگاه‌های مترو، دستگیری متهم در دستور کار پلیس مترو قرار گرفت و با بررسی دوربین‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم شناسایی و در اختیار تمامی گشت‌های محسوس و نامحسوس مستقر در ایستگاه‌های مترو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران متهم را در حین اخاذی از یکی از شهروندان شناسایی کردند افزود: متهم بلافاصله دستگیر و در بازرسی اولیه از متهم تجهیزات نظامی, بی سیم دستی, کلاه نظامی, کارت شناسایی جعلی و مقداری دلار و وجه نقد از متهم کشف شد.  سرهنگ قاسم پور با اشاره به شناسایی چند نفر از شکات خاطر نشان کرد: متهم به همراه اموال مکشوفه جهت کشف جرایم احتمالی به کلانتری ۱۰۴ عباس آباد منتقل شد و ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر غصب عنوان پلیس و اخاذی از شهروندان به ۱۰ فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرد که پرونده در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد: در مواجه با افرادی که خود را پلیس معرفی می‌کنند بخصوص افرادی که با لباس شخصی هستند حتماً ابتدا کارت شناسایی و حکم مأموریت آن شخص را رؤیت و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع  دهند.

 

 

 

برچسب ها: سرقت مترو