۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

محسنی اژه‌ای: اگر یک نفر در لباس روحانیت، اقدام خلافی انجام دهد، به پای همه روحانیون تمام می‌شود

محسنی اژه‌ای: اگر یک نفر در لباس روحانیت، اقدام خلافی انجام دهد، به پای همه روحانیون تمام می‌شود
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر خدای ناکرده یک نفر در لباس روحانیت، اقدامی خلاف انجام دهد، به پای همه روحانیون تمام می‌شود لذا باید نسبت به حفظ شأن والای روحانیت بسیار اهتمام داشت؛ امروز وظیفه کارگزاران نظام به خصوص کارگزارانی که در کسوت روحانیت هستند، بسیار خطیر است.
کد خبر : ۶۵۸۰۴۵

به گزارش صراط به نقل از ایلنا: رئیس قوه قضاییه گفت: اگر خدای ناکرده یک نفر در لباس روحانیت، اقدامی خلاف انجام دهد، به پای همه روحانیون تمام می‌شود لذا باید نسبت به حفظ شأن والای روحانیت بسیار اهتمام داشت؛ امروز وظیفه کارگزاران نظام به خصوص کارگزارانی که در کسوت روحانیت هستند، بسیار خطیر است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای طی سخنانی در اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دشمنان ما که به استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی باور نداشتند، امروز به اقتدار نظام ما اذعان دارند و اندیشکده‌های خود را به صف کرده‌اند تا پیرامون اسلام، مطالعات مجدد کنند. 

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: امروز جریان مقاومت که از اسلام ناب و آموزه‌های امامین انقلاب نشآت گرفته است، رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان مستکبر این رژیم منحوس را مستأصل کرده است و گواه این امر، عملیات‌های پیروزمندانه‌ی طوفان‌الاقصی و وعده صادق است که به لحاظ تاکتیکی و استراتژیک، واجد ویژگی‌های منحصر به‌فرد بودند و موازنه قوا را به طور کامل به نفع محور مقاومت تغییر دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: امروز دشمنان با شبهه‌افکنی و القائات دروغین، در صدد هستند تا دلبستگی نسل جدید ما به ارزش‌های دینی و انقلابی را کمرنگ کنند؛ در اینجا وظیفه خطیری بر عهده‌ی روحانیت است که به تبیین‌گری بپردازد و اذهان نسل جدید را نسبت به توطئه‌های دشمن، روشن سازد.

رئیس دستگاه قضا گفت: اگر خدای ناکرده یک نفر در لباس روحانیت، اقدامی خلاف انجام دهد، به پای همه روحانیون تمام می‌شود لذا باید نسبت به حفظ شأن والای روحانیت بسیار اهتمام داشت؛ امروز وظیفه کارگزاران نظام به خصوص کارگزارانی که در کسوت روحانیت هستند، بسیار خطیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان گفت: مردم ما استحقاق خدمت بی‌منت را دارند و اگر خدای ناکرده نتوانیم به آن‌ها خدمت بی‌منت کنیم، باید نزد خداوند متعال و خود مردم که همواره پای ارزش‌های نظام ایستاده‌اند، پاسخگو باشیم.

پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه، آیت‌الله «حسینی» نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، گنجینه‌ای بی‌نظیر، ارزشمند و بی‌پایان و از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین‌دار، فهیم و با بصیرتِ جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: عظمت، شکوه، افتخار، امنیت و سرافرازی ملت ایران در دنیا، به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان است.