۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
پیام های تسلیت

واکنش نمایندگان مجلس به شهادت ابراهیم رئیسی /باز هم راه آسمان باز است

سید ابراهیم رئیسی در حین خدمت‌رسانی و افتتاح سد در استان آذربایجان شرقی طی سانحه‌ای به شهادت رسید.
کد خبر : ۶۵۸۵۷۰

به گزارش صراط به نقل از  ایسنا، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، به علت سانحه‌ای که برای بالگرد حامل وی و همراهانش رخ داد،‌ به شهادت رسید. آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده‌اند.

پیام های تسلیت نمایندگان و مطالب منتشر شده از آن ها در صفحات شخصی خود در فضای مجازی را در زیر می خوانید.

مجتبی توانگر نماینده تهران:

«پرگشودی و زیر لب گفتی/ باز هم راه آسمان باز است
‏خدمت ادامه دارد ⁧ »

مجتبی رضاخواه نماینده تهران:

«انا لله و انا الیه راجعون»

محمد حسن اصفری نماینده اراک:

« در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
‏آیه ۲۳ سوره احزاب »

بهروز مجبی نجم آبادی نماینده سبزوار:

«انا لله و انا الیه راجعون
‏عروج جانسوز خادمان دلسوز امت را به پیشگاه ولی عصر ارواحنا فداه و نایب حق مدارش مقام معظم رهبری و مردم قدر شناس ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.»

سیدمحسن دهنوی نماینده تهران:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿»

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت:

«وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ...»

عباس گلرو نماینده سمنان:

« در ایام ولادت امام رئوف، شهادت رئیس جمهور محبوب ⁧ سید ابراهیم رئیسی⁩ و همراهان بویژه برادر عزیزم ⁧ امیرعبداللهیان⁩، را تسلیت می گویم.»