۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷

مشخصه بارز «امیرعبداللهیان» از نگاه ظریف

مشخصه بارز «امیرعبداللهیان» از نگاه ظریف
محمد جواد ظریف: مهمترین ویژگی آقای امیرعبداللهیان اخلاص و خلق و خوی نیکوی ایشان بود. چنانکه همه همکاران در وزارت خارجه به ایشان علاقه داشتند و از ایشان به عنوان فردی با اخلاق یاد می‌کردند.
کد خبر : ۶۵۸۸۰۹

به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین، محمد جواد ظریف با بیان اینکه آقای امیر عبداللهیان مرد پرکار و پرتلاشی بودند و زمان زیادی را به کار و پیگیری امور اختصاص می‌دادند گفت: مشخصه بارز آقای امیرعبدالهیان اخلاص و مردم‌داری ایشان بود.

وزیر خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با مهمترین ویژگی‌های شخصیتی و کاری شهید حسین امیر عبداللهیان که در روز یکشنبه در جریان حادثه ایجاد شده برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور به همراه ایشان به شهادت رسید، گفت: مهمترین ویژگی آقای امیرعبداللهیان اخلاص و خلق و خوی نیکوی ایشان بود. چنانکه همه همکاران در وزارت خارجه به ایشان علاقه داشتند و از ایشان به عنوان فردی با اخلاق یاد می‌کردند.

 

مشخصه بارز «امیرعبداللهیان» از نگاه ظریف

وی با بیان اینکه آقای امیر عبداللهیان این ویژگی را چه در زمانی که کارشناس بودند و چه در زمانی که معاون بنده بودند و همچنین در زمانی که مجلس مشغول به فعالیت بودند داشتند، گفت: در زمانی‌که مسئولیت وزارت خارجه را نیز بر عهده داشتند همین ویژگی را داشتند.

ظریف با تاکید بر اینکه آقای امیر عبداللهیان در عرصه کار فردی پر کار و سخت کوش بود و زمان زیادی را برای کار و پیگیری امور اختصاص می‌دادند گفت: همانطور که گفتم مهمترین مشخصه بارز ایشان اخلاص و مردم‌داری بود و تا آنجا که اطلاع دارم با توجه به علاقه‌مندی دوستان در وزارت خارجه به ایشان از روز گذشته غم عجیبی در وزارت خارجه بخاطر شهادت ایشان و اتفاق رخ داده حاکم شده است.

 

مشخصه بارز «امیرعبداللهیان» از نگاه ظریف