۰۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۰

علی مطهری: خودم نفهمیدم که چه گفتم!

کد خبر : ۶۶۱۷
این نماینده مجلس ضمن "غیرعادی" دانستن وضع خود در لحظه فحاشی، نوشته است: ظاهرا من چند کلمه ای گفته بودم که خارج از ادب بود و البته در مجلس شنیده نشد و فقط کسانی که از رادیو گوش می دادند شنیدند و محتوای آن "بنشین" و "ساکت باش" و کلمه دیگری بود که معنی آن را نمی‌دانم.

به گزارش شبکه ایران، چند روز بعد از آنکه علی مطهری از تریبون مجلی شورای اسلامی با الفاظی زشت به فحاشی نسبت به برخی نمایندگان مجلس پرداخت، این نماینده مجلس اعلام کرد که معنی حرفی که زد را نمی‎داند!

علی مطهری در یادداشتی که برای یکی از سایت‌های اینترنتی ارسال کرده، ضمن "غیرعادی" دانستن وضع خود در لحظه فحاشی، نوشته است: ظاهرا من چند کلمه ای گفته بودم که خارج از ادب بود و البته در مجلس شنیده نشد و فقط کسانی که از رادیو گوش می دادند شنیدند و محتوای آن "بنشین" و "ساکت باش" و کلمه دیگری بود که معنی آن را نمی‌دانم.

وی همچنین به صورت تلویحی ناسزاهای خود را تکذیب کرده و مدعی شده است: وقتی یکی از دوستان که از رادیو گوش کرده بود به من گفت چنین کلماتی گفتی، گفتم اصلا یادم نیست و اگر گفتم در یک شرایط غیر عادی بوده است.

البته علی مطهری در پایان این یادداشت، این ناسزاها را "چند کلمه" نامیده و ضمن عذرخواهی از مهدی کوچک‌زاده نوشته است: هیچ کس جز معصومین از خطا و گناه مصون نیست و اگر آقای کوچک‌زاده از آن چند کلمه ناراحت شده‌اند، از ایشان عذرخواهی می‌کنم.

ماجرای فحاشی علی مطهری به اصولگرایان از کجا شروع شد؟

علی مطهری نماینده مردم تهران که به عنوان یکی از نمایندگان حامی آقای هاشمی شناخته می شود، در مخالفت با فوریت طرح معتبر بودن اساسنامه جدید دانشگاه آزاد مصوب شورای عالی فرهنگی، با خواسته بیش از 150 نماینده مخالفت کرد و گفت که باید منتظر نظر شورای نگهبان ماند.

وی سپس با متهم کردن منتقدان اقدام اخیر مجلس به استفاده ابزاری از بیانات رهبر انقلاب، در سخنانی غیراخلاقی اظهار داشت: آقای حسینیان در صحبت‌های خود گفتند به این طرح رای بدهید تا مشکلات اصولگرایان حل شود اما باید گفت اصولگرایان هیچ مشکلی جز شما و امثال شما و آقای کوچک اف ندارند!

پس از این سخنان و سکوت چند لحظه ای همه نمایندگان، کوچک‌زاده به نشانه اعتراض به این اهانت، یک شی را به سمت مطهری پرتاب کرد اما ناگهان مطهری، کوچک زاده را با عبارات رکیکی چون "خفه شو، بتمرگ سر جات، ..." آماج توهین های خود قرار داد.

مطهری پیش از این هم، در مناظره ای با کوچک زاده، به وی گفته بود که شما "کوچک‌زاده‌ها" با شخصیت های "بزرگ‌زاده" در نیفتید!
نظرات بینندگان
اشلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۰۶ تير ۱۳۸۹
۰
۰
معلوم نیست این مردک چی خورده بوده که حال غیرعادی داشته.
خاک بر سرت کنن که اینجوری خودت رو خوار و خفیف کردی.
سيد احمد موسوي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۸۹
۰
۰
باورم نمي شد كافيه فقط فايل صوتي توهين آقايه مطهري كه در رجانيوز هست رو گوش بدين باور نكردني هست البته قبلا هم ايشون مشابه اين رفتار ها رو داشت اما العان كاملا قابل تشخيص هست روحيات و منش ايشون تنها يك توصيه دارم ايشون رو با فاميلي مطهري خطاب نكنيد گناه داره كافي گوش بدين به اين فايل
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۰۷ تير ۱۳۸۹
۰
۰
برادر عباسپور تهرانی نماینده تهران داماد شهید مطهری یعنی شوهر خواهر علی مطهری نماینده تهران و با جناق علی لاریجانی رئیس مجلس است ..... حالا می فهمید چرا مجلس ما جاسبی گرا است .....
مرصاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۰۷ تير ۱۳۸۹
۰
۰
وقتی رفتار، کتب و آثار شهید مطهری در فرزندش تاثیر نگذاشته، چگونه می تواند دیگران را هدایت کند؟
من
|
Iraq
|
۱۸:۵۸ - ۰۸ تير ۱۳۸۹
۰
۰
گیرم ..............
از فضل پدر شما را چه حاصل؟؟؟
آبرو همه رو دارید می برید....
نا سلامتی شما فرزند .....
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند