۱۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵

گفت‌وگو با تنها مدير زن راديو جوان

آنچه واضح است اين است كه برنامه‌هاي ما بايد در راستاي سليقه و نگاه جوان امروز باشد و ما بايد سعي كنيم هر چه بيشتر با خواست جوانان آشنا شويم؛ چرا كه راديو جوان به عنوان تنها رسانه‌اي است كه در حال حاضر به نام جوان و براي جوانان وجود دارد.
کد خبر : ۶۶۱۹۵
به گزارش صراط به نقل از ايسنا، مدير طرح و برنامه راديو جوان جشنواره را اتفاقي بسيار خوب براي راديو توصيف كرد و افزود: جشنواره اول جوانه نشان داد كه راديو جوان به خوبي جاي خود را در بين جوانان پيدا كرده است و به نظر من برگزاري اين جشنواره اتفاق بسيار خوب و شايسته اي بود.
 
تنها مدير زن راديو جوان در ادامه عنوان كرد: اين جشنواره به نوعي نظرسنجي هم از مخاطبان بود و به ما نشان داد كه شنوندگان ما دوست دارند چه برنامه‌هايي را براي آنان تدارك ببينيم؛ چرا كه آنها مطابق با خواست و سليقه‌ي خودشان ايده‌پردازي و برنامه‌سازي كرده بودند و قاعدتا برنامه‌هايي در همان راستا را مي‌پذيرند.

او ادامه داد: آنچه واضح است اين است كه برنامه‌هاي ما بايد در راستاي سليقه و نگاه جوان امروز باشد و ما بايد سعي كنيم هر چه بيشتر با خواست جوانان آشنا شويم؛ چرا كه راديو جوان به عنوان تنها رسانه‌اي است كه در حال حاضر به نام جوان و براي جوانان وجود دارد.

خوشنويس كه از سال ۶۱ تاكنون در حوزه‌ي برنامه‌سازي در صدا و سيما فعاليت مي كند، در ادامه اذعان كرد: نسل جديد با نسل‌هاي قبلي متفاوت است. جوان امروز سطح سليقه و نگاه متفاوتي دارد او توانسته به كمك تكنولوژي بسياري از محدوديت‌هاي گذشته را كنار بزند؛ لذا براي شناخت هر چه بيشتر روحيات و توانمندي‌هاي او بايد تلاش كرد و به نظر من نه تنها شبكه جوان بلكه ساير رسانه نيز بايد در اين راستا تلاش كنند.

او گفت: جشنواره جوانه حركت بسيار خوبي است و ما را با توانايي‌هاي ناشناخته جوان امروز آشنا مي‌كند و در ضمن تجربه خوبي هم براي جواناني است كه علاقه‌مند به ساخت برنامه‌هاي راديويي هستند. مطمئنا اين جشنواره با توجه به تجربه‌ي دوره پيش و آسيب‌شناسي‌هايي كه در زمينه بهبود روند كار انجام شد بسيار بهتر برگزار خواهد شد و اتفاقات بهتري را هم رقم خواهد زد.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم