۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲

اعتراض به نشست گروه بیلدربرگ+عکس

معترضان آمریکایی که خود را اکثریت 99 درصدی می نامند با حمل پلاکاردهای به سیاستهای مافیایی این گروه اعتراض کردند.
کد خبر : ۶۶۲۹۸
به گزارش صراط به نقل از مهر، اعتراضات به بی عدالتی های اجتماعی در غرب و به ویژه آمریکا همچنان ادامه دارد و روز گذشته تظاهراتی در این باره و در جریان برگزاری نشست سالانه "گروه بیلدربرگ" به عنوان نماد اقتصاد سرمایه داری در ایالات متحده برگزار شد.

از روز پنجشنبه 11 خرداد نشست سالانه گروه بیلدربرگ به مدت 4 روز در ایالت ویرجینای آمریکا در حال برگزاری است. این نشست با اعتراض شهروندان آمریکایی و به سیاستهای این نهاد بزرگ اقتصادی همزمان بود.

معترضان آمریکایی که خود را اکثریت 99 درصدی می نامند با حمل پلاکاردهای به سیاستهای مافیایی این گروه اعتراض کردند.

" بیلدربرگ "؛ گروهی که حدود 60 سال پیش بنیان نهاده شد متشکل از سیاست مداران ، سرمایه داران و خانواده های سلطنتی غربی است. نشستهای سالانه این گروه به صورت محرمانه و پشت درهای بسته و با شدیدترین تدابیر و اقدامات امنیتی و اطلاعاتی برگزار می شود و حتی از اسامی افراد دعوت شده به این نشستها اطلاعات دقیقی در دست نیست.


اعضای گروه در کنفرانس سالیانه خود، در مورد مسائل جاری سیاسی و اقتصادی جهان به صورت محرمانه با یکدیگر تبادل نظر و مشورت می‌کنند.
 
نام این گروه از نام هتلی در هلند به نام بیلدربرگ که محل برگزاری اولین نشست این گروه در سال 1954 بوده، گرفته شده است. هر سال نشست در محل مجللی برگزار می شود. در ابتدا قرار بود که نشست امسال در شهر "حیفا" توسط رژیم صهیونیستی و خاندان روچیلدها برگزار شد ولی در نهایت به آمریکا منتقل شد.

اهداف این گروه در ابتدا نزدیکی بیشتر اروپا و آمریکا و همگرایی در سیاستهای کلان و تصمیمات مشترک بیان شده بود ولی در سال 2010 فیدل کاسترو، رهبر سابق کوبا مقاله‌ای به رشته تحریر در آورد که در آن گفته بود بیلدربرگ به دنبال تشکیل حکومتی جهانی است.

برخی نیز گفته اند که بیلدبرگ درصدد تقسیم جهان به سه منطقه بزرگ اقتصادی است : اتحادیه اروپا، اتحادیه آسیا- اقیانوسه و اتحادیه آمریکاست تا اتحاد سه گانه سرانجام زمینه‌ساز حکومت جهانی‌ شود که گروه بیلدربرگ در سودای ریاست بر آن است.

نظرات بینندگان
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱
عجب اعتراضی و عجب عکاسی و عجب عکسی و ....؟!