۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۷

اعتراف‌گنجي‌به نفوذصهيونيستها درBBC

بي بي سي اگر خلاف نظر صهيونيست‌ها رفتار کند درش را مي بندند!
کد خبر : ۶۶۵۳۲
به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ در ادامه حمايت از اقدام موهن خواننده مرتد به ساحت مقدس امام هادي (ع) و توجيه اين حركت ضد اخلاقي و ضد اسلامي شبكه وابسته به خاندان سلطنتي بار ديگر با ترتيب دادن برنامه‌اي در صدد موجه جلوه دادن اين اقدام بر آمد كه با افشا گري اكبر گنجي يكي از مهمانان برنامه عليه اين شبكه مواجه شد.
 
در برنامه پرگار بي بي سي فارسي " اکبر گنجي " با ابراز نگراني از رفتار غرب در خصوص مسلمانان که منجر به درگيري هر چه بيشتر مسلمانان با غرب خواهد شد فرايند حذفي غرب را در چند گام معرفي کرد.گنجي که بيشتر نگران عکس العمل مسلمانان بود تا دفاع از آنان، زماني که با اعتراض افراد حاضر در جلسه مواجه شد به افشاگري دست‌هاي پشت پرده مديريت بي بي سي فارسي پرداخت .
 
وي با اعتراف به نفوذ صهيونيست ها در شبکه بي بي سي خطاب به مجري برنامه بي بي سي گفت : " در همين رسانه هاي مدعي آزادي بيان، شما مي‌توانيد اينجا هولوکاست را مسخره کنيد؟ امکان ندارد.
 
کاريکاتوري که عليه يهوديان کشيده اند شما مي‌توانيد در بي بي سي نمايش دهيد؟ امکان ندارد، در بي بي سي را مي بندند!اين در حالي است که کاريکاتوريستي که عليه يهوديان کاريکاتور کشيده اعدامش کردند.
نظرات بینندگان
محمد جديدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
حتما آقاي گنجي خوب شارژ مالي نشده كه اينهمه دادش بلند شده و نگران عكس العمل مسلمانان هستند .اين درحاليه كه خودش در شبكه تلويزيوني آمريكا منكر امام زمان(عج) قرآن و پيامبر شدند.شايدم چون يهوديها مهاجراني را بيشتر از ايشان ميپذيرند ناراحتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
ای تف به روت بیاد به اوناهم وفا نکردی مزدور جیره خور مالیخولیایی دین ودنیا باخته؟