۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۳
موسسه راهبردی دیده بان

بهاییت و وهابیت برادران ناتنی

- آیا میدانند قیامت بهاییان با ظهور باب اتفاق افتاده؟ -آیا میدانند الآن بهاییان در عالم پس از قیامت زندگی می کنند؟ - آیا میدانند خدای بهاییان برایشان نه جهنمی قرار داده و نه بهشتی؟
کد خبر : ۶۶۵۴۹
به گزارش سرویس وبلاگ صراط موسسه راهبردی دیده بان نوشت :

للحق

روزگاری به اصطلاح متفکران عالم از میان برداشتن مسلمانان را متضمن حضور افراطیونی یافتند که خود طالبان نامیدند .

با آفریدن چنین حیواناتی تمامی خصائل حیوانی را به کمال آموزششان دادند تا سلفی گری را به عینه تزریق کنند بر دُوَلی که هیچ از خود ندارند و دستشان در جیب شاهان کاخ سفیدنشین شان بود و هست .

قطعا نمی دانستند که این ترفند را مولای ما با 25 سال خانه نشینی در بدو تولد اسلام عزیز خنثی کرده بود و بر چشمان هرزه ای که به امید سقوط اسلام چشم به راه نشسته بودند تیرهایی زهرآلود حواله کرده بود. و این را هم هنوز نفهمیدند که مولای امروز ما فرزند همان علی خیبر شکنی است که در موقع صلاح و مصلحت اسلام که شد سالیان سال سکوت را بر حکومت حقه ی خودش ترجیح داد .

اما خوب بدانند که علی زمانه ما نواده ی همان حسینی است که برای تعیین مرز اسلام ناب و اسلام یهودیان امت، سر داد و فرزندان و اهل و عیالش را فدای همین اصلاح امت جدش رسول الله (صلوات الله و سلامه علیه) کرد.

آری پس از سالها رشد و نمو دادن سلفی گری در میان مسلمانان, خواستند تا اهل تسنن که برادران و خواهران حقیقی همه ی ما شیعیان هستند را از ما بگیرند و بالعکس ما را هم از آنها. یادشان رفته بود 8 سال دفاع دوشادوش جوانان ایران اسلامی را در برابر کفر. یادشان رفته بود که در آن 8 سال دیگر نه شیعه ای در کار بود نه سنی. نه عرب و نه عجم. نه فارس و نه کرد و حتی نه ارمنی و نه مسلمان.

پس از آنکه باز هم پشت دربهای بسته ی ملت بصیر ایران گرفتار آمدند دوباره رخت بربستند و توپ فتنه را در ممالک خود فروخته ی عربی چون سعودی انداختند. امروز اگر شاهد تحرکات وحشیانه ی سران سعودی در برابر شیعیان عالم هستید، اگر میبینید در بحرین وحشیانه کودک و زنهای بیگناه را می کشند، اگر هر روز خبر کشته شدن تعدادی شیعه ی بی گناه عربستانی را می شنوید، برای آن است که اینبار به همین موازات برنامه ای جدید برای مسلمانان طراحی کرده اند.

از تعاملات پایدار بهاییان و شاهان سعودی چقدر خبر دارید؟

از تعاملاتشان با سران طالبان چطور؟

بهاییت را 170 سال پیش برای امروز من و توی مسلمان پایه ریزی کردند تا در برابر تفرقه افکنی و وحشی گریهای سلفیان در میان اهل تسنن، فرقه ای فتنه گر اما به ظاهر صلح طلب را در میان شیعیان نفوذ دهند تا اینبار از درگاه مهدویت به اسلام حمله ور شوند.


من اگر اشک به دادم نرسد می شکنم   اگر از هجر تو آهی نکشم می شکنم

مهدویت، درگاهی است که برای نفوذ اسلام آمریکایی در بدنه ی اسلام ناب تشیع، همان درگاهی که برای از میان بردن آن در قلب من و تو ، انجمن حجتیه ها را بنا کردند. عرفان های نوظهور را بنیان نهادند. بهاییت را با کارنامه ی جنایاتی 170 ساله بنیانگذاری کردند،

بهاییت، همان تشکیلاتی است که با ورود از درگاه مهدویت بسیاری را به ناکجا آباد دینی جدید رهنمون ساخت. فرقه ای که هنوز مدتی از تولد ننگینش نگذشته، پیامبرش، ادعای الوهیت می کند و مردمانش را باز میگرداند به دوران عصر حجر که انسانها به راحتی میتوانستند فرعون پرستی کنند و در نبود موسی گوساله سامری را ....

انسانهایی که با شعار اسلام متجدد، به دام این تشکیلات ضد دین می افتند، انسانهایی که قسم خوردن های مجری شبکه ی من و تو 1 مبنی بر اینکه : «ما مسلمانیم. شیعه هستیم . اما اسلام ما به ما آزادی می دهد » .... را به راحتی می پذیرند و برایشان شائبه ایجاد می شود،

- آیا میدانند قیامت بهاییان با ظهور باب اتفاق افتاده؟

-آیا میدانند الآن بهاییان در عالم پس از قیامت زندگی می کنند؟

- آیا میدانند خدای بهاییان برایشان نه جهنمی قرار داده و نه بهشتی؟

- آیا میدانند در دیانت بهایی وقتی پدری به دخترش تجاوز می کند باید در کفاره اش به بیت العدل جریمه ی نقدی دهد و هر بار تکرار شود این جریمه بیشتر میشود؟ و آزادانه میتواند این کار را به دفعات انجام دهد؟

آری این است آزادی اسلام متجدد. که دختر بهایی از دست پدرش به قوه ی قضاییه پناه ببرد و شکایت کند که من را از دست این پدر نجات دهید. هربار که به من تجاوز می کند و من به تشکیلات می گویم، فقط کمی پول از او می گیرند و او به حرکاتش ادامه می دهد.

این است نمونه ی کودک آزاری. این است نمونه ی احکام دینی آزاد که تمامی احکامش منافی همه ی ادیان آسمانی است.

و این داستان ادامه دارد.....




نظرات بینندگان
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
سلام
بسیار از این مطلب استفاده کردیم
خدا خیرتون دهد.
خدا لعنتشون کنه هم بهاییت را و هم وهابیت را
بازهم از این مطالب بگذارید.
سایه بان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
حقیقتا ممنونم از این مطلب زیباتون. امکان دارد که سوالاتی که مطرح شد در این متن هم پاسخ داده شود؟ تا ما بیشتر با ماهیت تشکیلات بهاییت آشنا شویم؟
ساسان ساسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
با سلام
مطلب بسیار پر محتوایی خواندم امیدوارم این راه را همچنان ادامه دهید و روز به روز همین گونه دست این شیادان را رو کنید
در ضمن ممنونم که ما را با سایت دیده بان هم آشنا کردید
یا علی