۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷
دعواهای ساختگی مجلس نهم را به حاشیه نبرد

هشدار جعفری به مجلس

روسای قوا، وزرا ،نمایندگان و مسئولان در سطوح مختلف باید این فراست را داشته باشند که گرفتار این دعواهای ساختگی و مصنوعی دیگران نشوند.
کد خبر : ۶۶۵۷۵

به گزارش صراط به نقل از خانه ملت، قاسم جعفری حاکمیت اخلاق را شرط موفقیت مجلس نهم عنوان کرد و گفت: اگر ما بر مبنای اخلاق اسلامی حرکت نکنیم هیچ توفیقی بدست نخواهیم آورد.
 
نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتخبین ملت باید با علاقه و جدیت و با استفاده از نظر کارشناسان، وظایف نمایندگی را دنبال کنند افزود: ما باید بر مبنای شاخص و ملاک قانون کار کنیم و کسی هم نباید بگوید که قانون را انجام نمی دهد.
 
وی با تاکید بر اینکه ما باید خیرخواه همدیگر بوده و نقد و انتقادها را پذیرا باشیم، ادامه داد: امام (ره) در جایی فرمودند نقد یک موهبت الهی است اما در جای دیگر فرمودند بین نقد و تخریب فرق است.
 
جعفری تصریح کرد: آنچه که موجب حاشیه سازی می شود این است که ما خیرخواهی مان را به همدیگرثابت نکنیم در صورتیکه اگردر این راستا حرکت کنیم تمام توانمان در یک مسیر قرار می گیرد و مجلسی قوی خواهیم داشت.
 
این نماینده مجلس نهم بیان داشت: نمایندگان مجلس نهم باید بدانند همواره در پشت پرده افرادی هستند که سناریوها را طوری طراحی می کنند که همیشه حاشیه‌ها واختلافات وجود داشته باشد تا به راحتی بتوانند کار خود را انجام دهند و نتیجه آن می شود که پس از گذشت چند سال متوجه یک اختلاس بزرگ در کشور خواهیم شد.
 
وی با بیان اینکه افرادی هستند که همواره به دنبال ایجاد دعواهای مصنوعی هستند تا مجلس را به حاشیه بکشند، گفت: روسای قوا، وزرا ، نمایندگان و مسئولان در سطوح مختلف باید این فراست را داشته باشند که گرفتار این دعواهای ساختگی و مصنوعی دیگران نشوند.
 
جعفری با بیان اینکه قدرت ایران و ایستادگی مردم در برابر تهدیدهای خارجی مثال زدنی است، تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی تواند کیان ما را تهدید کند مگر اینکه ما در داخل با خودمان مشکل داشته باشیم و این بزرگترین تهدید محسوب می شود.
 
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قوای سه گانه  باید در چنین شرایطی با یکدیگر تعامل مثبت داشته باشند، افزود: نباید اجازه دهیم دشمنان ما از برخی اختلاف سلیقه‌ها به عنوان نقطه ضعفی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند./