۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۱

حادثه برای بازیگر با سابقه +عکس

در سومین شب اجرای این نمایش بعد از اینکه صحنه مربوط به من تمام شد و نور رفت، به جای این‌که به سمت چپ صحنه بروم، به سمت راست رفتم و همین موضوع موجب شد از صحنه پرت و دچار آسیب‌دیدگی لگن بشوم.
کد خبر : ۶۶۶۴۸
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، آتش تقی‌پور بازیگر با سابقه تئاتر و تلویزیون که مشغول بازی در نمایش «سیاست خواجه» بود، دچار حادثه‌ شد و به دلیل آسیب‌دیدگی لگن در بیمارستان بستری شد.
 
این بازیگر گفت: «در سومین شب اجرای این نمایش بعد از اینکه صحنه مربوط به من تمام شد و نور رفت، به جای این‌که به سمت چپ صحنه بروم، به سمت راست رفتم و همین موضوع موجب شد از صحنه پرت و دچار آسیب‌دیدگی لگن بشوم.»

تقی‌پور که چند روز است در بیمارستان بستری است، اضافه کرد: «خوشبختانه نیازی به عمل جراحی نیست، اما باید حدود یک ماه به طور کامل استراحت کنم. البته قرار است امروز از بیمارستان مرخص شوم.»

نمایش «سیاست خواجه» به کارگردانی عظیم موسوی این روزها در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. آتش تقی‌پور در این نمایش دو نقش را بازی می‌کرد.

بعد از این اتفاق موسوی یکی از نقش‌های نمایش را که خسرو احمدی در آن بازی می‌کرد حذف کرد. احمدی به جای تقی‌پور نقش او را بازی می‌کند. همچنین موسوی از جمال فوآدیان دعوت کرده به جای تقی‌پور دیگر نقش او را بازی کند. این بازیگر فعلا در حال تمرین است.

نمایش «سیاست خواجه» نوشته عبدالحی شماسی است و داستان آن درباره خواجه نصیرالدین طوسی است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
آرزوی سلامتی برای ایشان وهمه بیماران داریم.
محمد
|
United States of America
|
۰۱:۲۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خدا شفاش بده