۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۷

فروش خانه مرگ مایکل جکسون +سند

خریداران خانه مذکور را شوم و بد یُمن می دانند و اعتقاد بر این دارند که صاحبان قبلی نیز از آن خیری ندیده اند و گفته می شود چند نفر از صاحبان قدیمی آن به دلایل نامعلومی مُرده اند.
کد خبر : ۶۶۶۵۸
به گزارش صراط به نقل از جام نیوز، خانه مشهوری که "مایکل جکسون" در آن مُرد به فروش گذاشته می شود.
 
بعد از سه سال کش و قوس و دعوا بر سر معلوم کردن قیمت خرید خانه برای خریداران، خانه ای را که "مایکل جکسون" در آن مُرد توجه یک خریدار را به خود جلب کرد.
 
درحالی که این خانه تقریبا 24 میلیون دلار قیمت گذاری شده، بالاترین قیمت پیشنهادی را یک تاجر ناشناس 17 میلیون دلار برای این ملک، در"هولمبی هیلز" پیشنهاد کرده است.
 
فعلا خانه مورد نظر به این شخص تحویل داده نشده است و فروشندگان منتظر قیمت های بالاتری هستند ولی تاکنون کسی قیمتی بالاتر از این را پیشنهاد نداده است. جالب این است که خریدار جدید از طرفداران "مایکل جکسون" نبوده و هیچ علاقه ای هم به او و ترانه هایش ندارد، حتی حاضر نیست در قبال وسایلی که از "مایکل جکسون" در خانه به جا مانده، مانند دستکش هایی که زمان مرگ به دست او بودند پولی پرداخت کند. این مالک فقط دوستدار بزرگی خانه است و هیچ اهمیتی به مالک قبلی آن نمی دهد.
 
این خانه علیرغم مساحت زیاد و زیبایی آن، خریداری ندارد چرا که اکثر مردم، به ویژه خریداران، خانه مذکور را شوم و بد یُمن می دانند و اعتقاد بر این دارند که صاحبان قبلی نیز از آن خیری ندیده اند و گفته می شود چند نفر از صاحبان قدیمی آن به دلایل نامعلومی مُرده اند.