۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵

نقدی:خاتمی‌ظلم‌بزرگی‌درحق‌مردم‌کرد

آنچه که در وزارت آموزش و پرورش ارجحیت دارد مسئله پرورشی است و کانون اصلی این مجموعه بایستی مسائل تربیتی باشد.
کد خبر : ۶۶۸۱۲
به گزارش صراط به نقل از فارس، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیاری از معضلات جوانان از جمله ابتلا به مواد مخدر و مسائل غیر اخلاقی معلول انحلال امور تربیتی مدارس توسط دولت خاتمی است.

سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع فرهنگیان استان لرستان گفت: دولت خاتمی ظلم بسیار بزرگی در حق ایران اسلامی کرده و نسل اندر نسل مدیون ملت ایران باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به حذف امور تربیتی از مدارس توسط دولت خاتمی تصریح کرد: آنچه که در وزارت آموزش و پرورش ارجحیت دارد مسئله پرورشی است و کانون اصلی این مجموعه بایستی مسائل تربیتی باشد.

وی فرهنگ جامعه را شرط اصلاح جامعه دانسته و تصریح کرد: عناصر مختلفی در تربیت انسان اثر می گذارند که به فرموده امام خامنه‌ای مهمترین آن معلم است.

نقدی مدرسه را کانون اصلی تربیت دانش آموزان توصیف کرده و ادامه داد: اگر تربیت نباشد در مسائل اقتصادی نیز دچار سقوط شده و اختلاس، دزدی و... محصول عدم تربیت افراد است.

وی در ادامه گفت: در مسئله تربیت کوچکترین مسئله مباحث اقتصادی است و خانواده، حفظ ارزش ملی انسانی و... در راس مسائل تربیتی و اخلاقی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به هدف اصلی نظام اشاره کرده و خاطرنشان کرد: جوهر و هدف غایی نظام اسلامی رساندن انسانها به بالاترین نقطه‌ای است که خداوند متعال مقدر فرموده و آن تربیت است و یقیناً بدون تربیت صحیح انسان به هیچ مقامی دست نمی‌یابد.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت زینب (س) گفت: اگر ایثار و از جان گذشتگی آن بانوی بزرگوار نبود خونهای مظلوم کربلا به این نتیجه مطلوب نمی رسید و امروز نیز بیداری اسلامی را مدیون فریادهای حضرت زینب هستیم.

نقدی در پایان با اشاره به نیاز تمام بشریت به آموزش مسائل اخلاقی افزود: حتی اگر انسانهای مومن نیز که به کار فرهنگی اشتغال دارند از خود غافل شوند، سقوط خواهند کرد لذا معلمین عزیز نیز که پرورش دهنده نوجوانان این کشور هستند بایستی به تربیت خود نیز توجه کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از حلقه‌های تربیتی معلمین استان لرستان بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های این حلقه‌ها قرار گرفت.

نظرات بینندگان
مزدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۷
۳
دوستان در باره" تراوشات چنین مغز متفکری" تیتر بزنید!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای سرپوش گذاشتن روی عیوب همه کاسه وکوزه هاروسردیگران می شکنند
حاج حسنی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای مزدک شما مزد بگیر کجایی که خودت رو مغز متفکر میدونی؟ نکاتی رو که ایشون گفتند عین واقعیته اگر چشمتون رو باز کنید
مزدک
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای حاج حسنی شما مزدبگیر کجایی؟! البته مشخصه! نیاز به گفتن نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۳
۰
امور تربیتی که توسط خیانتکاران منحل شده بود الحمدالله توسط خادمین احیاشد و معضل مواد مخدر در کشور و در میان جوانان بدست توانای مسئولین امور تربیتی در حال ریشه کن شدن است.!
ali
|
-
|
۲۱:۴۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۳
۰
به فرموده امام(مق) نظامي ها در امور سياسي دخالت نكن با توجه نظاميون
ایرانی ام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۴
۰
خاتمی محبوبیت داخلی و بین المللی دارد . چهره ای مذهبی و فرهنگی و بسیار مودب است . تمام گرفتاریهای این مملکت از سوی افراطیون غیر منطقی و تند روهایی است که شبانه به کوی دانشگاه و کوی سبحان حمله کردند و به خاطر چند تار موی سر به نوامیس مردم متعرض می شوند و ...... و بدین سان برای جوانان ایجاد اشتغال می کنند. در زمان آقای خاتمی همه از صلح صحبت می کردند و آرمش بر جامعه حاکم بود الان چی ؟ اختلاس 3هزار میلیاردی چی ؟ توهین به مرجعیت و روحانیت چی ؟ قطع رابطه گامبیا و سنگال چی ؟ داشتن دوستان استراتژیک مثل بولییوی و کمور چی؟ در حبس بودن یاران امام و ایجاد اختلاف در میان میلیونها خانواده ایرانی بعد از مناظره چی ؟قانون شکنی و قانون گریزی چی ؟ بی حرمتی به درخواست رهبری درمورد م....... چی ؟ عزل و نصب های بی مورد چی ؟ عوام فریبی و اغفال مردم چی ؟ کمی واقع بین باشیم
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۲۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۳
۰
اصلا همه چیز تقصیر خاتمی است.. زلزله ی بم یک نمونه اش .. یا سونامی یا همین اختلاس و هر چیز دیگه ای .. جون نقدی راست میگم
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۳
۰
باز سالگرد 18 تیر نزدیک شد و مجرم محکوم شده سال 1378، با افاضات و اتهامات تکراری به خاتمی بزرگ فرار به جلو فرمودند!