۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۱
ارزشی ها

نکند‌حکایت‌شجریان‌و‌ خواننده‌لس‌آنجلسی‌تکرار‌شود؟!

شاید تقصیر خودمان است که وقتی کمرمان میشکند دوباره قد علم میکنیم و می ایستیم و به رویمان هم نمی آوریم که چه شده!
کد خبر : ۶۶۹۰۵

به گزارش سرویس وبلاگ صراط نویسنده وبلاگ ارزشی ها در آخرین به روز رسانی وبلاگش نوشت:


شاید تقصیر خودمان است که وقتی کمرمان میشکند دوباره قد علم میکنیم و می ایستیم و به رویمان هم نمی آوریم که چه شده!تقصیر خودمان است که ربنایش در ضمیر ناخود اگاهمان کم رنگ شد،ته دلمان سوخت و آه بر نیاوردیم،با گوگوش عکس گرفت دیدیم و فقط یک لااله الا ا.. گفتیم! بد و خوب فائقه اتشین به خودش بر می گردد اما در نگاه مردم ، گوگوش ،آواز خوان و رقاص کاباره ها و فیلم های فارسی و اکنون کنسرت های آنور آبی است. شجریان با یک ربنای قدسی ، در ذهن مردم ایران جاودانه شده بود و هر چه بعد از آن خواند ، اگر چه حتی از او بهتر هم پیدا می شد اما باز او همیشه استاد و متفاوت بود . حتی در قضیه فتنه 88 با آنهمه خطای فاحش ، خیلی نوک حمله به سوی او نشانه نرفته بود که با این عکس ، تیر خلاص را به خودش شلیک کرد .





عکس برهنه شدن گلشیفته و انتشار خبرش در سطح جهانی فقط غیرت ایرانیمان را خدشه دار کرد همین!


سالهای گذشته کارگردانی که تنش بوی خاک جبهه را میداد وقتی در فیلمهایش از قهرمانانی پر ادعا و از درون تهی استفاده کرد که هنوز مصاحبه های آبکی آنها در ورقه های کاهی مجلات زرد کدر نشده ، فیلم های آنچنانی آنها در محافل شبانه و پارتی ها دست به دست گشت و نشان داد که بعضی ها ظرفیت شهرت را ندارند و دل سپردن مردم به آنها ، دل سپردن به سراب بود و چه سرخوردگی های عجیبی که ایجاد نگشت !!...دل شهدا شکست، کمرمان شکست اما باز قد علم کردیم و کنار آمدیم!چند سال بعد خیلی چیزها عوض شد،دیگر کارگردانمان منکر جبهه رفتنش شد..


نه انها مقصر نیستند امثال من و تو مقصرند که خیلی ساده و سطحی از کنارشان گذشتیم


مخملبافی که به جای روستاهای محروم کشورش ، در افغانستان مدرسه ساخت و آخر ، سر از جرس در آورد را دیدیدم و برایمان عبرت نشد که وقتی کمرمان میشکند لااقل به خاطر دردی که کشیدیده ایم مبارزه کنیم..


شادمهر عقیلی که برای حضرت زهرا(س) خواند و ناگهان به اوج رسید ، دلش برای رقصیدن با چند دخترک لرزید! و رفت..آیا به ارزویش رسید؟نه،سفر کرد به جایی که پر است از خواننده و لجن و رقص و میان آنها خیلی ساده فراموش و گم شد...کمرمان شکست وقتی همه با طعنه میگفتند از خانواده های شهداست و فقط فاتحه ای نثار روح پر فتوح شهدا کردیم!


مقصر حکایت شجریان و گوگوش و گلشیفته خودمان هستیم و بس!


بهتر است زین پس بیشتر مراقب باشیم نکند کمر انقلاب بشکند!!!


................


ریز نوشت:هانیه توسلی بازیگر سینما در گفتگو با یک مجله ، با توصیف احساسات فراوان ناشی از نگهداری یک حیوان همچون گربه ، گفت: من وقتی خیلی خسته ام و به خانه می آیم، یک بچه گربه را بغل می کنم و احساس می کنم مثل یک فیلتر عمل کرده و انگار محبتش به من بر می گردد ! وی در پاسخ به سوال خبرنگار این مجله درباره اینکه مگر بچه انسان نیز این حس را به مادر نمی دهد، در مقایسه ای عجیب و استدلالی قابل توجه می گوید: بچه مسئولیت دارد، وقتی بزرگ می شود یک آدمی می شود مثل ما ولی گربه شبیه ما ریاکار و دودوزه باز نمی شود !






نظرات بینندگان
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
شهدا شرمنده ایم...*

وای اگر از پس امروز بود فردایی ... که هست فردایی به حضرت عباس فردایی هست ...قیامتی هست...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
بسوزیم وبسازیم و دم نزنیم..تاکی؟؟؟
جواب خون شهدا را چطور باید بدهیم؟؟ مگر همین ماها نبودیم که به ان بزرگواران قول دادیم که پاسدارخونشان باشیم؟؟که نگذاریم شهادتشان بیهوده باشد؟؟؟گرچه نیست وانها دربالاترین درجات هستند اما ما چی؟؟؟ ما که از ان قافله جا ماندیم..الان هم بااین بی بند وباری ها همینطور بیخیال کنار بیائیم؟؟ ایا نفس اعتقادات خودمان را نفی نمیکنیم بااینکار؟؟..به همین راحتی اجازه بدیم یک مشت بچه مزلف فاتحه بخوانند به هممه ان چیزهائی که بخاطرش انقلاب کردیم وجنگیدیدم وخون دادیم و اسارت کشیدیم؟؟؟!!! یکی منو ارشاد کنه..بدجوری احساس حقارت وپوچی میکنم.