۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹

اصلاح‌طلبان مي‌آيند

اگر اصلاح طلبان احساس کنند که تاثيرگذار هستند حتما وارد عرصه سياسي کشور مي‌شوند.
کد خبر : ۶۶۹۲۲

به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، دبير کل مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوي آتي گفت: اگر اصلاح‌طلبان احساس کنند که تاثيرگذار هستند حتما مي آيند.

حجت الاسلام حسين موسوي تبريزي با اشاره به ضرورت حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست جمهوري آتي اظهار داشت: اگر اصلاح طلبان احساس کنند که تاثيرگذار هستند حتما وارد عرصه سياسي کشور مي‌شوند.

وي گفت:‌ من درباره محور بودن خاتمي  اظهار نظر نمي‌کنم ولي اگر اصلاح‌طلبان شرايط را آماده ببينند حتما وارد مي‌شوند.

پروژه جاسوسي بی بی سی

در ادامه ماموريت هاي ضد ايراني بي بي سي عليه جمهوري اسلامي ايران ، اعضا و كارمندان شبكه سلطنتي انگليس ماموريت جديد خود را در سطح فضاي مجازي آغاز كرده اند.

رسانه تحت سلطه دستگاه جاسوسی انگلیس علاوه بر آنکه به پخش شایعه و جذب جاسوس و حمایت از هتاکین علیه مقدسات دینی مسلمانان مشغول است در جدیدترین اقدام خود به معرفی و انتشار نرم افزارهای جاسوسی مبادرت می کند.

این نرم افزار که در زمان فتنه 88 نقش مهمی در تهدید امنیت کشور برعهده داشت و در جهت پخش و تولید محتوای ضد امنیتی علیه ایرانیان در شبکه های اجتماعی ضد انقلاب استفاده می شد اکنون به بهانه اینکه با نسخه ای تقلبی توسط عربستان روبرو شده، خشم و نگرانی بی بی سی فارسي را بر انگیخته است .

نیما اکبرپور از کارمندان رسمی بی بی سی فارسي با انتشار مقاله اي در سطح فضاي مجازي به تبليغ نرم افزار ضد امنيتي مي پردازد و شبكه هاي تلويزيوني بي بي سي از جمله بي بي سي فارسي و انگليسي آن را در برنامه هاي مختلف خود معرفي مي كنند تا بلکه فتنه گران را متوجه این نسخه تقلبی بکنند.

حقوق بشر آمریکایی

دولت آمریکا سالانه ۳۰ هزار مجوز جاسوسی از شهروندانش را صادر می‌کند

 علیرغم آنکه کنگره به دنبال تصویب طرحی برای تسهیل جاسوسی از مردم آمریکا است، یک قاضی آمریکایی اعلام کرد که دولت فدرال طبق یک قانون منسوخ شده، سالانه به طور مخفیانه مجوز جاسوسی از دهها هزار آمریکایی را صادر می‌کند.

به گزارش راشاتودی، بیش از یک چهارم قرن از زمانی می‌گذرد که کنگره آمریکا قانون حفظ حریم ارتباطات الکترونیکی  را در سال 1986 به تصویب رساند اما این قانون منسوخ شده هر ساله به سازمانهای دولت فدرال آمریکا اجازه می‌دهد تا هر روز ارتباطات شخصی مردم آمریکا را تحت بازرسی قرار دهند و از طریق ورود به ایمیل‌ها، متن‌ها و هرگونه مکاتبات آنلاین، اطلاعات شخصی و خصوصی مردم آمریکا را چک و کنترل کنند.

توطئه جدید علیه عراق

یکی از فراکسیون های پارلمان عراق درباره توطئه قطر، عربستان و ترکیه جهت براندازی دولت عراق پرده برداشت.

به گزارش العالم، فراکسیون "العراقیه البیضاء" در بیانیه ای اعلام کرد، امضاهای جمع آوری شده برای سلب اعتماد از "نوری مالکی" نخست وزیر عراق در بغداد جمع آوری نشده، بلکه این امضاها در قطر، عربستان و ترکیه تهیه شده است.

در این بیانیه آمده است: قطر، عربستان و ترکیه مراکز اصلی جمع آوری امضا برای سلب اعتماد از دولت عراق هستند، و همگان از سیاستهای این کشورها علیه عراق جدید آگاهند.

نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۴
۱۱
اصلاح طلبان اگه احساس خطر کنند فلنگشون رو میبندن میرن تو سوراخ موش.کشور نیازی به دلسوزی شماها نداره شما احساس خطر برای جیب و شکمها و منافعتون میکنیدیا احساس خطر برای منافع غربیهاوامریکاییها؟.حیفه اسم اصلاح طلب رو که روی جسد پوسیده طیفتون گذاشتید............شما واحساس خطرتون
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۲
۳
چرا اون قسمت از کامنتم رو نقطه چین گذاشتید؟لابد کاربران باید نقطه چین رو پر کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۵
۲
اصلاح طلبها اگر عقل داشته باشند دیگر گول بازی تمامیت خواهان را نمیخورند و ساکن و سالم کنار مینشینند و ...... میخندند.
ما که ..... کلی خندیدیم.
مثلا آقا کشورش در مشکلات اقتصادی گیر کرده برای حل مشکل اقتصادی دنیا برنامه در میکند!!
خنده دار نیست. دو روزه من دارم میخندم. اصلاح طلبها بهترین وقت برای خنده و کسب روحیه دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۳
۲
همتون خوب میدونید که اگر خاتمی کاندید بشه و رد صلاحیت نشه بردش در سال 92 قطعی و مشخصه و این برای شما حقوق بگیرا یه بدبختی به حساب میاد