۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷

دغدغه های ملکه انگلیس+عکس

ملکه انگلیس بدون کوچکترین توجهی به آشفته بازار اشتغال جوانان، همچنان به تاج بازی و تاج گذاری مشغول است!
کد خبر : ۶۶۹۶۹

به گزارش صراط به نقل از جام نیوز روزنامه دیلی تلگراف (Daily Telegraph) روز چهارشنبه 17 خرداد (June.06) در مورد «کشیده شدن بحران اشتغال جوانان اسپانیا و یونان به انگلیس» هشدار داد.
این روزنامه نوشت: نگرانی‌ها در مورد بحران اشتغال جوانان انگلیسی شدت یافته است.
بر اساس این گزارش، بحران بیکاری به تمام منطقه یورو سرایت کرده و جوانان، آسیب بیشتری از این بحران دیده‌اند.
دیلی تلگراف افزود: اکنون جوانان یونانی از آینده خود ناامید شده و حتی به دنبال کار هم نمی‌گردند و زوج‌های جوان قادر به تأمین هزینه های فرزندان خود نیستند. بسیاری از مردم انگلیس نیز با این مشکل روبرو شده‌اند و از هر 5 جوان انگلیسی، یکی بیکار است.
البته به نظر می رسد ملکه انگلیس بدون کوچکترین توجهی به این آشفته بازار اشتغال جوانان، همچنان به تاج بازی و تاج گذاری مشغول است!

در روزهای اخیر، برای برگزاری مراسم شصتمین سالگرد تاج‌گذاری ملکه، نزدیک به 40 هزار پوند از پول مالیات‌دهندگان انگلیسی هزینه شد و صرف چنین مبلغ چشم‌گیری با انتقادات گسترده - و تاکنون بی نتیجه ای- در این کشور همراه بوده است.

به همین مناسبت، یک نشریه انگلیسی اقدام به انتشار عکسهایی از تاج های گران قیمت ملکه کرد. این تاج ها حاصل سال ها تلاش بهترین طراحان مد و جواهرات در سراسر دنیا بوده و بابت جواهرات به کار رفته در آنها هزینه هنگفتی صرف شده است که تصاویر برخی از آن ها در زیر می آید:

نظرات بینندگان
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۸
۴
بخور.بخواب.بگرد.تفریح کن.اما آخرش باید بری تو یه قبر 2متری تنگ و تاریک برای همیشه.اونوقت تو هستی و اعمالت.آیا کاخ 70 هزار متریت دستت رو میگیره؟آیا 775 اتاق کاخت برات کاری میکنه؟آیا تاج های میلیاردی ات شفاعتت را میکنند؟آیا 20 کشتی بزرگت به دردت خواهند خورد؟ هرگز.اونوقت تو هستی و اعمالت و میلیون ها شاکی از بریز بپاچ های تو که تو با حق آنها در عمرت خوشگذرانی کردی.
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من نمیدونم اینا به چی منفی دادند؟حرفش حقه
raha
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با سلام
این اوضاع برای مسئولین مملکتی ما هم هست .اونها هم باید جواب بدهند که چطور از بیت المال مسلمین اخها برای خود و اقازاده هایشان ساخته اند .؟؟ مرگ فقط برای ملکه انگلیس نیست ......
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
ما بهتره به فکر خودمون باشیم و به بی کفایتی رهبران کشورهای دیگه کاری نداشته باشیم. اصلاح فرهنگ و مسئولیت پذیری رو بیایم از خودمون اول شروع کنیم.