۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹

آقای احمدی نژاد زمان «گاندی» نیست

دولت مسئوليت خودش را روي دوش مردم گذاشته است دولت بايد هوشيار باشد و اجازه ندهد به حق مردم ظلم شود.
کد خبر : ۶۶۹۸۳
به گزارش صراط به نقل از جهان، روشي كه از سوي رئيس‌جمهور اعلام شد در گذشته هم بين سياستمدارها بود ولي براي كالاي خارجي است نه براي كالاي داخلي گاندي وقتي براي نجات هند وارد شد اعلام كرد كسي جنس خارجي نخرد زماني هم شهيد مدرس اين كار را كرد اما اين‌كه حالا به مردم بگوييم به بازار نرويد و خريد نكنيد تا ما جلوي گراني را بگيريم نوعي بي‌انصافي است.

دولت مسئوليت خودش را روي دوش مردم گذاشته است دولت بايد هوشيار باشد و اجازه ندهد به حق مردم ظلم شود.

سيد محمد سادات ابراهيمي در انتقاد از مواضع اقتصادی احمدی‌نژاد، به  تابناک، گفت: روشي كه از سوي رئيس‌جمهور اعلام شد در گذشته هم بين سياستمدارها بود ولي براي كالاي خارجي است نه براي كالاي داخلي گاندي وقتي براي نجات هند وارد شد اعلام كرد كسي جنس خارجي نخرد زماني هم شهيد مدرس اين كار را كرد اما اين‌كه حالا به مردم بگوييم به بازار نرويد و خريد نكنيد تا ما جلوي گراني را بگيريم نوعي بي‌انصافي است.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست از مردم برای عدم خرید، نوعي فرافكني است، گفت: دولت بايد اعلام مي‌كرد مردم خريد كنند و نمايندگان دولت هم هوشيار و بيدار هستند و آماده هستند تا اجازه ندهند افراد زورگو و محتكر آرامش بازار را بر‌هم بزنند و امكانات را از دست مردم خارج كنند.

این عضو مجالس هشتم و نهم با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم‌ترين موضوعي كه در كشور است تحقق سند چشم‌انداز است، اظهار داشت:در حال حاضر با معيارها و برنامه‌ريزي‌هاي سند فاصله زيادي داريم تحقق سند چشم‌انداز ملزوماتي دارد كه يكي از آنها مهمار نقدينگي است. در حال حاضر نه تنها نقدينگي مهار نشده است بلكه در دولت نهم و دهم ۵ برابر شد روزي كه دولت تحويل گرفته ۷۰ هزار ميليارد تومان بوده الان ۳۵۲ هزار ميليارد تومان است.

وی در ادامه انتقاداتش از عملکرد اقتصادی دولت اظهار داشت: وضع تورم هم در سند چشم‌انداز معيار خاصي دارد طبق اين برنامه قرار بود تورم يك رقمي بشود الان دولت اذعان دارد ۲۲ و نيم درصد شده است در رابطه با اشتغال قرار بود رقم بيكاري يك رقمي شود الان خودشان مي‌گويند ۵/۱۲ درصد است اما ما معتقديم خيلي بيشتر از اينهاست. بنابراين در امر انطباق با سند چشم‌انداز به‌ويژه در بعد اقتصادي خيلي عقب هستيم.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
َشما در مجلس قانون تصویب می کنید و به ایشان اجازه می دهید پول نفت را سر سفره مردم بیاورد و سفره های مردم را به آنش بکشد. اول از خود شروع کنید و فرافکنی نکنید اگر دلار نفتی نباشد قیمت دلار بالا رفته و ورود کالای خارجی به صرفه نیست! از خود شروع کنید