۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۴

بس است! دیگر عکاسان عکس نگیرند

سفر یک روزه مرتضی تمدن استاندار تهران به شهر صباشهر شهرستان شهریار حاشیه های مختلفی داشت.
کد خبر : ۶۷۰۲۵
به گزارش خبرنگار مهر، امروز مرتضی تمدن استاندار تهران سفر یک روزه به شهر صباشهر شهرستان شهریار داشت که حاشیه های مختلفی نظر خبرنگاران را جلب کرد.

- در زمان صحبت استاندار پشت تریبون نمازجمعه، عکاسان خبری و رسانه های شهرستان شهریار به صورت پی در پی در حال گرفتن عکس از آقای استاندار بودند که تمدن در اواسط صحبتهای خود خطاب به عکاسان گفت: "بس است! دیگر عکاسان عکس نگیرند. حواس مردم پرت می شود!

- نقش خطیر و مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس مشکلات شهروندان بر هیچ مسئول و مدیری پوشیده نیست، اما انگار این نقش برای روابط عمومی فرمانداری شهریار کمرنگ شده است به نحوی که در سفر استاندار تهران به شهریار و بازدید از پروژه های عمرانی، هیچیک از خبرنگاران حضور نداشتند.

- مصلی شهر صباشهر نیمه کاره بود و این مهم نیز باعث شد تا استاندار تهران به مسئولان این شهر گوشزد کند که این مکان جایگاه مناسبی برای نمازگذاران نیست و باید مسئولان هرچه سریعتر یک مکان مناسب برای مصلی ایجاد کنند.

- بحث نداشتن کاغذ و خودکار نیز از مشکلات و حاشیه های همیشگی مردم و شهروندان بود که این بار نیز خبرنگاران به داد مردم رسیدند و خودکار و کاغذ مورد نیاز را تامین کردند.