۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹
ارزشی ها

گشت ارشاد حجاب در رسانه؟!

در واقع آیا یکی از ریشه های مهم تزریق مدام فساد و بد حجابی در جامعه برخی بازیگران سینما و برخی دست اندر کاران سینما نیستند؟!آیا نه اینکه سینما یکی از مروجین فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست ؟
کد خبر : ۶۷۳۰۰
به گزارش سرویس وبلاگ صراط نویسنده توحیدی وبلاگ ارزشی ها نوشته است:

چندیست شاهد راه اندازی ایستگاههای حجاب و عفاف در سطح شهر هستیم! اما فیلم‌های سینمایی روی پرده در ترویج مدهای فانتزی از هم پیشی می گیرند و هر که در این میدان متنوع تر باشد بازارش گویی پر رونق‌تر است.در واقع آیا یکی از ریشه های مهم تزریق مدام فساد و بد حجابی در جامعه برخی بازیگران سینما و برخی دست اندر کاران سینما نیستند؟!آیا نه اینکه سینما یکی از مروجین فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست ؟ولی جای فرهنگ ایرانی و اسلامی ما در کجای بازی این بازیگران نهفته است ؟آیا بهتر نیست به جای تذکر هر چند به جا به دختران و زنان بدحجاب ،ایستگاههای عفاف و حجاب را در رسانه ها که نماینده ی کشورمان هستند بر پا کنیم؟! آیا "بازیگران بدپوشش" هم مشمول طرح امنیت اخلاقی می شوند؟شما که مصداق برخورد با هنجارشکنان در رابطه با نوع پوشش خانم‌ها (شلوار تنگ و کوتاه ،مانتو کوتاه وتنگ ،آرایش غلیظ و شدید ،شال‌ کوتاه ،پوشش‌های نامتعارف( غربی) ،موهایی که از جلو و پشت شال و روسری بیرون باشند) را فساد میدانید . و در صورت بازداشت فرد برایشان حکم قضایی صادر میکنید. آیا نباید به فکر ریشه یابی این مقوله باشید ؟ آیا جوانی که الگوی پوشش را در صدا و سیما میابد و آن را اجرا میکند باید متهم باشد یا .....؟!

بایستی به دلیل حساس بود موضوع، علاوه بر این که باید اقدامات فرهنگی و زیربنایی مناسبی در این خصوص انجام شود باید مسئولان ذی ربط نیز به بازیگران و دست اندر کاران رسانه که هنجارها را زیر پا می گذارند تذکر دهند که با این نوع پوشش ها در انظار عمومی ظاهر نشوند.چرا که وضع آرایش و لباس بازیگران در درون و بیرون فیلم است که انصافا گاها از سینمای هالیوود که شهوت یک پای ثابت خیلی از فیلمهاست پا را فراتر میگذارد و عملا شاهد بازیگرانی هستیم که اصلا به تحریک کردن جوانان روی پرده سینما مشغولند و سود این بی برنامگی در جیب یک سری می رود و دودش طبق معمول بر قشر جوان این مملکت وارد میشود.

به نظر می رسد این رفتارهای ضد و نقیض در حوزه های مختلف و برخورد متفاوت مسئولان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با مقوله حجاب و بدحجابی باعث به وجود آمدن نوعی دو گانگی و ابهام در افکار عمومی جامعه شود و سئوالی در ذهن مردم شکل بگیرد که آیا بنا به اعتقاد مسئولان این نوع پوشش بازیگران و هنرمندان جامعه، بد پوششی به حساب نمی آید؟

برای همه آنها که در سریال ها آنچه را که نیست می سازند و آنچه را که دوست نداریم می پوشند و آنچه را که غنا می دانیم می نوازند ! برای آنان که از شهدا و فقط نماد نشان می دهند آن هم نا صحیح و برای آنان که با رانت و مافیا سعی در پایمال کردن ارزشها دارند ! البته این با حضور نیروهای حزب اللهی و متعهد در سازمانها و مردم غیرتمند هرگز پیروز نخواهند شد . هرچند که سیاهی لشکرشان فزون تر از سپیدی ما باشد . چرا که وعده اللهی این است و خداوند وعده داد مستضعفان وارثان زمینند.
نظرات بینندگان
بی نام
|
Denmark
|
۱۵:۱۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
زورشون نمی رسه آخه به بازیگرا که
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند