۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷

بیانیه مجاهدین انقلاب تکذیب شد!

امروز و در آستانه ۲۲ خرداد برای چندمین بار متوالی در ماه‌های اخیر بیانیه ای به نام شاخه خارج از کشور مجاهدین انقلاب در برخی رسانه ها منتشر شده است.
کد خبر : ۶۷۳۳۳

به گزارش صراط، در پی صدور تازه ترین بیانیه به نام سازمان مجاهدین انقلاب شاخه خارج از کشور یک منبع آگاه درون این سازمان منحل شده، صدور هرگونه بیانیه به نام مجاهدین انقلاب شاخه خارج از کشور در خصوص عملیات روانی اقتدارگرایان برای تفرقه افکنی و ایجاد جریان‌ اصلاح طلب تقلبی را تکذیب کرد.

بنابراین گزارش نامبرده اظهار داشت: امروز و در آستانه 22 خرداد  برای چندمین بار متوالی در ماههای اخیر بیانیه ای به نام شاخه خارج از کشور مجاهدین انقلاب در برخی رسانه ها منتشر شده است که متاسفانه همانند دفعات گذشته این بیانیه بدون نام و امضا!منتشر شده است.

وی افزود: این بیانیه ها از جانب جریانی مجعول در خارج از کشور هدایت می شود که در صدد سواستفاده از موقعیت مجاهدین انقلاب می باشند.اینها همان جریانی هستند که مجاهدین را به انحلال کشاندند.

این منبع آگاه در ادامه گفت: این بیانیه از جانب جریانی اقتدارگرا و مجعول در خارج از کشور که توسط برخی سرویسهای اطلاعاتی غربی حمایت و هدایت می شوند منتشر شده است. رجبعلی مزروعی عضو سابق حزب مشارکت  و سرکرده این گروهک اقتدار گرا با رفتن از ایران در برنامه ای حساب شده با هدایت سرویس اطلاعاتی یک کشور اروپایی مدعی نمایندگی سازمان مجاهدین انقلاب در خارج از کشور شده است.

وی افزود: در حالی که چهره های تاثیر گذار این جریان هم اکنون به جرم براندازی در زندان به سر می برند و در حال گذران دوران محکومیت خود هستند عده ای فرصت طلب با استفاده از نام مجاهدین انقلاب در صدد سوءاستفاده و رسیدن به برخی منویات فروحورده خود در این سالها می باشند.

وی افزود: مواضع رسمی این تشکل سیاسی تنها از طریق بیانیه و از کانال رسانه های گروهی منتشر می شود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
بعد این شخص مجهول درون سازمان کیه که شما هر چی دلتون خواسته به اسم ایشون بر علیه سازمان نوشته اید؟؟؟