۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵
جدیدترین درخواست معاون ایرانی الاصل نتانیاهو

نسل کشی در سوریه را آغاز کنید

روسیه هم باید با اتهام "مشارکت در کشتار سوریه" کنار بیاید، زیرا مسکو سلاح در اختیار رژیم بشار اسد قرار می‌دهد.
کد خبر : ۶۷۴۰۴
"صراط" - معاون نخست‌وزیر اسرائیل (شائول موفاز یا همان شهرام مفضض زاده)  در گزارشی  جهت دار و با مظلوم نمایی در مورد مخالفان دولت سوریه از وقوع «جنایت علیه بشریت» سخن راند و با انتقاد از «سکوت جهان غرب» در برابر بحران سوریه، خواستار حمله‌ی نظامی خارجی به این کشور شد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط شائول موفاز، معاون نخست‌وزیر اسرائیل، ضمن نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ،  با اشاره به ادمه‌ی خشونت در سوریه از «نسل‌کشی» در کشور همسایه سخن راند.

او در گفت‌وگوی با رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد : «در سوریه در حال حاضر جنایت علیه بشریت صورت می‌گیرد». او خواستار آن شد که جامعه‌ی جهانی مانند حمله‌ی سال ۲۰۱۱ به لیبی، به سوریه هم حمله و رژیم بشار اسد را سرنگون کند.
 

به اعتقاد شائول موفاز، روسیه هم باید با اتهام "مشارکت در کشتار سوریه" کنار بیاید، زیرا مسکو سلاح در اختیار رژیم بشار اسد قرار می‌دهد.

نظرات بینندگان
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۳۰
۱۷
مخالفان وطنی دولت اسد
حتما این بچه کش صهیونیست هم مخالف کشتار بیگناهان است؟
طشت رسوایی مخالفان اسد افتاده خیلی هم صدا داره فقط میخواد که انسان کبک وار زندگی نکنه
حالا هی از بی بی سی یا الجزیره سند بیارید
خب دولت های انگلستان وقطر اسیر صهیونیست ها هستند معلومه رسانه های اونها بر اساس سیاست کشور خودشون خبر میدند
از نظر اونها تو بحرین هیچ خبری نیست و اسارت بچه 11 ساله مخالف حقوق بشر نیست
ای خدا به کسی که عقل ندادی پس چه دادی؟
طلبه سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.........
ماهیت رژیم کودک کش اسد دیگه برای همه روشن شده
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این بنده خدا حداقل مثل بشار اسد و برادرش همدینتان و هموطن های خودش( اسرائیلی ها) رو قتل عام نکرده. بشار و خانواده اش جای اینها بوده الان اثری از فلسطین و فلسطینی نبود.
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این بنده شیطانه نه خدا
این جور کامنت ها توهین به خودته
اگه ما انقده بدیم شما باید اگه کشته هم شدید حرف خودتونو بزنید
امام حسین اینگونه بود
شاید هم بیش از حد دنیا پرستید و حرف زدن در ازای مرگ رو سنگین میدونید
که اگه اینطوریه .... میکنید اسم امام حسین رو میارید
رضامومن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۲۷
ایرانی اینقدر نامرد نمیشه ، این سر سفره باباش بزرگ نشده که این چرندیات رو میگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هرکسی توی هر پستی که ایشون قرار گرفته باشه وظیفه داره این مواضع اتخاذ کنه .
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خطاب به رضامومن

اولا: شائول موفاز این چرندیات رو گفته است.

ثانیا: همه می دانند که اسرائیلی ها دلشان به حال ملت و دولت سوریه نمی سوزد.

ثالثا: شائول موفاز یک ایرانی الاصل است.

رابعا: شائول موفاز خائن به ایران و ایرانیهاست.
رفيق(ژاني)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۳۰
۱۱
شهرام مفضض زاده ي اصفهاني درست است.
دارن خودشونو به مرگ نزديگ ميكنن اين اسرائيليها.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
33 ساله فقط شعار میدید . تا حالا باید نابودش میکردید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۹
۱۷
آقايون پپسي رو توي ماه ديدين؟؟
موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۳۰
۹
بشار پیروز میدان نبرد با صهیونیستا و عمله های انان است صهیو نیستا خوب می دانند که رو به زوالند چه بخواهند چه نخواهند ولی عمله ها خالصانه کار میکنند
سعید
|
CANADA
|
۱۸:۴۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲۴
بعد از جنگ دوم خلیج فارس بین آمریکا و کشورهای عربی و عراق (بعد از تصرف کویت توسط صدام حسین) و بعد از اینکه صدام حسین شروع به سرکوب شیعیان و کردها بود (که منجر به بوجود آمدن منطقه پرواز ممنوع در شمال و جنوب عراق بود) ما شاهد همین موضع گیری ها از طرف اسرائیل و غرب بودیم آیا آن موقع هم شما می گفتید صدام حسین برحق است. آیا ملاک برحق بودن یا نبودن مواضع اسرائیل است؟ آیا موضع گیری اسرائیل علیه صدام و قذافی دلیل بر برحق بودن آنهاست؟
مجید
|
CANADA
ایا حمایت اسرائیل نشانه حق بودن طرف است؟
تحریف تاریخ ممنوع
در جنگ اول خلیج فارس شیعیان عراقی قیام کردند
امریکا برای اینکه صدام شیعیان بیشتری رو بکشه دست از حمله نظامی به عراق کشید
چگونه میگید که امریکا کشتار عراقی ها رو محکوم کرد ؟
در عمل به صدام کمک کرد که کشتار کنه
موضع خصمانه غرب در مورد صدام حسین و قذافی وقتیه که دیگه دوره مصرف اونها سر اومده
این یه اعلام خطر برای سیاست مدارانی است که دل به حمایت غرب دارند
اگه لازم باشه غرب برای سازش با نظام اسلامی تمام اونها رو میتونه به راحتی یک لیوان اب خوردن تحویل بده چون اونها هم برای اربابان غربی خودشون تاریخ مصرف دارند
ایا اسد دوست اونها بوده که تاریخ مصرفش ته بکشه؟
نه اونها میخوان که موضع ضد ایرانی تقویت بشه
فاز اول رسیدن وهابی ها به قدرت در سوریه است
کمی تامل خواهشا
سعید
|
CANADA
نه حمایت اسرائیل نه عدم حمایت اسرائیل نشانه برحق بودن یا نبودن یک جریان نیست. همانطور که حمایت یا عدم حمایت شما نیز دلیل برحق بودن هیچ جریانی نیست.
آقای مجید شما فکر می کنم تحریف تاریخ رو بهتر از بقیه یاد گرفتید

پدر بشار اسد، حافظ اسد همون کسی که در جنگ اول خلیج فارس به آمریکا و متحدینش کمک کرد. عکس های ایشون با مقامات آمریکایی در جریان همان جنگ هست.
آمریکا اگر قصدش کشتن شیعیان توسط صدام حسین بود چرا دوستان شیعه و کرد عراقی شما(آقایان مالکی، حکیم، جعفری و بارزانی و طالبانی و غیرهم) برای برانداختن صدام با آنها همداستان شدند؟ آیا آنها هم مثل شما قبول دارند که آمریکا مسئول کشتن شیعیان در جنگ اول خلیج فارسه.

مشکل شما اینکه همه چیز رو از دید منافع خودتون می سنجید. موضع مخالفین سوریه ضد ایرانی نیست ضد سیاست های حکومت های شماست. بیخود خودتون رو با ایران و ایرانی یکی نکنید.
مجید
|
CANADA
به نظر شما حمایت اسرائیل از یک جناح نشانه علاقه اسرائیل به اون جناح نیست؟
عجبا!!!!
وقتی سایت وزارت خارجه اسرائیل از جنبش کذایی حمایت میکنه نشانه این است که منافع این جرثومه به پیروزی این فتنه مرده است
چرا اسرائیل به حذف اسد علاقه داره؟
ایا چون دلش به حال بیگناهان میسوزه؟
خیر چون منافع اسرائیل (بزرگترین دشمن منطقه ای ما)به حذف اسد است
چرا ما به پیش برد اهداف این دشمن منطقه ای خودمون کمک کنیم
در مورد جنگ عراق یک بار با هم صحبت کردم و دلیل اوردم
شما بگو چرا امریکا حملات خودشو به عراق متوقف کرد وقتی شیعیان قیام کردند؟
ایا جز باز گذاشتن دست صدام جهت کشتار شیعیان بوده؟
رفتار امثال حافظ اسد و مالکی مشروعیت به عمل امریکا نمیده
من توی همون کامنت هم گفتم که همکاری با امریکا جهت کشتن مسلونها حتی اگه برای از بین بردن صدام هم باشه ایراد داره(البت که این نظر شخصی منه)
امثال مالکی و غیره معصوم نیستند که عمل اونها ملاک تشخیص ما باشه

ولی امثال اسرائیل خود شیطانند که نوع موضع گیری انها میتونه ملاک خوبی باشه
شماهم خودتو ملاک حق و مرکز هستی ندون
شما یا خیلی از وی پی ان استفاده میکنی یا واقعا ایران نیستی که همیشه پرچمت کاناداست
من که همیشه پرچمم با افتخار ایران بوده شایسته ترم بگم که خودتو با ایران و ایرانی قاطی نکن تو ایرانی نیستی
ژانوارژان
|
CANADA
خداوند در قرآن از نابودی اسرائیل آیاتی را به سینه ی پیامبر اسلام وحی کرده.
وَقَضَيْنَا إِلَى بَنِي إسْرائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الأرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا (٤)

فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلالَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولا (٥)

ثُمَّ رَدَدْنَا لَكُمُ الْكَرَّةَ عَلَيْهِمْ وَأَمْدَدْنَاكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَجَعَلْنَاكُمْ أَكْثَرَ نَفِيرًا (٦)

إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لأنْفُسِكُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا (٧)

عَسَى رَبُّكُمْ أَنْ يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدْتُمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا (٨)
سوره ی اسراء
و معنی آیات:
اما هنگامي که زمان وعده ي دوم خداوند متعال فرا مي رسد، همان بندگان برگزيده ي خدا که در مرتبه ي اول، بني اسراييل را شکست داده بودند، در مرتبه ي دوم نيز بني اسراييل را شکست مي دهند که اين شکست به مراتب سنگين تر از شکست اول بوده و پرونده ي بني اسراييل را براي هميشه مي بندد. شکست دوم، خود شامل چند مرحله است که در مرحله ي اول، صورت هاي بني اسراييل سياه شده (به دليل ترس و يا رسوايي)، سپس بندگان با صلابت خدا وارد مسجدالاقصي مي شوند و در نهايت، هر چيز را که زير سلطه ي خود مي گيرند، در هم مي کوبند.
سعید
|
CANADA
متاسفانه شما همچنان جملات شعارگونه و کلیشه ای خودتون رو تکرار می کنید. کلاً مبنای شما بر اینه که اسرائیل همه کاره است و هر جنایتی از هر کسی سربزنه مربوط به اسرائیله
شکی نیست که اسرائیل هم جنایت می کنه ولی جنایت های اسرائیل و غرب توجیه گر جنایت های حکومت هایی مثل بشار اسد و امثالهم نیست.
همین جا موفاز از رژیم قذافی هم اسم برده، براساس منطق شما لابد قذافی و حکومتش هم علیه السلام بودند که اسرائیل از سقوطش خوشحال شده.

شما الان توجیه می کنید که آمریکا در کشتار شیعیان و اکراد عراق بعد از حمله عراق به کویت مقصر است. سئوال من اینجاست که آیا شیعیان عراق هم همنظر شما هستند یا فقط شما به این نتیجه رسیدید. میگید مالکی و امثالهم معصوم نیستند کسی در مورد معصومیت اینها صحبت نکرد ولی بر اساس منطق شما اینها به کشور خودشان و کل منطقه خاورمیانه خیانت کردند که به آمریکا رو آوردند و با جورج بوش همداستان شدند.و البته مردم عراق چنین برداشتی که شما دارید از اینها و آمریکا ندارند چرا که در طول حضور آمریکا در عراق هیچ گروه شیعه و کردی علیه آمریکا قیام نکرد الا گروه مقتدی صدر که آنهم بیشتر از آمریکا با دولت مالکی درگیری داشت. اگر شیعیان و اکراد نظر شما را داشتند نه این آدمها را انتخاب می کردند نه بخاطر سقوط صدام حسین با بقول خودتان حامی و شریک صدام حسین همداستان میشدند.

در مورد صحبت آخری که فرمودید:
عزیزم اولاً اگر من موافق میل شما صحبت می کردم هم بمن میگفتی چون کانادا هستی نباید خودت را قاطی کنی؟
ثانیاً اگر کانادا بودن دلیل بر محدودیت شخص برای نظر دادن می شود چطوریه که سفارت شما در کانادا و کشورهای اروپایی بساط رای گیری و انتخابات از ایرانیان مقیم کانادا میذاره؟
سعید
|
CANADA
ژانو جان این سیاست رو رسماً اعلام کنید بگید ما با بنی اسرائیل کلاً مشکل داریم و بیخود در رسانه های تون نگید ما با دین یهود مشکل نداریم. این دو رویی و تظاهر عاقبت خوشی نداره . وقتی میگی بنی اسرائیل یعنی کل کلیمی ها (ازجمله اونهایی که در ایران ساکن هستند) صهیونیست و غیر صهیونیست ، ساکن اسرائیل و جای دیگه هم نداره.
مجید
|
CANADA
در بحث اولت
شما بین چاله اسد و چاه همپیمانان وهابی اسرائیل کدوم رو میپسندی؟
هر دو بدند ولی دوستان اسرائیل بدتره اینطور نیست؟
اسد بره افرادی میان که منافع اسرائیل رو تامین کنند
بنا به حرف شما اسد بد ایا مخالفان اسد خوبند ؟
خیر سلفی های وهابی بیان قدرت یعنی قدرت منطقه ای عربستان بیشتر بشه و ایران و موضع مقاومت هزینه بیشتری پرداخت کنند
در مورد بحث مطول وسطی
شما نظر مردم عراق رو میدونی
میدونی چرا قیام نکردند؟
نظر ایت الله سیستانی رو میدونی ؟
بگو بدونیم
مردم عراق از دست حکومت صدام خلاص شدند این لطف خدا بود که شیطانی رو با شیطان دیگر از بین برد
به لحاظ دینی هدف وسیله رو توجیه نمیکنه
ساقط کردن صدام با متوسل شدن به امریکا دینی نیست
چون وسیله شره مثل اینکه بخوای با دستمال کثیف شیشه رو پاک کنی
در مورد رفتار امثال مالکی فقط بر اساس دین رفتار نشد که اگه میشد خدا بهتر از امریکا حساب ظالمین رو میرسید(نمام موارد بر این اساس که اخباری که تو میگی درسته که من در موردشون شک دارم)
جواب سوال منو ندادی
چرا امریکا حمله به عراق رو بعد از قیام شیعیان متوقف کرد؟
در مورد بحث اخرت
نظر مردم ایران رو کی میشه فهمید
ایا به جز انتخابات راهی است
امثال تفکر تو اگه اکثریتی بود در انتخابات به جایی میرسید
انتخابات نشد کف خیابان
در هر دو تفکر تو در اقلیته
تفکر تو اقلیت ملت ایرانه خودتو تمام ایران ندون
ژانوارژان
|
CANADA
سعيد جان من نگفتم كه .خداوند متعال فرمودند.
و حتي گفته شده كه بني اسرائيل يا همون قوم يهود دو دسته اند يك دسته از آنها كساني هستند كه در زمين فساد ميكنند و يك دسته كساني كه اهل كتاب هستند و معتقد به آيات و دستورات الهي مي باشند.
آرمان
|
CANADA
خطاب به سعید

اولا لطفا مغالطه نکنید و سعی نکنید در مخلوط کردن حق با باطل و آمیختن راست با دروغ.

ثانیا: ما با دولت اسرائیل و صهیونیستها مخالف بوده و هستیم ، وشما هر کار بکنید ، نخواهید توانست که امثال بنده را فریب بدهید.

ثالثا: برای من جای تعجب است که شما که ادعای تجدد و تمدن دارید ، پس چرا از مشتی وهابی و آدمکش خونخوار دفاع می کنید؟
گویا
|
CANADA
سبزی خوردن . سبزی قرمه . سبزی کوکو . سبزی آش......................بادمجان بندری و سیب زمیتی . پیاز ............. بدو که وانتی ارزون فروشه اومده
سعید
|
CANADA
مجید جان خلاصه اش اینه که شما با این موضوع که هدف وسیله رو توجیه می کنه موافقید بنابراین نباید از گروه رجوی ناراحت باشید که برای سقوط حکومت شما متوسل به صدام حسین شد. از دید اونها هم موضوع همین بود.
کسی از وهابیت دفاع نکرده اما مگر تمام زنان و کودکانی که توسط رژیم اسد کشته شده اند وهابی آدم کش بودند؟
اگر با این منطق باشد باید به انقلاب سال 57 ایران هم شک کرد چون در جریان آن انقلاب هم گروههای مثل مجاهدین خلق و چریک های فدایی خلق عملیات تروریستی علیه شاه داشتند و توده ای هم در انقلاب شرکت داشتند آیا دلیل بر حقانیت رژیم شاه و زیر سئوال رفتن سقوطش میشه؟
مجید
|
CANADA
جان من اینهمه کامنت منو خوندی به این رسیدی من معتقدم که هدف وسیله رو توجیه میکنه
من میگم که با پارچه کثیف نمیشه شیشه رو تمیز کرد
یعنی هدف وسیله رو توجیه نمیکنه
نشون میده تند خوندی ازش ایراد دربیاری دقت نکردی من چی نوشتم
من میگم که بین چاله اسد و چاه وهابی ها کدوم رو میپسندی؟
به نظر تو حمایت اسرائیل از یک گروه برای ازادی است یا این که بتونه به راحتی سیاست خودش رو پیش ببره؟
کشتار رو قبول نمیکنم
چون مرجع تو رو قبول ندارم
سازمان ملل هم همو سازمان مللی است که نهاد زیر مجموعه اون8 ساله میگه ایران میخواد بمب هسته ای بسازه بدون مدرک
اونها هر موقع نیاز به گزک داشته باشند سازمان ملل رو علم میکنند
سازمان ملل رو کشورهای پیروز جنگ درست کردند و سازمان ملل وامدار کشورهای ذی نفع در مناقشه سوریه است
برای من مدرک نیست همون جور که برای تو صدا وسیما مدرک نیست
بقیه صحبت هات هم بر اساس این ادعا خودت بود که من قبول ندارم نیازی به پاسخ نمیدونم
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۵
۱۹
در دنیا یکی از صنایع هم صنایع تسلیحات است که برای ارتش های کشورهای مختلف احتیاج دارند. گاه پیش می آید بیگناهانی هم با این سلاحها کشته میشوند ( بیگناه در نظر یک جناح و جنایت کار در نظر جناح مخالف). آیا سازنده سلاح گناهی دارد؟
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه. اصلا و ابدا ، سازندگان اسلحه و مالکان بزرگترین کمپانیهای اسلحه سازی هیچ گناهی ندارند!!

ایالات متحده آمریکا هم که به تنهایی بیش از پنجاه درصد تولید و صادرات اسلحه را در اختیار دارد و از این راه سود بزرگی را کسب می کند، اصلا و ابدا هیچ گناهی ندارد!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
۲۰
۶
ناشناس معلوم میشه تو جیره خوار اسرائیل هستی که هرجا نقد اسرائیل هست سنگش رو به سینه میزنی ...
تبریزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
۲۰
۷
به نظر من همیشه حق با دشمنان صهیونیستا بوده و خواهد بود چون چون بقا ی انان بر جنایت استوار است انان کودک کش و غاصب جنایتکارند تصور کنید دنیای بدون صهیونیستا را ... ایا بهشت نیست همه در صلح و صفا خوا هند بود حلال زادگان دشمن صهیونیستند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما و صهیونیست ها سرو ته یک کرباسید. روزی که اونها نباشند شماهم نیستید چون شما وجودتون به دشمن داشتن وابسته است. اونها هم همینطور
hajix8867
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کافر همه را به کیش خویش پندارد
سعید تو وصهیونیستا سرو ته یه کرباسی خودتو هم به ایران و ایرانی نچسبون یه خورده از گاز فلفل و باتوم پلیس امریکا هم بفرمایید شنیدم ودیدم حسابی پلیس کانادا از خجالت دانشجو ها در اونده
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من خودم مونترال هستم. تظاهرات مونترال و درگیری های بین پلیس و دانشجویان که من میبینم در مقابل رفتار یگان ویژه و بسیجی ها در حد شوخی و جوک می مونه. این به اونها هم گفتم و فیلم ها و عکس هاشم نشون دادم بیچاره ها زبونش بند آمده بود.
ناشناس
|
DENMARK
|
۱۶:۲۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
۹
۲۵
سازمان ملل: "ارتش رژیم سوریه و لباس شخصی های حکومتی موسوم به شبیحه" از کودکان بعنوان "سپر انسانی" استفاده می کند
ناشناس
|
DENMARK
دروغ تمام عیار یست که برای خنک شدن دل دشمنان ازادی و بشریت صهیونیستا میگویید
سعید
|
DENMARK
آره همه دروغ میگن بجز شما و بشار اسد.
ناشناس
|
DENMARK
فقط بی بی سی راست میگه
چون رسانه یک دولت استعمار گر فقط و فقط برای ازادی مسلمانان کار میکنه
براش هم فرق نمیکنه کجا باشه سوریه یا بحرین
خدایا عقلی
سعید
|
DENMARK
سازمان ملل هم جزء بی بی سی حساب میشه؟
هر کسی مخالف میل شما حرف بزنه بی بی سیه؟
مجید
|
DENMARK
سازمان ملل همونیه که 8 ساله میگه ایران میخواد بمب اتم بسازه بدون مدرک
حالا نمیشه این احتمال رو داد که این گزارش ها هم از جنس گزارش های ایرانه
امثال امانو و بان کی مون رو کی انتخاب میکنه
ایا جز کشورهای ذی نفع در قضیه سوریه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۷
۷
اگه غیر از این میگفت عجیب بود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
۳
۳
حمايت اسراييل از يك گروه نشانه فاسد بودن آن گروه است ولي اعلام تنفر او نشانه حقانيت نيست
ساقب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۰
۲
بسمه تعالي

سلام به همه كاربران و دوستان عزيز هموطن .

قبل از آغاز سخن - خيلي تمايل دارم - به دو نكته اشاره كنم :

اول اينكه انعكاس اينهمه حرفهاي - بي محتوا و تكراري و مواضع مزخرف و عنودانه - اين آقاي سعيد - در سايت ارزشمدار صراط - تاكي بايد ادامه داشته باشد..؟

چند بار بايد - در جواب لاطائلات و ياوه بافي هاي اين آدم .!! پاسخ داد و او همچنان - حرفهاي بيخود و بي اساس خود را تكرار كند ؟!

باور كنيد هيچ سايتي وجود ندارد كه - صفجه و وقت با ارزش خود و كاربرانش را - به چنين افراد و چنين حرفهاي بي پايه و بي مايه - اختصاص دهد . بينش و تفكر شما مسئولين محترم صراط - بسيار ارجمند و قابل تقدير - اما آيا شما فكر ميكنيد چنين افرادي - قدر شناس اين موقعيت و فرصت هستند ..؟! هرگز .. !!

اين شخص و امثال او - هر حرف چرند و مزخرفي را كه بخواهند - حتي اهانت و هتاكي به نظام و مردم - ميزنند و در عين حال نعمت آزادي بيان را - منكر - ميشوند ..!! شما فقط يكبار - از تأييد و انعكاس حرفهاي آنها - حتي به حق و منطقي - خود داري كنيد - آنوقت خواهيد ديد كه تمام اركان و موجودي سايت را - به باد فحاشي و ناسزا خواهند گرفت و شما را به - سانسور و مخالفت با آزادي بيان متهم خواهند كرد ...!!! اميدوارم ببخشيد و عرايض بنده را - دخالت و تعيين تكليف تصور نفرمائيد .

اما دوم : مثل اينكه اين بنده خدا (سعيد كانادائي ...!!! ) قسمتي تا مقدار قابل توجهي ! دچار نوعي عقده حقارت و خود كم بيني هم هستند .... - اينكه يك نفر با يك IP جعلي - اصرار داشته باشد - خود را مقيم كانادا معرفي كند و چند خط در ميان - به هر بهانه اي - بر اين توهم - پافشاري كند - نكته اي است كه به هيچ وجه حاكي از - سلامت روح و طبيعي بودن مزاج اون شخص نيست ... !!!

اما اصل عرايض بنده :

اين آقاي سعيد..... ! در چند قسمت - طبق معمول و عادت - ضمن ادامه حرفهاي تكراري و بي اساس و مايه خود - و اتخاذ مواضع صرفأ خصومت آميز - و البته سرشار از تذبذب و مغلطه - نسبت به نظام سوريه - حرفهاي ديگري هم - افاضه فرموده اند كه - در عين مضحك و خنده دار بودن - خود نشان بارز و برجسته اي است از - قلت درك و فهم اين آقا سعيد....!! لذا سعي ميكنم انشاء الله - قسمت به قسمت و به تناسب - پاسخ هايم را تقديم كنم ..

اين آقا سعيد - در جائي ، يكي از كاربران را به جعل تاريخ متهم ميكند ...!!!! خيلي خنده دار است - كسي كه در جعل و وارونه جلوه دادن مسائل - يد طولائي دارد - ( مثل موضوع نجنگيدن ارتش سوريه با اسرائيل در لبنان ) و نيز كسي كه بافته ها و توهمات ذهني خود را به عنوان - تاريخ - بيان ميكند - به ديگران تهمت - جعل تاريخ - ميزند ... !!!!

اين آقاي سعيد در يكي از كامنت هايش - ميگويد : اعلام كنيد ما با بني اسرائيل - كلأ مشكل دلريم ..!! و بيخودي در رسانه ها - نگيم ما با -دين يهود - مشكل نداريم ....!!! - اين دو روئي و تظاهر عاقبت خوشي ندارد ..!!! وقتي ميگي بني اسرائيل - يعني كل كليمي ها - از جمله اونهائي كه در ايران ساكن هستند - صهيونيست و غير صهيونيست - هم ندارد .... !!!

به همه شما - شرافتن قول ميدهم - از اين استدلال - بي مايه تر - مزخرفتر - بي اساستر و سخيف تر - در قوطي هيچ عطاري - بلكه در كل عالم - يافت نميشود !!



خيلي شيرين و دلچسب ميشد اگر يكي از هموطنان كليمي - ترجيحأ نماينده محترم كليميان - در مجلس شوراي اسلامي - پاسخ اين تفسير مزخرف و چرنديات موهن را ميداد ..!

به هر حال .! من بر اين گمان هستم كه اين شخص - چيزي از قوم بني اسرائيل نميداند - نه از خاستگاه و تاريخ پيدايش آنها - نه از سير سر نوشت تاريخي آنها - و نه شناخت ديني و حتي جامعه شناسي آنها ... حتي يك شناخت جزئي از دين يهود و آئين حضرت موساي كليم الله را هم ندارد - چون اگر غير از اين بود - حد اقل ميفهميد كه داستان تقابل و خصومت - قوم بني اسرائيل - با پيامبر دين يهود - حضرت موسي - قصه و حديثي نيست كه - ما ساخته باشيم - بلكه اين واقعيت تاريخي و اعتقاديست و مورد وثوق همه پيروان - دين يهود و آئين موسي (,ع) ايشان تصور ميكند - بني اسرائيل - يعني كليميها و پيروان دين يهود ...!! اونهائي كه تو ازشان دفاع ميكني - حتمأ - بني تلاويو - ها هستند ....!!!!

اما - اگر منظور از بني اسرائيل - قوم پيمان شكن - ناسپاس و كافر به دين حضرت موسي است - كه هست - و اگر منظور از بني اسرائيل - اخلاف جنايتكار و خونريز و تجاوزگر - ( بني اسرائيل عصر جديد ) - يا همان صهيونيسم است - كه هست - آري - ما با بني اسرائيل مشكل داريم و بد جور هم مشكل داريم ... - هيچ ابا و اكراهي هم در بيان اين واقعيت نداريم - هيچ دليلي هم براي حاشا نمي بينيم - هيچ گونه دوروئي و تظاهري هم وجود ندارد - موضع ما صريح - روشن - قاطع و هميشگي - هست و خواهد بود .

ضمنأ آنچه كه عاقبت خوشي ندارد - اعتقاد و اعلام مواضع ما بر عليه بني اسرائيل ( بني صهيونيسم ) نيست - بلكه موضع مذبوحانه و منافقانه تو و امثال توست كه عاقبت خوشي ندارد - و مطمئن باش ما در - بزنگاي مورد لزوم - پاسخي سخت و دردناك براي شما و امثال شما خواهيم داشت - شك نكنيد !

در اينجا ، جهت آگاهي عزيزان هموطن - لازم است به عرض برسانم : خداوند متعال در قران كريم - در _ 40 _ آيه از بني اسرائيل نام برده است - از اين _ 40 _ آيه - پروردگار عالم - در _ 20 _ آيه مستقيمأ قوم بني اسرائيل را مورد خطاب عتاب آميز قرار داده و آنان را قومي - نافرمان - ناسپاس - حق ناشناس - بد عهد و پيمان - بهانه جو - جاهل - طغيانگر و شرور - و - قاتل - خطاب فرموده - و آنان را به عذابي سخت و ابدي وعده داده است .. انشاء الله .



به قطع و يقين - همه آيات قران كريم - كلام شريف خداوند است و نوراني و زيبا و عبرت آموز - اما اجازه بدهيد بنده در اين مجال - يكي از آيات قرآن كريم را در مورد - قوم بني اسرائيل - به شما عزيزان هديه كنم - :

بسم الله الرحمن الرحيم :

( ودر كتاب آسمانيشان - " تورات " - به فرزندان اسرائيل خبر داديم كه - قظعأ دو بار در زمين فساد خواهيد كرد - و قطعأ به سر كشي بسيار بزرگي بر خواهيد خاست ....

پيام اين آيه قران مجيد - بسيار روشن است - و حتمأ ميدانيد - جزا و عذاب -
سركشان و مفسدين روي زمين - چه سخت و دردناك خواهد بود ..

جَهَنَمَ يَصلَونَها و بئسَ القَرَار

در پناه قران باشيد.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ساقب جان اونی کسی که همیشه زبانش به فحش و تهمت و ناسزا بازه با عرض شرمندگی شما هستید.
من اگر یکصدم ادبیات شما رو بکار می بردم الان کلاً آی پی هام بلوکه شده بود.

در مورد بحث تکراری اینکه بنده کجا هستم هم بهتره خود شماها به تفاهم برسید بعد صحبت کنید چون هر دفعه بسته به موضوع موقعیت منو عوض می کنید یکیتون میگه راحت نشسته کانادا یکی هم مثل شما میگه ایرانه

بنی اسرائیل شامل همه یهودیان میشه تشریف ببرید کنیسه های تهران هم آرمی که الان بعنوان آرم اسرائیل بکار میره یعنی ستاره داوود رو دیوار در مقدسترین قسمت کنیسه شون میبینید. اتفاقاً اکثر هموطنان کلیمی ها هم بارها و بارها از استفاده از لفظ یهودی توسط برخی از مداحین و واعظین و شخصیت سیاسی نالیده اگر هم از ترس چیزی بیشتری نگفتند دلیل بر درستی کار شما نیست.

از دید من هم شما و هم یهودیان متعصب (بخصوص اشکنازی های حسیدی که الان قدرت را در اسرائیل قبضه کردند) سر و ته یک کرباسید هم از نظر ظاهر و رفتار با زنان و غیر همکشیان و هم از نظر طرز فکر. خدا ما رو از شر شما دوتا و همینطور وهابی و سلفی خلاص کنه که هر سه شما بلای جای خاورمیانه هستید و عامل پیشرفت روسیه و آمریکا و چین و اروپا
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۲
خطاب به سعید

جناب سعید ، تو رو خدا دیگه دم از ملی گرایی و ایران دوستی نزن ، لطفا.

کسی که اینقدر نمی فهمه که اسرائیل برای خاورمیانه یک لکه ننگ و عامل تشنج و جنگه ، بهتره که دم از صلح دوستی نزنه.

ضمنا اگر دم از ملی گرایی و خردگرایی و صلح دوستی نزنی ، هم سنگین تری ، هم حرفات یکپارچه تره.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اسرائیل حکومتی جنایتکاری داره ولی در طول حداقل صد سال گذشته نه حمله نظامی به ما کرده نه مشکل مرزی داشتیم. شما گیر دادید به اسرائیل وگرنه مشکل بالقوه ای با ایران نداره. راستی سایت اتمی صدام حسین رو کی زد؟
ساقب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
۹
۰
بسمه تعالي

اما در مورد شائول موفاز :

اول نگاهي دوباره به اين - حرفهاي چرند و مزخرف - بياندازيد... !

سعید
این بنده خدا حداقل مثل بشار اسد و برادرش همدینتان و هموطن های خودش( اسرائیلی ها) رو قتل عام نکرده.... !!!
---------------------------------

بدون شك - واژه هاي جهالت و گمراهي - خوشبينانه ترين و محترمانه ترين كلماتي است كه ميشود براي توضيح و تشريح شخصيت - گوينده اين حرفهاي مهمل و چندش آور - عنوان كرد .

و آن روي اين سكه اينكه : اگر رژيم غاصب و جنايتكار صهيونيستي - در كل دنيا - فقط دو نفر - آري فقط دو نفر ! - مزدور و سرسپرده پا به ركاب و حاضر به يراق داشته باشد .... ! حتمأ يكي از اونها - همين شخص است....

و اينكه ايشان - شائول موفاز صهيونيست و جنايتكار آدمكش را - به اين صورت مشمئز كننده و تهوع آور - بنده خدا ميخواند - نشانه و دليل روشني است از - ميزان درك و فهم خدا شناسي و اعتقادات - اين آدم ..!!!!!

چنانكه عرض كردم - تمام حرفهاي اين آدم - غير از مشتي بيهوده گوئي مغرضانه و القائات منافقانه - چيز ديگري ندارد - حتي وقتي كه سعي ميكند به ظاهر منطقي و دلسوزانه سخن بگويد - بوي نفاق سخنانش - به شدت شامه را ميازارد.....

گفته است شائول موفاز - هموطنان خودش را نكشته !! لابد به اين دليل مسخره است كه شائول موفاز بنده خداست ....!!!! اولأ اين يعني تأييد و دفاع تمام قد از - ساختار نژاد پرستانه رژيم صهيونيستي و آپارتايد مبتي بر آرمان ماهوي - پديده شوم و ضد انساني صهيونيسم - يعني كشتار و قتل عام هاي فجيع اعراب فلسطيني و لبناني - اشكالي ندارد - و لابد شائول موفاز بنده خدا ...!!! همه اين جنايات را براي رضا و بندگي خدا انجام داده است ...!!!!

گرجه توضيح خواهم داد كه - اصل حرف جناب كانادائي ..!!! مبني بر اينكه حكام صهيونيست - هموطنان خود را نميكشند - هم مثل ساير گفته هايش بي ربط و خلاف واقع است - براي رژيم جنايتكار اسرائيل - دكترين هرتزل - و آرمان نژاد پرستانه صهيونيست - ما فوق همه چيز و همه ساكنين سرزمينهاي غصب شده فلسطين است - هر كس بر خلاف اين منشور عمل كند و يا حتي به او مشكوك شوند - حسابش را خواهند رسيد - چه عرب باشد و چه يهودي و حتي معتقد به صهيونيزم ... و جتي كسي باشد كه در بالا ترين رده ها - سالها به صهيونيسم خدمت كرده باشد .. !
آري بي درنگ او را از صفحه روزگار محو ميكنند - حتي اگر اون شخص - نخست وزير اسحاق رابين باشد - يا آريل شارون جنايتكار .. ! گفتم - كافيست به خيانت به آرمان صهونيسم و توسعه طلبي و تجاوزگري - متهم شود .

سايه سيستم منسجم و كاركشته و با سابقه و بيرحم - امنيتي رزيم صهيونيستي - شابك - و پليس شهري - مثل بختك - همه جا بر زندگي ساكنين سرزمينهاي اشغالي افتاده و كسي كوچكترين جرأتي به خود نميدهد كه كلامي بر خلاف صهيونيسم و آرمانهاي تعريف شده - هرتزلي - آن سخن بگويد .

در اسرائیل قانونى وجود دارد که به پلیس و سرویسهاى امنیتى اختیار مى دهد که هر تبعه اسرائیلى را در تماس با خارجیان است دستگیر و بدون اجازه رسمى یا بدون اجازه اسمى یا بدون دلیل موجه و آشکارى نظیر "استخدام" و یا "انجام معاملات" براى بازجوئى حبس نماید .

از آنجا که همه خارجیان بدون توجه به ملیت یا مذهب که شامل یهویان نیز مى شود به عنوان خطرات بالقوه براى کشور اسرائیل به حساب آورده مى شوند سبب آن شده است که شین بث تعداد زیادى از خبردهندگان خود را از میان مردم محلى اسرائیل که به جهت کار و یا فعالیت در تماس با خارجیان مى باشند استخدام مى کند براى مثال کارمندان مشروب فروشى، منشى هاى هتل، تلفنچى، سکرتر، رانندگان تاکسى، مستخدمین، فروشندگان، خوروبار فروشى و شیرینى جات فاحشه ها، شوفرها و گارسونها در یک طبقه بندى ویژه اینگونه کارها مى باشند همچنین در این طبقه بندى اعضا اتحادیه هاى تجارى دانشمندان و کسانى که در زمینه هاى علمى مى باشند نیز قرار دارند .

شرم آور نيست يك نفر به نام مسلمان و ايراني .. !! به خود اجازه بدهد از يك چنين رژيم كثيف و ضد بشري - تعريف و تمجيد كند و سردمداران جنايتكار آنرا - بنده خدا - بخواند ...؟!!!!

اما آخر كلام !

اگر به سوابق و پيشينه - مسئولين دولت نامشروع صهيونيستي نگاه كنيم - در ميابيم كه همه آنها - تا قبل از رسيدن به پستهاي سياسي دولتي - نظامي بوده اند - نزديكترين مثال - همين شائول موفاز فرمانده سابق ارتش اسرائيل - كه معاون نخست وزير شده ...!!

اينها اغلب از سنين نو جواني - 14- 15 - سالگي وارد جوخه ها و گردانهاي ترور و آدمكشي ميشوند - با اثبات لياقت خود در ترور و جنايت - مدارج طرقي را طي ميكنند و....... ميشوند فرمانده ارتش - ميشوند اسحاق رابين - آريل شارون - و.... .. و ميشوند شائول موفاز ...!!

يعني كساني كه مدارج - ترور - جنايت - خونريزي - و نسل كشي را - پله پله - با موفقيت طي كرده اند و حسابي متخصص و با تجربه و صاحب كلاس شده اند ...!

حالا اگر قرار باشد - در نقطه اي از عالم - هر كجا كه باشد - سوريه يا هر جاي ديگر - طرحي براي جنايت و نسل كشي ارائه شود - چه كساني بهتر از شائول موفاز و ديگر جنايتكاران اسرائيلي - ميتوانند اين برنامه ضد انساني را طراحي كنند ..؟!!

اگر قرار باشد - در اين مورد نسخه اي نوشته شود - چه كساني بهتر از شائول موفاز و امثال او ميتوانند - بهترين نسخه را بنويسند - كه فوق دكترا و فوق تخصص نسل كشي هستند .

و براي پيچيدن اين نسخه و عملي كردن آن - چه كساني بهتر از تروريستهاي آموزش ديده و دست پرورده صهيونيستها .... وهدف نسل كشي است - چه در سرزمينهاي اشغالي - چه در عراق و افغانستان و چه در سوريه - كه داغ اين سوريه بد جوري جسم و جان صهيونيستها و نوكران و جيره خواران جهاني و منطقه اي آنها را سوزانده است ...
ساقب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
۹
۰
بسمه تعالي

در بخش قبلي عرايضم - به اين نكته اشاره كردم كه بر خلاف نظر و تصور - سعيد - كه ادعا كرده بود - اين بندگان خدا .. حكام جنايتكار صهيونيست !!!! - هموطنان خود را نميكشند !!! توضيحاتي دادم و اشاره اي به - دو نخست وزير بد سابقه و جنايتكار رژيم صهيونيستي - اسحاق رابين و آريل شارون داشتم - فكر ميكنم نگاهي اجمالي به - پيشينه و سوابق و سرانجام اين دو عنصر - در افشاي ماهيت آرمان صهيونيسم و - دكترين هرتزل - مفيد واقع شود .

اسحاق رابين در سن 19 سالگي عضو سازمان - هاگانا - ميشود . به - پالماخ - تيم هاي تروريستي - ميپيوندد . 8 سال بعد فرمانده كل - سازمان مذكور ميشود كه اين ارتقاء - دليلي نداشته - جز توانائي و موفقيت - رابين - در ترور و كشتار مسلمانان فلسطيني و لبناني ..!

مدتي فرمانده گردان شمال - سپس رئيس بخش عمليات و معاون ستاد كل ارتش - همچنين فرماندهي ارتش رزيم صهيونيستي را در - جنگهاي 6 روزه به عهده داشته .

سرانجام مانند ساير نخست وزيران دولت غاصب صهيونيستي - يعني طي مدارج نظامي و تجاوزگري و قتل عام و نسل كشي مسلمانان - به رياست دولت جعلي اسرائيل منصوب ميشود ...

در زمان نخست وزيري اسحاق رابين - موضوع اجلاس اسلو و امضاي پيمان صلح بين اسرائيل و - ساف - مطرح ميشود ! در مورد اين پيمان الآن راحتتر ميشود صحبت كرد - چون در آنوقت - نه اعراب فلسطيني و نه شخص ياسر عرفات - حاضر به قبول اين واقعيت نبودند كه - موضوع نشست اسلو و پيمان صلح - در حقيقت چيزي جز يك حيله براي فريب اعراب و افكار جهاني - و حفظ امنيت كيان صهيونيستي نبود .

آنچه از پيمان اسلو نصيب فلسطينيان شد - در مقابل كليت سرزمينهاي غصب شده خودشان - هيچ بود ! - مقدار اندكي زمين و يك حكومت خودگردان نيم بند و بدون پشتوانه و تضمين... و يك شناسائي فرماليته بي اثر و نمايشي ... !!!

همين كار اسحاق رابين - يعني امضاي پيمان صلح با عرفات ودادن قطره اي از درياي سهم فلسطينيان - در نگاه صهيونيستها - كاري خيانت آميز به رژيم اسرائيل و آرمان صهيونيستي - اسرائيل بزرگ - تلقي شد ..!!

گروهي از اعضاي كابينه رژيم صهيونيستي اسرائيل - خواستار آن شدند كه - آنقدر به اسحاق رابين شلاق بزنند ، تا بميرد - و بالاخره در پايان تظاهرات همبستگي با روند صلح - در سال 1995 - به دست دانشجوئي صهيونيست بنام - ايگال امير - كشته شد ...

از گفته هاي - ايگال امير - و سر انجام محاكمه صوري او - و دلائل مسخره اي كه در باره وضعيت روحي و رواني او مطرح شد - به وضوح نشان ميداد - كه كشتن اسحاق رابين - از پيش طراحي و برنامه ريزي شده بوده .

مدرك : گفته هاي - ايگال امير - ::

ایگال آمیر پس از ترور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: خدا به من گفت رابین را بکشم. به همین خاطر اسلحه را به راحتی با خودم حمل کردم و کسی مرا تفتیش نکرد.
ایگال که متولد 1970 بود و در آن موقع 24 سال بیشتر نداشت، جزو یهودیان افراطی مناطق اشغالی به حساب می‌آمد که مانند سایر همفکرانش معتقد بود، توافق‌نامه صلحی که میان اسحاق رابین و یاسر عرفات امضا شده و به پیمان "اسلو" مشهور شده، نشانه ضعف و عجز صهیونیست‌ها در برابر فلسطینیان است.
البته در آن زمان برخی از سران رژیم صهیونیستی این عقیده ایگال آمیر را قبول داشتند و چندان موافق کوتاه آمدن نخست‌وزیرشان در برابر خواست فلسطینیان نبودند و دائم به سیاست صلحی که اسحاق رابین بر اجرای آن تأکید داشت، خرده می‌گرفتند ......

اين بندگان خدا..... !!!! اصلأ هموطنان يكديگر را نميكشند ..... !!!!!

قصه مجازات و محو آريل شارون - و برخي گفته هاي خود او - جالبتر و عبرت آموزتر است - انشاء الله تقديم ميكنم .
ساقب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۹
۰
بسمه تعالي

يكي ديگر از عناصر شناخته شده و جنايتكار مشهور - حكومت جغلي صهيونيستي - كه به دليل شكست و ناتواني در مقابل مسلمانان فلسطين - به خيانت به آرمان صهيونيست - متهم و از صحنه سياست و زندگي - به طرز ابهام آميزي - توسط صهيونيستها - محو و معدوم شد - آريل شارون - نخست وزير حلاد وخون آشام - بود ...

همان جلاد و قصاب معروف - صبرا و شتيلا - .

پيشينه و سابقه اين عنصر پليد و قصي القلب - نيز مانند باقي هم سلكانش - مملو از جنايات دهشت بار و خونين است .

شارون هم در سن 14 سالگي به گروه هاي - هاناگاه - پيوست .. ! اين گروه ها هم - گروههائي تروريستي بودند كه مرتكب جنايات فراواني بر غليه مردم مسلمان فلسطين شدند و همين گزوهها پس از تأسس دولت نا مشروع وغاصب - هسته اصلي ارتش متجاوز صهيونيستي را تشكيل دادند .

آريل شارون - زماني كه تنها 20 سال سن داشته - 426 - فلسطيني را در يك مسجد جمع و قتل عام ميكند ... در منطقه - خان يونس - غزه - 250 - فلسطيني و سپس - 750 - نفر را در - رفع - قتل عام ميكند .... و در سال 1973 - اسرائيلي ها به او لقب - پادشاه اسرائيل - ميدهند ... !!!!

در سال 1982 - طي حمله به جنوب لبنان - كشتار و جنايت فجيع - صبرا و شتيلا - را بوجود مياورد . شارون در اين عمليات ددمنشانه - تنها طي - 36 ساعت - 3500 - فلسطيني را شهيد ميكند ...

اما در سال - 2005 - اين عنصر جاني وحشي هم - بدليل ناتواني در خاموش كردن - انتفاضه - مردم فلسطين - معروف به انتفاضه ( حجر و سكين ) يعني - سنگ و چاقو - ! مجبور شد - برخلاف ايدئولوژي حزب ليكود - (ايدئولوژي اسرائيل بزرگ !!) از نوار غزه عقب نشيني كند - آريل شارون در اين رابطه چنان دچار حفت و عجز و ناتواني شد - كه زبان به ناله و نفرين گشود و گفت - غزه ، غزه - اميدوارم غزه را دريا ببلعد و غرق كند ...!!!

آريل شارون در سال - 2006 - در پي اعتراضات شديد و فشار بي امان صهيونيستها - به خاطر عقب نشيني از نوار غزه - مجبور به استعفا از حزب ليكود شد . و چندي بعد - يه طرز مبهم و اسرار آميزي - براي هميشه از صحنه سياست و زندگي محو و به كماي ابدي رفت و معدوم شد . چه كسي در اين واقعيت ميتواند ترديد كند كه - آريل شارون هم به مانند - اسحاق رابين - به قتل نرسيد - منتهي با شيوه و روشي متفاوت ..... و اين بندگان خدا اصلأ هموطنان خود را نميكشند ...!!!

اما در پايان اين مجال - ذكر چند جمله از زبان - آريل شارون - از كتاب خاطرات او با نام ( جنگجو .... ! ) ميتواند هم براي مبارزين و دشمنان مقاوم و نستوه رژيم غاصب صهيونيستي - وهم براي مزدوران و جيره خواران سينه چاك - اسرائيل جنايتكار - جالب و آموزنده باشد ...!

شارون در خاطراتش مينويسد : سياست اسرائيل ( وضعيت اسرائيل ) مانند نرخ ارز است ..!! گاهي پائين ميرود و گاهي بالا ..!! او در ادامه - در پاسخ به يك پرسش - مبني بر اينكه : در آينده اسرائيل بالا ميرود يا پائين ميايد ؟ ميگويد : احساس ميكنم كه - صلاح الدين - (صلاح الدين ايوبي - سردار مسلمان كه بيت المقدس را آزاد كرد ) جديدي براي اعراب خواهد آمد .... و اين اسرائيل است كه بايد چنين روزي را در نظر داشته باشد ...

شما باور نداريد - دست و پا زدنهاي خفت بار و ذليلانه صهيونيستها - ياوه بافي ها و هذيان گوئي هاي سردمداران اين رژيم جبار و متجاوز و نامشروع - و تلاشهاي آنها براي از بين بردن محور مقاومت در منطقه - دليل هراس و دلهره صهيونيستها - از يورش رهائي بخش - صلاح الدين جديد است ؟ حتمأ و قطعأ چنين است - نه صرفأ به دليل پيش بيني آريل شارون - بلكه به دليل وعده نصرت الهي مبني بر برچيده شدن و نابودي بساط ظلم و جنايت طاغيان و مفسدين روي زمين به دست مومنين و مجاهدين واقعي...... و بسيار نزديك است آنروز موعود.... و چه مبارك روزي خواهد بود - اقامه نماز شكر و سجده ثنا بر زمين مقدس مسجد الاقصي به امامت ولي و رهبر عزيزمان ... انشاء الله
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ساقب جان
من تمام این چیزهایی که تو نوشتی صدبار خوندم و دیدم. اینها توجیهی برای جنایتکار نبودن مخالفین ظاهری حکومت اسرائیل نمیشه . خیلی وقت ها کسی هایی که مثل هم هستند (مثل شما و حکومت اسد و حکومت یهودی های افراطی اسرائیل و وهابی ها و سلفی های عربستان) چشم دیدن هم دیگر ندارید. دلیل برحق بودن هیچکدام از شما ها نیست.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۰
۱
شما صراط شیطان هستید چون ازقتل وکشتن انسانهای بی گناه دفاع میکنید چون قاتل انها هم مذهب شماست متاسفم برای انسانیت ومسلمانیت که درهروضعیت جغرافیایی واب وهوایی رنگ عوض میکند زن وبچه های معصوم چه شیعه چه بودایی چه بهایی چه مرتد چه سنی باذن خدا حق حیات دارند .
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چی داری میگی واسه خودت؟

شما اگه دلت برای بی گناهان خیلی می سوخت ، اون موقع که آمریکایی ها و انگلیسی ها صدها هزار نفر از مردم افغانستان و عراق را قتل عام کردند ، باید از قصه دق می کردی.

برای ما فیلم بازی نکن.