۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸

اعلام جرم علیه‌دبیرکل‌فدراسیون‌فوتبال

معاون حقوقی باشگاه شهید منصوری قرچک گفت: در صورتی که حکم تبانی فوتسال ظرف 24 ساعت آینده ابلاغ نشود طبق قانون از دبیرکل فدراسیون فوتبال شکایت خواهیم کرد.
کد خبر : ۶۷۵۷۰
به گزارش صراط به نقل از فارس، مهدی شیرزادی در خصوص صدور رأی کمیته استیناف درباره پرونده تبانی فوتسال و عدم ابلاغ رأی از سوی دبیرکل فدراسیون عنوان کرد: طبق بند یک ماده 14 قانون، حکم کمیته انضباطی و یا کمیته استیناف به دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال می شود و او مکلف است این حکم را فقط ابلاغ کند.

وی ادامه داد: طبق پیگیری‌های انجام شده ما و صحبتی که مدیرعامل باشگاه با نبی انجام داده دبیرکل اعلام کرده تاکنون این حکم در اختیار او قرار نگرفته است. این در حالی است که کمیته استیناف از دادن حکم به دبیرکل خبر داده است.

معاون حقوقی باشگاه منصوری خاطرنشان کرد: طبق ماده 576 قانون مجازات اسلامی در صورتی که یک مقام قانونی از انجام دادن وظایف خود خودداری کرده و اقدامات لازم را انجام ندهد می‌توانیم نسبت به او اعلام جرم کنیم. اگر ظرف 24 ساعت آینده در صورتی که چنین اقدامی از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال رخ ندهد نسبت به او اعلام جرم خواهیم کرد.

وی افزود: کمیته استیناف یک مقام قانونی است و اگر دبیرکل از صدور رأی آنها جلوگیری کند نقض قانون کرده است. طبق ماده 576 این اقدام از یک تا 5 سال محکومیت دارد.

شیرزادی خاطرنشان کرد: در صورتی که حکم کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را نقض کرده باشد که هیچ، ‌اما اگر همان حکم پابرجا باشد طبق اساسنامه فدراسیون به فیفا شکایت خواهیم کرد تا حقوق از دست رفته خود را پس بگیریم.