۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹

توصیه جوانی به فتنه‌گران علاقمند به توبه

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: بخشيدن فتنه‌گران با توجه به رأفت اسلامي، دليل بر اين نيست كه به آنها مسئوليت بالايي در نظام داده شود چرا كه خيانت‌هاي بزرگي را در حق نظام اسلامي، مرتکب شدند.
کد خبر : ۶۷۵۸۸

به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار يدالله جواني ضمن اشاره به ديدگاه هاي متفاوت در خصوص انتخابات رياست جمهوري دوره دهم گفت: خود كساني كه اتفاقات تلخ پس از انتخابات را رقم زدند معتقدند كه اين اتفاقات طبيعي و غيرقابل پيش بيني بوده ولي در منظر مردم با توجه به اعمالي که انجام دادند به عنوان فتنه‌گر شهرت يافتند.

وي افزود: توطئه‌ فتنه‌گران از نظر كارشناسان در مقطع انتخابات به طور كامل برجسته بود و بعد از انتخابات نيز از سوي جريان‌هاي مدعي اصلاحات نيز از سوي جريان‌هاي مدعي اصلاحات پيگيري شد.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اينکه غرب تلاش مي‌كرد كه تا با حمايت از جريان‌هاي زاويه‌دار در نظام جمهوري اسلامي ايران اهدافي را كه در مقطع اصلاحات ناكام مانده بود را عملي كند؛ گفت: صاحب‌نظران سياسي در ايران كه بدون حب و بغض و گرايش سياسي اين جريان را رصد مي‌كردند معتقدند كه اين جريان به مرور زمان و با توجه به پيشينه انقلابي كه داشت متاسفانه در دهه دوم و سوم انقلاب از آرمان‌هاي انقلاب شعار و اصول انقلاب فاصله گرفته و به دنبال تغيير مسير حركت انقلاب بود كه اين مسئله، تاييد غرب را نيز به همراه داشت.

سردار جواني با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري در خصوص اينكه غرب از ايران اسلامي هراس دارد و نه از ايران هسته‌اي خاطرنشان كرد: طبيعي است غرب كه از رشد و پيشرفت ملت ايران به خوبي آگاه بود پشت سر جريان مذكور قرار گيرد و با حمايت از تشکيل حكومت سكولار مانع رشد و پيشرفت ايران شود.

وي در خصوص عملكرد دوران 8 سال اصلاحات و تمايل اصلاح‌طلبان براي شركت در انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: جريان‌هاي مدعي اصلاحات با پوشش اصلاحاتي به دنبال تغيير نظام ديني و تغيير ارزش‌ها بودند و وقتي مردم ايران اسلامي متوجه اين انحراف شدند در انتخابات شوراهاي دور دوم و مجلس هفتم و هشتم به آنها اقبالي نداشتند.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه، علت اصلي عدم موفقيت اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست جمهوري دهم را تحت تاثير قرار گرفتن اين جريان از اتاق‌هاي فكر غرب دانست و تشريح كرد: با مشخص شدن پيروز انتخابات رياست جمهوري دهم، اصلاح‌طلبان با حمايت غربي‌ها در صدد بودند تا با استفاده از مدل انقلاب‌هاي مخملي، ادعاي تقلب در انتخابات را مطرح كنند و با كشاندن هواداران خود به خيابان‌ها درخواست ابطال انتخابات را داشته باشند.

وي ادامه داد: اگر جريان مدعي تقلب در ابطال انتخابات موفق مي‌شدند خود را پيروز انتخابات مجدد قلمداد مي‌كردند ولي مردم با هوشمندي و بصيرتي كه داشتند متوجه اين فتنه و زد و بندهاي آنها با دشمنان بيرون از كشور ايران شدند و در 9 دي پاسخ كوبنده‌اي به اين جريانها دارند.

سردار جواني گفت: ‌افرادي كه در فتنه 88 ورود نداشتند هر چند مرزبندي دقيق و شفافي با فتنه گران نكردند موفق شدند با مجوز شوراي نگهبان در انتخابات مجلس نهم شركت كنند ولي با اين حال باز هم مردم به آنها راي ندادند و تعداد بسيار كمي راي آوردند.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه،‌ راه حل را براي كساني كه قصد بازگشت به دامان نظام جمهوري اسلامي ايران را دارند، اعترافات شفاف و صريح بر محكوم كردن جريان‌هايي كه ادعاي تقلب در انتخابات را داشتند، دانست و خاطرنشان كرد: آنها (فتنه‌گران) بايد ايمان بياورند كه ادعاي تقلب در انتخابات و لشكر‌كشي‌هاي خياباني درست نبوده و در حضور مردم ابراز پشيماني كنند و قطعاً همانطوري كه خداوند توبه پذير است نظام اسلامي هم توبه سياسي را مي‌پذيرد.

وي در پايان با بيان اينكه كساني كه روزي با دشمنان انقلاب اسلامي هم پياله شدند نبايد توقع داشته باشند كه مسئوليت اداره كشور به آنها داده شود گفت:‌ بخشيدن فتنه‌گران با توجه به رأفت اسلامي، دليل بر اين نيست كه به آنها مسئوليت بالايي داده شود چرا كه خسارت هاي فراواني را به کشور وارد کرده و خيانت‌هاي بزرگي را در حق نظام اسلامي، مرتکب شدند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۴۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
امید واریم مردم هم فتنه گران اصلی را که تاریخ رسوایشان خواهد کرد را از سر رافت ببخشند. ممکنه؟؟؟؟؟؟