۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳

اسراییل‌درحال‌آماده‌شدن‌برای‌تخلیه‌تل‌آویو

ما می دانیم که در جنگ بعدی صدها موشک بر روی شهر های اسراییل فرود خواهد آمد و در نتیجه آن تلفات ما بسیار سنگین خواهد بود.
کد خبر : ۶۷۷۲۸
به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقامات اسراییلی در حال آماده کردن طرح هایی برای تخلیه کامل شهر تل آویو در صورت بروز یک حمله موشکی بر علیه رژیم صهیونیستی هستند.
 
با توجه به شوی جدید رسانه های غربی در مورد احتمال حمله به تاسیسات اتمی کشورمان و هشدارهای پیاپی مسئولین ایرانی در مورد پاسخ سنگین به این حمله، مسئولین نظامی و سیاسی تل آویو را نگران کرده است.

سرهنگ " آدام سوزمان " فرمانده نیروی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی می گوید: امروز هر شهروند رژیم صهیونیستی در حال تهدید شدن است و به همین دلیل ما در حال آماده شدن برای تخلیه فوری مراکز پر جمعیت هستیم.

این مقام نظامی رژیم صهیونیستی با توجه به تجربه جنگهای قبلی با مقاومت لبنان و حماس می گوید: ما می دانیم که در جنگ بعدی صدها موشک بر روی شهر های اسراییل فرود خواهد آمد و در نتیجه آن تلفات ما بسیار سنگین خواهد بود.

در شهر تل آویو 400 هزار نفر و در کل مجموعه اطراف آن 3 میلیون  نفر زندگی می کنند که چیزی در حدود 42 درصد جمعیت رژیم صهیونیستی را تشکیل می دهد. این حجم از جمعیت هر گونه تخلیه دست جمعی را به یک کابوس واقعی تبدیل می کند.

در عین حال مقامات رژیم صهیونیستی با فضا سازی بر علیه کشورمان مدعی شده اند که در صورت بروز جنگ بر علیه ایران، این کشور از موشکهایی با کلاهکهای شیمیایی بر علیه اسراییل استفاده خواهد کرد. همین ادعا باعث شده است تا ضعف دیگر اسراییلی ها آشکار شود که آن هم ضعف در برابر حملات غیر متعارف است.

 بنا بر اعتراف مقامات صهیونیستی در صورت بروز یک جنگ نامتعارف در حال حاضر، یک میلیون هفتصد هزار اسراییلی فاقد سرپناه و سه و نیم میلیون نفر اسراییلی فاقد ماسکهای ضد گاز خواهند بود. مسئول کمیته داخلی دفاعی خانگی رژیم صهیونیستی در ماه آوریل اعتراف کرده بود که در صورت تامین کل بودجه مورد نیاز و در بهترین حالت دو سال طول خواهد کشید تا ماسکهای ضد گاز به تعداد لازم تولید شود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۷:۱۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خوب یکجا جمع کنید برید امریکا ماروهم راحت کنید.
شرمنده الشهداء
|
Canada
|
۱۴:۰۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
براي صهيونيستها هيچ پناهگاهي بهتر از قبر نيست .