۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۱

کشف50میلیون‌سندواوراق‌بهادارمسروقه

این سارقِ 50 ساله از اهالی بم است که به شهر بافق تبعید شده و به علت بیکاری دست به سرقت از داخل خودروهای مردم می‌زد.
کد خبر : ۶۷۸۱۱

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی بافق از کشف بیش از 500 میلیون ریال سند و اوراق بهادار مسروقه در بافق خبر داد.

علی صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی نا امنی چند روز اخیر و شکایت‌های مردمی مبنی بر کیف قاپی و سرقت از داخل خودروها، پیگیری موضوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و عاقبت با شگردهای خاص پلیسی، سارق دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی اضافه کرد: این سارقِ 50 ساله از اهالی بم است که به شهر بافق تبعید شده و به علت بیکاری دست به سرقت از داخل خودروهای مردم می‌زد.

فرمانده انتظامی بافق، مدارک، اسناد و اوراق بهادار مسروقه کشف شده را شامل انواع دسته چک، دفترچه‌های پس‌انداز، کارت‌های سوخت و عابر بانک، سه فقره چک مبلغ‌دار، یک فقره چک سفید امضا، چند مورد کارت ملی، کارت خودرو، گواهینامه، شناسنامه و سند مالکیت خود رو اعلام کرد.

صالحی، ارزش ریالی اوراق بهادار و دفترچه‌های پس انداز کشف شده را افزون بر 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از میزان موجودی کارت‌های سوخت و عابر بانک اطلاع دقیقی در دست نیست و احتمالا سارق از کارت‌های عابر بانک برداشت کرده باشد.

وی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی در حال شناسایی مالباختگان هستند، خاطرنشان کرد: به محض احراز هویت این افراد، مدارک مسروقه به آنها بازگردانده می‌شود.

رئیس پلیس بافق از مردم خواست تا موتوسیکلت و خودروهای خود را در محل‌های امن پارک کنند و توجه داشته باشند که درب خودرو باز نباشد و تا حد امکان از تجهیزات ایمنی نظیر قفل فرمان، دزدگیر و ... استفاده کنند.