۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶

یادواره شهدای هفتم تیردر استان زنجان

رئیس اداره تبلیغات و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: یادواره شهدای هفتم تیر در شهرستان‌های استان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر : ۶۸۲۸۳

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری فارس، ناصر میرزایی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالروز شهادت دکتر بهشتی اظهار داشت: حدود یک هزار سی دی از نرم‌افزار شیفته خدمت در استان زنجان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چاپ و نصب بنر در زمینه هفتم تیر از دیگر اقدامات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: یادواره 120 شهید نیروی انتظامی نیز در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر یادواره شهدای هفت تیر در شهرستان‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

همچنین در این جلسه مشاور مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار داشت: در مجموع دو ویژه برنامه در زمینه شهدای هفت تیر و هفته قوه قضائیه تدارک دیده شده است.

محمد آل‌یاسین با بیان اینکه در برنامه خانواده به صورت مستقیم به موضوع حقوق در خانواده پرداخته می‌شود، تصریح کرد: گفت‌وگوی ویژه خبری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده صدا و سیمای مرکز زنجان در هفته قوه قضائیه است.

وی به اجرای برنامه‌هایی با موضوع بررسی ترورها و اهداف دشمنان به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر اشاره کرد و افزود: در ویژه برنامه‌های جوان و نوجوان نیز به شهدای هفتم تیر پرداخته می‌شود.

مشاور مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان  با تاکید بر اینکه به منظور پوشش مراسم‌های سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با آن دستگاه‌ها داریم، خاطر نشان کرد: مسابقه فرهنگی در قالب پیامک در صورت همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.