۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱

منشاء اختلاس بیمه از زبان وکیل مدافع

وکیل مدافع «م ـ الف» گفت: اگر جرمی در شرکت بیمه ایران محقق شده قطعا ناشی از سهل‌انگاری و کوتاهی دوایر حفاظتی و اطلاعاتی این شرکت است.
کد خبر : ۶۸۹۰۵

به گزارش صراط به نقل از فارس، وکیل‌مدافع « م ـ الف» در ادامه جلسه امروز در جایگاه قرار گرفت و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم بارها نحوه حفاظت و مراقبت را تشریح کرده و به عنوان مثال آنجا که می‌گوید من از رگ گردن به شما نزدیکتر هستم و هر کجا که بروید خدا با شماست.

نمونه‌هایی از همین ادعاست آیا سازمان بازرسی کل کشور و مرکز حفاظت قوه قضائیه توانسته‌اند نسبت به رصد‌کردن مسئولین و مسئولیت‌ها موفق باشند.

وی ادامه داد: اگر جرمی در شرکت بیمه ایران محقق شده است قطعا ناشی از سهل‌انگاری و کوتاهی دوایر اطلاعاتی و حفاظتی بیمه ایران است که این تخلف در ادامه به استانداری و جاهای دیگر تسری پیدا می‌کند. این افراد به وظایف قانونی خود عمل نکرده‌اند.

این وکیل مدافع ادامه داد: اگر یک میلیون واحد مسکونی در قالب مسکن مهر ساخته می‌شود و مایه فخر و مباهات دولت است هزینه این ساختمان‌ها صرف بهینه سازی سازمان بازرسی می‌شد دیگر شاهد این دادگاه‌ها نبودیم و زانوی غم بغل نمی‌کردیم.

وی با بیان اینکه موکل من سر سوزنی هم فکر نمی‌کرد در جایگاه متهمان قرار گیرد گفت: 137 صفحه لایحه در دفاع از موکل نوشتم و به بازپرس پرونده دادم. اما اگر فقط یک برگه از دفاعیات من را می‌خواند موکل من اکنون در لباس متهم قرار نمی‌گرفت.

وکیل مدافع متهم « م ـ الف» با بیان اینکه بازپرس حتی به نظریه کارشناس هم توجه نکرد گفت: لایحه دفاعیه من گم شده است.