۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷

مهران شرور دستگیر شد

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت پلیس تهران بزرگ از دستگیری شرور معروف جنت‌آباد ملقب به مهران شرور خبر داد.
کد خبر : ۶۹۰۴۲
به گزارش صراط به نقل از فارس، سرهنگ علیرضا محرابی، از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار جنت آباد معروف به "مهران شرور" در طرح امنیت محله محور خبر داد.
 
این مقام انتظامی  گفت: چندی پیش دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار محدوده جنت آباد، معروف به مهران، که پس از رهایی از زندان به اقدامات شرورانه خود در محل ادامه داده بود، در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی ادامه داد:با تحقیقات انجام شده ماموران پلیس امنیت موفق به شناسایی محل رفت و آمد این متهم و محل‌های پاتوق وی شدند، تا اینکه بازپرس شعبه 6 دادسرای ناحیه پنج تهران دستور دستگیری این متهم را مستقیما صادر کرد.

محرابی اضافه کرد: ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند که این فرد در یک خانه واقع در خیابان بهارستان جنت آباد سکونت دارد و هر از گاهی پس از شرب خمر به خیابان آمده و با عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس شهروندان اقدام به اخلال در نظم عمومی می‌کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تصریح کرد: با شناسایی محل اختفای این متهم بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از عملیاتی پلیسی موفق شدند این فرد را دستگیر کرده و برای انجام تحقیقات به پلیس امنیت منتقل کنند.

وی اظهار داشت: متهم که مهران نام داشت در محله خود به شرور معروف بود و در بازجویی‌های انجام شده به جرایمی چون شرارت، درگیری، عربده کشی، حمل سلاح سرد، ایجاد مزاحمت و ناامنی برای شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه پنج تهران منتقل شد.

گفتنی است، این اقدام پلیس، رضایت شهروندان را در پی‌داشت که با نصب پلاکارد مراتب قدردانی خویش را از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی اعلام کردند.

نظرات بینندگان
mt1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۱
۱۲
۰
باید در ملا عام اعدامش کنید
ناشناس سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدهای کودک و دبستان های اطراف رو هم برای تماشای اعدام ببرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عرب جاهلیت !
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۱
۰
۰
mt1 شما هم حالا جو گیر نشو اینقده زود تصمیم نگیر اینجوری باید خیلی از جوونا اعدام شن بهتره دنبال یه راه حل منطقی تر باشیم یا حق