۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱

بلوف جدید تروریست سرشناس سوری

رئیس سابق شورای مخالفان سوریه مدعی شد که برای چند ساعت به سوریه رفته و بازگشته است.
کد خبر : ۶۹۳۳۷
به گزارش صراط به نقل از فارس، برهان غلیون رئیس سابق شورای مخالفان خارج‌نشین سوریه موسوم به شورای ملی سوریه، روز گذشته در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه ادعا کرد که برای چند ساعت به سوریه رفته است.

غلیون در این گفت‌وگوی کوتاه ادعا کرده است که وارد استان ادلب شده و جلسه‌ای با تروریست‌هایی داشته است که آنان را انقلابی می‌خواند.

ادعای غلیون در شرایطی مطرح می‌شود که ارتش سوریه اخیرا با تشدید اقدامات خود بشدت در حال پاکسازی کانون‌های بحران از وجود تروریست‌های مسلح است و اخبار رسیده از درون گروه‌های تروریستی حاکی از تضعییف شدید روحیه آنان دارد.

در حالی که گرد ناامیدی روی تروریست‌های داخلی سوریه پاشیده شده است، به نظر می‌رسد بهترین بلوفی که غلیون و حامیان تروریست‌ها در خارج از سوریه می‌توانند ادعا کنند این است که غلیون وارد سوریه شده و با تروریست‌ها دیدار کرده است.

غلیون برای اثبات ادعای خود تصویری منتشر کرده است که وی با چند نفر که لباس نظامی بر تن کرده و سلاح‌های پیشرفته‌ای در دست دارند، عکس یادگاری گرفته است.

 
برهان غلیون

به گفته برخی کارشناسان، از این عکس ادعای غلیون یعنی ورود به سوریه و رفتن به ادلب برنمی‌آید چه آنکه تروریست‌های سوریه که عملا در میدان درگیری با ارتش سوریه هستند، چنین سر و لباس تمیز و آنکارد شده‌ای ندارند که عکس یادگاری شیک و تمیزی با برهان غلیون بیندازند.

به نظر می‌‌رسد گروهک‌های مسلح سوریه نیاز به اقدامات جدی‌تری برای بازیافتن روحیه خود دارند تا بتوانند همچنان به اقدامات تروریستی خود علیه مردم و دولت سوریه ادامه بدهند.

نظرات بینندگان
اذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۰
۰
تروریستا از ریشه با دروغ و نیرنگ تربیت شده اند بدون دروغ وبلوف نمی توانند دام بیاورند
حسن2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۰
۰
سوریه مثل ایران اوایل انقلاب دچار آفت کثیفی بنام منافقین شده که این افراد باید از سرنوشت منافقین ایران عبرت بگیرن و از کشتار هموطنانشون دست بردارن وگرنه مثل منافقین ایرانی با هاشون مثل جو زامیها برخورد میکنن و از آنها مانند نارنجک کثیف استفاده میکنن یعنی اونهارو پرتاب میکنن جلو تا هم اونا و هم مردم از بین برن خدا کنه سوریه هم بتونه مثل ایران منافقینش را نابود کنه