۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸

اعدام مرد متجاوز در ملاءعام

متهم پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به اعدام در ملاءعام محکوم شد که حکم مجازات او از سوی قضات دیوان عالی کشور هم تائید شد. با استیذان رئیس قوه قضائیه مرد شیطان صفت سحرگاه فردا در ملاءعام پای چوبه دار می رود.
کد خبر : ۶۹۳۷۷

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری مهر، مرد شیطان صفت که در پوشش مامور آب و برق زنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد و قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر سحرگاه فردا در رباط کریم اعدام می شوند.
 
نخستین اعدامی مرد شروری است که با جعل عنوان پلیس و مامور اداره آب و برق وارد خانه های مردم می شد و پس از آزار و اذیت زنان صاحبخانه و بستن دست و پای آنها، اموالشان را سرقت می کرد. رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفت که مهر ماه سال 89 زنی با حضور در مرکز پلیس از گرفتار شدن در دام شیطانی یک مامور قلابی خبر داد.
 
شاکی در این باره به پلیس گفت: قبل از ظهر زنگ در خانه مان به صدا درآمد و مردی با معرفی خود به عنوان مامور انتظامی از من خواست مقابل در بروم تا درباره یکی از همسایه ها اطلاعاتی در اختیار وی قرار دهم. وقتی دم در رفتم، مرد غریبه پس از گفتگو و طرح سوالاتی، از من خواست مدرک هویتی ام را به او نشان دهم. برای برداشتن کارت شناسایی ام به خانه بازگشتم که ناگهان او را در اتاق نشیمن دیدم. با دیدن وی شوکه شدم که در این هنگام او با چاقو مرا تهدید کرد و پس از آزار و اذیت و سرقت پول و طلایم مرا در اتاقی زندانی کرد و متواری شد. پس از چند ساعت شوهرم به خانه آمد و مرا نجات داد.
 
پس از شکایت این زن، پرونده ای در این زمینه تشکیل و چهره نگاری رایانه ای از متهم فراری انجام شد و جستجوهای پلیسی برای دستگیری وی ادامه یافت. در حالی که ماموران در جستجوی شرور فراری بودند؛ چند روز بعد زن دیگری با حضور در پلیس آگاهی رباط کریم شکایت مشابهی را ارائه کرد. ماموران پس از ثبت اظهارات شاکی پی بردند او نیز مانند شاکی دیگر در دام متهم گرفتار شده و دزد آزارگر پول و طلای وی را به ارزش ۵ / ۱ میلیون تومان به سرقت برده است. به این ترتیب تصاویر رایانه ای متهم فراری در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت تا شرور آزارگر هرچه سریع تر دستگیر شود.
 
جستجوهای پلیسی ادامه داشت تا این که اواسط آبان 89 ماموران گشت انتظامی رباط کریم در شهرک آلارد شهرستان رباط کریم مرد رهگذری را دیدند که مشخصات ظاهری وی با متهم تحت تعقیب پلیس مطابقت داشت. بنابر این وی را تعقیب و با هماهنگی قضایی هنگام ورود به خانه ای دستگیر کردند. مرد آزارگر به نام علیرضا 31 ساله به پلیس آگاهی رباط کریم منتقل شد و در بازجویی های پلیسی پس از اظهارات ضد و نقیض، عاقبت در مواجهه حضوری با ۲ زن شاکی به جرم سیاه خود اعتراف کرد.  در تحقیق از متهم معلوم شد وی یک دزد سابقه دار است که با جعل عنوان پلیس و مامور اداره برق و آب وارد خانه های مردم شده و با تهدید به مرگ زنان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و طلا، پول، دوربین فیلمبرداری، گوشی تلفن همراه و کارت های اعتباری را از منازلشان سرقت کرده است.
 
متهم پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به اعدام در ملاءعام محکوم شد که حکم مجازات او از سوی قضات دیوان عالی کشور هم تائید شد. با استیذان رئیس قوه قضائیه مرد شیطان صفت سحرگاه فردا در ملاءعام پای چوبه دار می رود.
 
اعدام قاچاقچی مواد مخدر
 دومین اعدامی یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر است که در حال انتقال دو تن مواد مخدر از سوی ماموران پلیس دستگیر شد. قاچاقچی حرفه ای اقدام به توزیع مواد مخدر در اسلامشهر و رباط کریم می کرد. او پس از محاکمه در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد.
 
در ادامه با رد درخواست عفو او در کمیسیون عفو بخشودگی و تائید حکم اعدامش از سوی دادستانی کل نام او در لیست اعدامی ها قرار گرفت. مرد تبهکار سحرگاه فردا در رباط کریم و در ملاءعام به دار مجازات آویخته خواهد شد.


 

نظرات بینندگان
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۱
۳
خداییش خودتون قضاوت کنید کسی که به عنوان مامور اب برق میاد و به ناموس ادم تجاوز میکنه رو اعدام میکنند و کسی رو هم که مشروب میخوره اعدام میکنند.
خداییش این 2 تا جرم با هم مساویند ؟؟
این اشغالی که به ناموس ادم تجاوز میکنه باید اعدام شه و کسی که فقط مشروب میخوره هم باید اعدام شه !!!
باور کنید که 2 روزه من فکرم مشغوله که چرا باید کسی فقط به خاطر خوردن مشروب اعدام شه ؟؟؟ داره تمام وجودم اتیش میگیره از این همه بی عدالتی.
کسی که شراب میخوره باید باهاش مثل یک معتاد برخورد کرد نه بیشتر نه کمتر.
حمل 2 تن مواد مخدر = اعدام
تجاوز = اعدام
3 بار مشروب خواری= اعدام
خودتون پیش وجدان خودتون و به دور از تعصبات قضاوت کنید
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب جعفر قلی
احکام بر اساس فرامین قرانی و بسیاری نیز براساس حکم ثانویه تنظیم واجرا می شمند-اون قاضی که حکم رو داده از من وشما بهتر وبیشتر در این زمینه تخصص داره لذا بیخودی شلوغش نکن ...............
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه جعفر جون فقط 2 بار مشروب خوری نیست که پسر ، این مشروب خور هم وقتی به حالت مستی به کوچه وخیابان میاد به ناموس مردم دست درازی میکند به اموال مردم صدمه میزند و هزاران کار دیگر آخه فقط به خاطر یک جرم نیست از طرف دیگر حدیث داریم شرب خمر ام المفاسد است یعنی شرب خمر مادر همه فسادهاست و آدم مست دست به هر کار زشتی میزند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۳
۱
بروند به جهنم و به درک واصل شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۰
۰
من نمی گم متجاوزین نباید اعدام شن
این افراد لیاقت زندگی اجتماعی و فردی ندارن و باید به درک واصل شن
ولی یه آسیب شناسی هم بشه بد نیست ها
این همه آمار تجاوز رفته بالا
یه چرا تو ذهن مسئولین مربوطه شکل بگیره بد نیست
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم