۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷
نصیر ناصریا

آیا واقعا یک منتظر حقیقی هستیم ؟

کد خبر : ۷۰۴۳۷
به گزارش سرویس وبلاگ صراط، نصیر ناصریا در آخرین به روز رسانی وبلاگ خود نوشته است:

دقیقا اولین ساعات نیمه مبارک شعبان میباشد و ساعاتی پیش تمام شیعیان راستین جهان بخاطر تولد یگانه منجی عالم بشریت به یکدیگر تبریک گفته اند و دعای فرج خوانده اند اما آیا واقعا ما یک منتظر حقیقی هستیم !؟
چند ساعت قبل از خیابان های مختلف شهر عبور می کردم و به طرق مختلف مردم را غرق شادی می دیدم ولی آیا واقعا برخی از این شادی ها و نحوه بروز خوشحالی ها باعث رضا و خشنودی آقا امام زمان ( عج ) هست؟ مثلا استفاده از ادوات موسیقی غربی همچون ارگ و ... و ایجاد مجالس رقص و آواز برازنده این روز عزیز میباشد؟
دیشب با دیدن اینگونه صحنه ها بارها از خود پرسیدم :آیا واقعا یک منتظر حقیقی هستیم ؟
آیا من که حتی یکبار در مواجهه با این رفتار برخی افراد هیچ تذکری نداده و به یکی از مهمترین واجبات دین مبین اسلام که همانا امر به معروف و نهی از منکر میباشد عمل ننموده ام میتوانم یک سرباز لایق برای آقا باشم ؟
دوستان واقعا دل منتظران حقیقی به درد می آید وقتی برخی اینگونه بزرگترین اتفاق طول تاریخ را با لودگی و شادی های کاذب پاس میدارند. در روایات آمده است که ارزش این شب کم از شب قدر نیست و این سوال مطرح میشود که آیا در شبهای قدر که چیزی به فرا رسیدنشان باقی نمانده هم این رفتار را تکرار میکنیم ؟ مثلا راه انداختن کارناوال شادی و بوق های ممتد و بلند کردن صدای پخش اتومبیل که اتفاقا در حال پخش یک موزیک غربی با صدای یک خواننده زن هست ، برازنده این شب عزیز میباشد؟
دوستان من ، یکبار دیگر به رفتار خود در شب گذشته فکر کنیم. چقدر نقش یک منتظر حقیقی را داشته ایم؟ دعا برای ظهور آقا خیلی خوب است اما یادمان باشد یکی از شرایط ظهور وجود رهروان و سربازانی میباشد که هیچ چیز مانع آنها برای اجرای فرامین دین اسلام نخواهد بود و باید در کنار دعا عملکرد یک منتظر را نیز داشته باشیم.