۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵
مسئولان صداو سیما خوابند یا خود را به خواب زده اند؟

دسته گل جدید سیمای ضرغامی در تمسخر نام ائمه

از سوی دیگر هدایت نقش این پدر روستایی تازه به دوران رسیده با سخیف ترین دیالوگ ها را به همان بازیگر نقش نقی یعنی علیرضا خمسه سپرده اند که این موضوع جای تعجب بسیار دارد . . .
کد خبر : ۷۱۲۳۸

صراط – هنوز مدت زیادی از موج تخریب و تمسخر امام دهم شیعیان توسط عده ای هرزه و نادان که در ادامه پخش یکی از سریال های صدا و سیما به راه افتاد نمی گذرد که یکی دیگر از سریال های جدید سیمای ضرغامی هم نام لوده ترین شخصیت هایش را از میان نام ائمه اطهار (ع) انتخاب کرده است .

به گزارش سرویس فرهنگی صراط پس از آن که در سریال پایتخت که از شبکه اول سیما پخش می شد نام شخصیت طنز داستان که مورد تمسخر و لودگی ویژه قرار داشت نقی نام گذاری شد عده ای فرصت طلب از این غفلت آشکار صدا و سیما استفاده کردند و در شبکه های مجازی و رادیو و تلویزیون های بیگانه به هتاکی نام و شخصیت منحصر به فرد حضرت امام علی النقی (ع) پرداختند و حتی کار تا آن جا پیش رفت که برخی از مراجع عظام فتوای ارتداد این توهین کنندگان را صادر کردند .

بنا بر این گزارش در حالی که هنوز مدت کمی از ماجرای توهین به امام هادی (ع) که با زمینه سازی یک سریال داخلی آغاز شد نگذشته است، یکی دیگر از سریال های جدید تلویزیون که از شبکه تهران پخش می شود هم سراغ انتخاب نام ائمه برای شخصیت طنز داستانش رفته است .


سریال جدید مهمانان ویژه که اخیراٌ به کارگردانی جواد رضویان از شبکه پنج سیما پخش می شود داستان یک خانواده فقیر و روستایی را روایت می کند که با آمدنشان به شهر تهران و اقامت در یکی از نقاط بالای شهر حوادث مختلفی برایشان اتفاق می افتد اما نکته قابل توجه اینجاست که نام شخصیت پدر این خانواده با سطح فرهنگ پایین را که فردی بداخلاق، بد دهن، گیج و لوده است را "جعفر" گذاشته اند . از سوی دیگر هدایت نقش این پدر روستایی تازه به دوران رسیده با سخیف ترین دیالوگ ها را به همان بازیگر نقش تکرار کننده لفظ نقی یعنی علیرضا خمسه سپرده اند که این موضوع بر تعجب ماجرا افزوده است .

این در حالی است که بقیه شخصیت های داستان پارسا، سعید، مجید و آقای کیهانی نام دارند و تنها برای این شخصیت به ظاهر طنز از نام امام ششم استفاده شده است . فارغ از نگاه نقادانه به پخش سریالی چنین سطحی که توسط جواد رضویان کارگردان فیلم های زنجیره ای شانه تخم مرغی (اصطلاحی که خود رضویان برای فیلم هایش مطرح کرده) که نه از کیفیت داستان و محتوا در آن خبری هست و نه از کیفیت بازی و تأثیر گذاری و تنها به درد پر کردن آنتن به شدت خالی این روزهای تلویزیون می خورد موضوعی که بسیار اهمیت دارد موج شکل گرفته برای تخریب و تمسخر اسامی مقدسی است که همیشه در جامعه ایرانی مورد احترام بوده اند .

به نظر می رسد دست هایی پشت پرده در رسانه ملی به عنوان تأثیرگذارترین رسانه جمعی می کوشند پروژه قبح شکنی احترام ویژه به اسامی دینی و جایگاه نام ائمه اطهار (س) را در فیلم ها و سریال های صدا و سیما کلید بزنند و با رواج اسامی و سبک زندگی غربی آن را جایگزین آموزه های به حق دین مبین اسلام بکنند . موضوعی که البته بسیار خطرناک به نظر می رسد و جا دارد مراجع دینی و نظارتی در این میان با قدرت وارد شده و با نظارتی صحیح بر صدا و سیما جلوی به سرانجام رسیدن این پروژه ها را بگیرند .

نظرات بینندگان
یادمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۲۰۹
۵۶
دشمن هم به این فکر نباشه شما بیدارش کنید. چه کشکی کی درصدد توهین به ائمه (ع) است. دست بردارید از این توهمات تا رو به خدا به فکر گرونی ها و ... باشید . حالا این سریال هم کمی از دردهای مردم را تسکین می ده شما بهش گیر بدید.
به خدا از مخلوقات عجیب خداوند ما ایرانی ها هستیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی یه سری . . . اسم های ائمه رو رو انساهای احمق و کیج سرایلهای ابکی ایرانی میذاره خودش یعن یکمک به دشمن
محمد ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- این کار در صدا و سیمای یه نظام اسلامی داره انجام می شه ! اگه تووی بی بی سی انجام می شد توقعی نبود ، اما در سیستمی که با بیت المال مسلمین تغذیه می شه چرا ؟ هر چند که دیگه بیت المالی نمونده !

2- چه کشکی ؟ منظران مهدی به هوش باشین ! حسین را منتظرانش کشتن

3- نگران گرونی نباش ! چون گرونی یکی از عوارض اجرای عدالت توسط یه گروهک هست ! اجرای این نوع عدالت دردناکه هم برای دین مردم هم برای شکم مردم و هم برای جیب مردم و هم برای بیت المال !

4- می فرمایی با اسامی انسانهای معصوم جنگولک بازی بشه بخاطر تسکین درد مردم ؟
این درد با لوده بازی نمی خوابه مگر اینکه خدا ریشه این گروهک رو بندازه

مخلوقات عجیب رو هستم باهات !!
مخصوصا با توجه به اون مناظره تاریخی سال 88 و بحث بگم بگم و اینکه الان دارن نشون میدن با هم رفیق بودن !!
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل جان شما اسمت چیه؟ این مخفف کردن تو توهین بیشتری داره!!!!
محمد (م ...)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آرمان جون اولا من رسانه ملی نیستم و از بودجه بیت المال کار تبلیغی نمی کنم !
اما از اونجایی که برام همین تشکیکی که شما گفتی بوجود اومد با اضافه کردن محمد به اول اسمم قصدم این بود که ممل رو حذف کنم.

سوم شاید کامنت شما دلیلی باشه برای اینکه الان حذفش کنم به این صورت
افتاب گردون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به محمد
+++++++++++++++++++++++++
خیلی کار خوبی کردی
سيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راست گفتي.... دمت گرم.
راستي اون قديم نديم ها (مثلا 60 سال پيش) همين اسمها باب بوده نه كامران ، فري ، آناهيتا و ممانم اينا و .....
آزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داداش ما هم ائمه را دوست داریم. نظام را دوست داریم. امام زمان را منتظریم. رهبری عزیزمان را دوست داریم و ....
اما چرا ایجاد درگیری ذهنی می کنید. برو تو خیابان ببین چند درصد از مردم با این تفکر به اسم این امام همام که رئیس مذهب تشیع می باشند در این سریال نگاه کرده است.
پس از فردا دنبال همه پدر و مادر جنایتکارها بگردیم که چرا اسم ائمه را روی فرزندان خود گذاشته اند. اگر شما دلسوز هستین و به جای این نقدهای بیخود بروید و طرح بریزید که جلوی تهاجم فرهنگی و موج اقبال مردم نسبت به ماهواره گرفته شود.. جلوی فساد و انحطاط اخلاقی آقازاده ها رو بگیرین... نقدی بر فساد دستگاه های اداری دولتی و غیر دولتی در زمینه های اخلاقی و مالی بزنیم و سعی در اصلاح آن ها کنیم.
مردم از فقر و گرانی دارند میمیرند شما کجایی؟؟!! دلال و سرمایه دار و افراد منتسب به گروه ها و باندها دارن هرکدام به صورتی این مردم و مملکت رو چپاول میکنن..
حضرت رسول می فرمایند(نقل به مضمون) ترسم از فقر است که از هر دری وارد شود ایمان را از همان در می برد و در حای دیگری از معصوم (ع) است که عاقبت فقر به کفر می کشد.
البته تو نقاد مقصر نیستی تقصی ر از جاهای دیگه است و ....
محمد (م ...)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آزاده جان اینکه اسم یه قاتل یا شرور جعفر باشه با این حالت که رسانه یه نظام اسلامی که سرمایه ش خون هزاران جوان مسلمان (و عاشق ائمه معصومین) این مملکت هست و با پول بیت المال مسلمین تغذیه میشه و با نام ائمه معصومین لودگی میکنه فرق نداره ؟؟

ضمنا گرانی و تهاجم فرهنگی و فقر هر پرده های دیگری از مشکل هستن و حرف شمام صحیحه اما شما بخاطر گرانی ، بی احترامی به اسماء معصومین رو توجیه نکن !
اگه واقعا اسم حسین و حسن رو بخاطر احترام به صاحب اصلی اون که حضرت اباعبدالله الحسین و ... هست انتخاب نمی کنی ، یعنی برات فرقی نداره اسم حسین با مایکل ؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همون ممل قشنگ تر بود!
هیچ توهینی هم نداشت!
توی جنوب و خود عرب ها به علی میگن علاوی ،یا به حسن میگن حسونی!
این پس یعنی توهین!؟
شما از پاپ کاتولیک تر شدین و کاسه ی از آش داغتر!
محمد (م ...)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واسه شما ممل میمونم !!
شنگول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب آدم بیکاری این ممل به همه چی پاسخ میده
ایجاد توهم در کنار بیکاری چیز عجیبی نیست
چه برسه به اینکه ظاهر و ماهیت و باه اشتباه بگیریم مگه نه ممل جوووووووووووووووون
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه باحال!
جوابیه به جوجه یادمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یادمان تو توهم داریا
ادم اینقدر ساده لوده و کوته بین تا حالا مثل تو ندیدم
یکم فکر کن بعد تایپ کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنگول تو چرا می سوزی دوس داره جواب بده به تو چه تورو سن نه
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنگول بشین سرجات!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
"یادمان"بد نیست سری به شبکه های اجتماعی بزنی ببینی چه خبره.دشمن دنبال توهین به ائمه هست یا نه.
مشتی محمد علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رونوشت به محمد (م...) احسنت برادر. تا دیروز زیاد از حرفات خوشم نمیومد. ولی الان یه خورده آروم تر شدم :)/ آزاده خانم ، حرف شما درست. ولی به نظرتون چرا به این گروهک میکن انحرافی؟؟ / انحراف چجوری به وجود میاد؟؟ وهابیت چجوری بوجود اومد؟؟ دشمن داره دقیقا از اونجایی بهت حمله میکنه که من و تو فکرشو هم نمیکنیم / من و تو رو سرگرم میکنه و لابلای این سرگرمی هم زهرشو میریزه. بازم میگم مراقب باید بود !
باران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هممون فکر می کنیم احترام زیادی برای ائمه قائلیم، ولی چند نفر از ما حاضره اسم بچشو نقی، جعفر، سکینه و .. بذاره؟؟ فکر می کنین اتفاقیه؟
به اینا می گن تبلیغات زیر آستانه ای، یعنی بدون این که خودت بفهمی وارد ذهنت می شه و بعد یه مدت جز اعتقاداتت.
البته نمی شه گفت این کار از طرف صدا و سیما عامدانه بوده، ان شاالله غافلانه بوده و دیگر شاهد تکرار نباشیم
محمد (م ...)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا کشتی بدبختو
سید جعفر صابری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با با ول کن این دیگه از اون حرفاست . منم اسمم جعفر . سن سال اقا رو نگاه کن ببین اون موقع تو اون خونواده سنتی باید اسموشو بابی مپذاشتن ضمنا مگه اون ادم بدیه ؟ مگه ما جعفر کذاب هم نداشتیم ؟اینقدر وارد جزییات غیر تخصصی نشین اعتبارتون اسیب می بینه
آزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد یا (م ...) دوست عزیز. من خودم یکی از منتقدین اصلی به سریال نقی بودم به خاطر همان دیالوگ معروفش... اما وجدانا این سریال چه نقطه مبهمی در این اسم داشت. کلا چند بار اسم این آقا رو صدا زدن. برو تو جامعه خودت از مردم بپرس ببین چند درصد با دیدن این بابا و نامش همچین ذهنیتی پیدا می کنن؟ بابا ما خودمون داریم ایجاد تشکیک و مسئله می کنیم. با حرف های بی فایده. من این سریال رو کامل دیدم اصلا در کل فیلم چه گیری بود . شما نسبت به این بازیگر حساس شدین. ما خودمون با توهمات خودمون داریم آب به آسیاب دشمن میریزیم.
الان تو توهمات خودت فکر کردی با این حرف امام جعفر صادق فردا بهت به به و چه چه میکنه؟ نه عزیزم ما باید با کارهای بزرگ شروع کنیم.. امام صادق اول از همه از نماز اول وقت ما می پرسه؟ از ناز صبح های قضا شدمون می پرسه؟ از بی احترامی به پدر و مادرمون می پرسه؟ از نگه نداشتن حرمت خواهر برادرهای دینیمون می پرسه؟ از نگاه به نا محرم می پرسه؟ از مال مردم خوری میپرسه؟
به جای الافی و نقد زدن به این و آن یک کم بریم خودمون رو درست کنیم داداش. اگه هر کس خودش رو درست کنه کل عالم اصلاح میشه؟
قربونت برم امام صادق که ما تو چی ها گیر کردیم. که معلوم نیست درد شما از ما اینهاست یا ...........................................
فقط من میدونم دیگه به هرچیزی که میشه یک عده گیر میدن ولو این که خودشون هم اعتقاد ندارن. و ما رو این وسط بازی میدن.
مشکل این مملکت بی حجابی، ربا خواری، حروم خوری، مال مردم خوری، کلاه برداری، رشوه خوری، پارتی بازی،دزدی، فقر، بیکاری، و ....... هست. آن قدر حروم به هر نحوی وارد زندگی ها شده که ماها رو بی غیرت کرده..
حالا اصل رو ول نکنیم بخواهیم اول فرع رو درست کنیم... تا اصل ما درست نشه فرعمون باید بلنگه و می لنگه. اما اگه اول فرع رو درست کردی بدون اصل می دونی چی میشه جوون؟ آره میشه ریا و دو رویی!!! نفاق.
آزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای صراط چرا آقا محمد(ممل خان جونت) جواب هرکی رو میده سریع میذاری!! ولی ما یک نظر ارسال کردیم نمیذارین تو سایت؟!!!؟
لطفا اون رو بذار
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آزاده حالا ما شدیم ممل خان جونت !! ممنونم

عزیزجان همه حرف شما اینه که ما احترام یا عدم احترام به اسماء و ... ائمه مون رو براساس ذهنیت احتمالی مخاطبین مون برنامه ریزی کنیم !!
یعنی شما میگی ماها و امثال ماها جزء اون مخاطبین و مردمی نیستیم که شما میگی اصلا ذهنیت پیدا نکردن و ناراحت نشدن ؟ اگه منظورت اینه که ما جزء اون مردم نیستیم قبوله و حرف شما درسته !!
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من بانظر آزاده خانم موافقم ،
حتما" شنيدين كه نيت مهمتر از عمل هست ،يعني مثبت انديش بودن و خوب نگاه كردن رفته رفته در عمل هم نمايان ميشه .
من هم سريال نقي رو ديدم كامل و هم سريال اخير(جعفر) رو و چون آدم مردمي هستم هيچ جائي تعبير زشت اين آقا رو نه شنيدم و نه خواندم و... ، پس نقد هم بايستي عاقلانه و بدون تعصب خاص باشه .
هميشه يادمون باشه كه يك متخصص تعصب نداره و حتي از شاگردش ممكنه چيزي ياد بگيره ، پس تو اي نقاد حداقل اداي يك متخصص رو دربيار و الكي به اين در و اون در نزن ،
ما ايراني ها نوكر اهل بيت هم هستيم و اين تتمه آرامشي هم كه در اين جنگل خاورميانه داريم مديون همين محبت هستش و بس .
پس خودمون زمينه بي احترامي به اهل بيت رو در دل مردم زنده نكنيم .
بيا و درست فكر كن .
ايمان به دل هست و نه به زبان .اگر صدا و سيما اين احساس رو داشت حتما" جلوش رو ميگرفت ،همانطور كه ما ديديم و چنين احساسي نكرديم .والسلام
يا علي مدد .
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱۰۶
۳۷
واقعا برای شما و افکارتان متاسفم چه ربطی داره سریال به این خوبی همش منتظر ایراد هستید
زنده به عشق غضنفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه فکری خوبه عزیز ؟ دوس داری همه کارای حرام و مکروه تبدیل به حلال بشه ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شاید منظورش جعفر کذاب بوده. این گیردادن های الکی مردم رو دین زده میکنه. نکنید آقا نکنید.
محمد (م...)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصولا اگه محدودیتها و معذوریت های شرعی نباشه مردم دین زده نمیشن ! نه ؟
صدرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا مثل اینکه مطلب جا نیوقتاده برای بعضی از روشنفکران!!!! یا اینکه مجبورا یه جوری اصل قضیه رو منحرف کنن!
دوستان بحث اینه که چرا باید همیشه شاسگول ها اسم ائمه روشون باشه؟ اگر تو سریال پایتخت نقی اونجوری تلفظ نمی کردن یه بی همه چیز حرومزاده به خودش جرات نمیداد علیه امام هادی شعر بخونه
هر چند میدونم جا افتادن مطلب برای شما سخته اما سعی کنید بفهمید . همینکه سعی کنید کافیه
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صدرا جون میگم پس چرا تو اسم پسر تازه به دنیا اومده تو حاضرنیستی نقی بذاری!؟
باران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا خانم می دونید چرا؟ به خاطر همین هجمه ای که روی این اسامی انجام شده، یکی دو تا هم نیست جواد، عبدالله، .....
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۷۸
۲۱
یعنی کللا مخاتون رو اجاره دادین!یعنی یکی اسمش نقیه یای یکی از معصومین دیگه ساده لوح نیست یای خراب نمیشه؟جمع کنید بابا تروخدا مملکت رو باد برده طوری نوشته رسوایی گفتم شاهین نجفی اومده تو شبکه خبر زنده اجرا کرده!بابا جون مادرتون بیخیال شین
چشم آقایان روشن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا خدا وکیلی به نظرتون این پشت پرده نداره؟ خوب مشکوکه که علیرضا خمسه دو نقش رو بازی کنه توی هر دوش هم گیج باشه توی هر جفتش هم اسم ائمه رو به سخره بگیره
خوب بو داره دیگه
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احیانا نظرهای بالا و پایین مال شما نیس ؟
آزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا تو دیگه چه ورقی هستی.. چیش مشکوکه؟!! مشکوک کارای مشا... مگه نه؟ توی این همه فیلم و سریال این همه بازیگر با اسم ائمه خلافکار بودن... تو رو به خدا خودتون رو و ذهنتون رو مشغول این اراجیف نکنین... کجا بی حرمتی شده؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۵۵
۲۵
تازه سریالش هم خیلی قشنگه!
سیاوش محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بله هرچی لودگی و مسخره بازی بیشتر برای بعضی ها جذاب تر
محمد رضا بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام ببخشید بازیگر نقش نقی علی رضا خمسه نبوده بلکه پسرش اسمش نقی بود و هیچ ارتباطی بین بازیگر نقی با این فیلم وجود نداره درسته عملکرد ضرغامی در حالت انفعال هست و کار صدا و سیما باری به هر جهت هست و ارزش فرهنگی نداره و باعث تخریب فرهنک هم هست معمولا ولی بهانه جویی و اشکال گرفتن از هر مسئله ای هم کار آدم عاقل نیست...
محمد رضا بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام در ضمن بگم جعفر کذاب اسم برادر امام حسن عسکری هست که معروف هست به جعفر کذاب چون قصد داشت ادعای امامت بکنه که امام زمان او را کنار زد اتفاقا دقیقا اسم امام جعفر صادق علیه السلام را با کلمه صادق جمع کردن و اسم جعفر کذاب را با کذاب جمع کردن که اشتباه نشه با هم اسم امام جعفر نیست اسم ایشان جعفر صادق علیه السلام هست ما خودمان هم بعضی وقت ها با این نوع اظهار نظر ها شائبه توهین به ائمه را پیش میاریم در حالتی که اسم امام جعفر صادق هست هیچ نیازی نبوده وانمود کنیم این جعفر به اسم امام اشاره داشته یعنی خودمون با دست خودمون اون تشبیه را که دشمن می خواست بکنه کردیم و به او کمک کردیم ما باید هوشیار تر از این حرفا باشیم
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه سریال مرغ 8 تومنی قشنگ بود !! این سریال هم قشنگه !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۴۷
۱۶
یهو بگو بمیرن دیگه
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱۵
۳۲
با سلام و خسته نباشید خدمت بر و بچه های صراط انشاالله که همیشه موفق باشید.
بنده ی حقیر به سفر زیارتی و کمی هم کاری به عتبات مشرف شده بودم ولی خبرهای شما عزیزان از طریق پیام کوتاه به دست این حقیر میرسید و همین موضوع باعث شد تا همه جا به یاد شما و دعا گویتان باشم در حرم مولا علی علیه السلام و در حرم آقام اباعبدالله و آقام ابوالفضل علیه السلام و حرمین امامان موسی کاظم و جواد ائمه علیه السلام و حرمین امام هادی و امام حسن عسکری علیه السلام و سرداب آقام حجت بن الحسن دعا گوی شما عزیزان و خیلی از کاربران نام آشنای سایت صراط بودم و انشاالله قسمت همه ی شما عزیزان بشود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مثلا دعاگوی کی ها بودین ؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زیارت قبول.
دلتنگت شدیم.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ژانی سوغات میخوام ها!؟ از اون مهر بزرگا با اون تسبیح خوشگلا!
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا خانم دخترم سوغاتی شما محفوظه.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممنون کربلایی ژانی!
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱۷
۲۱
ای وای!!! وا وا وا!!!
اون روزا که طبق طبق اسم میدونا و خیابونا را از اسم ائمه میذاشتین و نفهمیدین اسلام به ظاهر نیست یادتون نبود که . . .
بازم خدا را شکر شصتتون خبر دار شده
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خلاصه خوبه با اسم ائمه لودگی کنن یا نه ؟
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۰۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۶۷
۱۶
میخواستی اسم پیرمردی که از روستا میاد رو کامبیز بزارن؟
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
مثلا غضنفر یا خیلی اسمای دیگه نمی شد ؟
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
جالبه که اطلاعات دینی شما برادران ارزشی از ما کمتره، خوب دوست عزیز غضنفر هم که لقب حضرت علی‌ بوده، ضمن اینکه مگر در ایران هر کس که اسمش جعفر است بهترین آدم است؟ اصلا اسم چه ربطی‌ دارد به ماهیت وجودی انسان؟
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
غنضفر از القاب حضرت علی (ع) است لطفا رعایت فرمایید.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
گل مراد چی ؟ یا سنجاقک ! سنگ پا ، سگ توله ! ، گل آقا ، گلی ،...
محمد (ممل)
|
UNITED KINGDOM
عزیزان میگم اینکه اسم یه قاتل یا شرور جعفر باشه با این حالت که رسانه یه نظام اسلامی که سرمایه ش خون هزاران جوان مسلمان (و عاشق ائمه معصومین) این مملکت هست و با پول بیت المال مسلمین تغذیه میشه و با نام ائمه معصومین لودگی میکنه فرق نداره ؟؟
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
نه اما مثلا ميتونستن غلام بذارن.
غلام غضنفري
|
UNITED KINGDOM
اگر بده، هر اسمي روش بذارن بده و به يك عده توهين ميشه. توهين به هر انساني بما هو انسان، بده. چرا اسم منو روش بذارين؟ اصلا همچين آدمهايي رو بگين "ناشناس" ها خوبه؟
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
جناب غضنفري عزيز.من همان ناشناس ششم هستم.
در مثل مناقشه نيست. منظور من توهين به نام شما نبود.
ناشناس اول تمسخر كرده كه يعني بايد اسم پيرمرد روستايي رو كامبيز ميذاشتن؟!
من منظورم اين بود كه ايرادش منطقي نيست. اسامي بسياري هستند كه نام اهل بيت(ع) نيستند اما به پيرمرد روستايي هم ميخورند. غلام؛ كمال؛ جمال و... (حالا البته اگه اينها شاكي نشن!)
كلا منظور اينه كه نام مقدس اهل بيت(ع) و كنيه‌هايشان نباشد.
وگرنه نام من باشد يا نام عزيزانم. مهم نيست.
فقط نبايد نامي باشد كه مغرضان و دشمنان شيعه آن را دست‌آويز قرار دهند.
اميدوارم رفع سوء تفاهم شده باشد.
غلامحسین سجادی
|
NETHERLANDS
|
۱۳:۰۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱۸
۴
حرف شما متینه اما اگر این موضوع رو با قلم نرم تری بنویسید تاثیر گذاری بیشتری داره این نوع انتقاد ها باعث اسلام گریزی میشه چون شما به عنوان یک رسانه اصولگراپرچم اسلام رو به دوش می کشید و بر اساس آیات قرآن توهین به هیچ شخصی حتی اگر کافر باشد جایز نیست
آقاي.دل
|
NETHERLANDS
ستاد.راه.كج.تبديل.شده.به.سايت.زرد...و.تحليل.رو.تحليل...
استاد.ستاد.راه.كج...توظواهر.متوقف.موندي...
اگه.بخواي.مته.به.خشخاش.بذاري.خيلي.چيزا.مورد.دارن..
مثلا.ميشه.گفت.چرا.سبزي.جعفري.اسمش.جعفريه....يا.چرامحله.اي.به.اسم.جواديه.هست.
كه.يه.سري.خلافكار.داره.و.....
اين.حساسيت.خوبه.ولي.شما.داري.ميكنيش.وسواس...
جعفر.يعني.رودخانه.ي.پر.آب.....يه.معني.ديگش.شتر.ماده.ي.پرشيره....اگه.بخواي.اين.طوري.فكر.كني.
خود.اسم.جعفر.بزرگترين.توهين.به.مقام.امامته
ناشناس
|
NETHERLANDS
آقای دل اسمتو بذار گل پری !
اقاي.دل
|
NETHERLANDS
خدا.اول.منو.شفا.بده...بعدش.تورو..
مهربان
|
NETHERLANDS
آقای دل که خودتو داری میکشی نشون بدی با بصیرتی (که البته عمرا) خیلی چرت گفتی
آخه پرفسور فهم و شعور ماجرا اینه که چرا رسانه مل تریبون نظام اسلامی باید فضا رو برای اینجور توهین ها و هتاکی ها باز کنه
محله جوادیه و سبزی جعفری چه ربطی داشت به خبر؟ چرا مغالطه میکنی؟ رسانه ملی وقتی میتونه اسم اوسگولها و گیج و خول ها رو بذاره اسفندیار و کوروش و ... چرا نمیذاره اما اسم ائمه رو میذاره؟ این بو داره عزیز جون
آقاي.دل
|
NETHERLANDS
استاد.مهربان...اولا.اينكه.ما.مال.اين.حرفا.نيستيم....بصيرت.و.اين.حرفا.مال.شما...
بعدشم.دقت.نكردي...ما.داريم.نظر.ميديم...نظر...دستور.كه.نميديم....
بعدشم.اينا.توهين.حساب.نميشه...
توهين.ميدوني.چيه....؟؟؟اينه.كه.بنام.مولي.الموحدين.و.جوادالايمه.و...
انصار.و....كوثر.و...بسيجيان.و...
هزار.اسم.مقدس.ديگه.صندوق.پرداخت.و.دريافت.ربا.راه.بندازي....
جنگ.با.خدا....مثل.اينه.كه
.....خونه.راه.بندازي.و.اسمشو.يه.اسم.مقدس
بذاري...
توهين.به.اسلام.اينه.كه...تو.........اسلامي.رشوه.رد.و.بدل.ميشه...
توهين.اينه.كه.تو.اداره.جات.اسلامي.هيچكس.كار.نميكنه...
توهين.اينه.كه.بنام.امام.حسين.و.هيات.و...اين.حرفا.خيلي.ها.دوكون.زدن.
و.كاسبي.راه.انداختن..و..............................
مساله.اينه.كه.ما.جرمي.كه.در.حال.وقوع.رو.ول.كرديم.و....
چسبيديم.به.جرمي.كه.احتمال.وقوعش.هست.و
يا.سهوا.اشتباهي.شده.و.يا...دربرابر.جرايم.ديگه.هيچه....
نورا
|
NETHERLANDS
آقای دل اولین باره باهات موافقم.
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱۲
۴۳
واقعاٌ برام جالب بود که این نکته را اشاره کردید من این سریال را می دیدیم و بغض تو گلوم جمع می شد که فردی به نام جعفر این همه شوت است .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برا افکارتون متاسقم!یعنی هرکی جعفر باشه اسمش نمیتونه شوت باشه؟
مهدی سرایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد هرکی جعفر یا هر اسم مقدس دیگه ای داشته باشه می تونه شوت باشه میتونه قاتل باشه میتونه دزد باشه اما نشون دادن این ها از رسانه ملی و ترویج این اسم ها روی افراد اینجوری باعث دلزدگی مردم و از بین رفتن احترام اون ها میبشه
محمد ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت به آقا مهدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کجاش شوته؟ سادگی و بی پيرايگی که شوتی نيست.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
افرین اقا مهدی!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط جان از تحلیل آ قا مهدی یاد بگیر.
محمد (م...)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرین زهرا !
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
های مملی!
چته هی مثل نقل و نبات آفرین و احسنت پخش میکنی!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرین نورا ! باریکلا نورا احسنت به نورا
خوبه ؟
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای نورای حسود!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مملی
اجرکم عند الله!
محمد (م ...)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ارادتمندم !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برو بحال خراب خودت گریه کن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۲۵
۵
برو بابا ... اصل کاری رو ول کردی چسبیدی به فرع ؟! اینجا به هر چی شهرستانی و غیر تهرانیه توهین شده . اصلا من نمی دونم چرا در این صدا و سیما تهرانیها شدند نماد مدنیت و فرهنگ در این کشور و غیر تهرانیها رو یه سری بی فرهنگ عقب مانده نشون می دهند که ابتدایی ترین آداب معاشرت رو هم بلد نیستند ؟!
جالبه که خیلی از دست اندرکاران این دو ریال ها خودشون اصالتا شهرستانی هستند !! مملکت جهان سومی این طوره دیگه ...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظر من اعتراض شما به حق تره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست عزیز با این کاراشون اصل قضیه عوض نمیشه.
مثلاً سال گذشته تو تهران 70 ازدواج زیر 10 سال ثبت شده که تو افغانستان هم منسوخ شده.
تهرونی ها نمایندگان سیاسی شون را از بین ورزشکاران و چهره های تلویزیونی انتخاب میکنند که این به دلیل سطح پائین درایت سیاسی شونه.
تو انتخابات 88 اعلام کردند اکثر تهرانی ها به موسوی رای دادند و رای احمدی نژاد از شهرستانها بود که این یک دروغ بزرگ بود.و هر شهرستانی و روستائی میدونه که رای موسوی خیلی بیشتر بود.
در نهایت شعر مشهور شهریار را بخون... الا تهرانیا انصاف میده و..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تاريخ تهران حداکثر 200 ساله، پس تهران مرکز تجمع همه ايرانيانيان است و اصلا عنوان تهرونی واقعی را شايد بايد فقط به اهالی اصيل دولاب و روستاهای اطراف تهران که همه به تهران ملحق شده اطلاق کرد. مشکل اينجاست که تا چند دهه قبل تهران دارای يک هويت اجتماعی و فرهنگی بود(با اين که شهری نوپا بود) ولی تهران امروز يک ملغمه بی تناسب شده و ناهنجاری های فراوان در آن مشاهده می شود.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس این که تابلو بود که رای احمدی از شهرستان ها بود چون تو دوره ی اول فقط برای شهرستان ها کار کرد البته باید بگم رای جمع کرد اما برای تهرانی ها هیچ کاری نکرد بنده خودم تهرانیم و ذره ای سود ندیدم از ایشون!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زهرا! فقط یکی که در پنجاه سال پیش متوقف مونده باشه فکر می کنه همه افرادی که در شهری به جز تهران زندگی می کنند فقیر و پابرهنه و بی سواد و عقب مانده هستند و هر کس در شهر تهران زندگی می کنه مرفه و جلو افتاده !! هر کس دو زار عقل داشته باشه می فهمه این مساله رو .
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس تو با من چه مشکلی داری؟ اخه من کی گفتم که هر کی خارج از تهرانه فقیر بدبخت بیچاره س؟؟؟فقط گفتم مشخصه بود که احمدی بیشترین رای و نه کاملا از شهرستان ها دریافت کرد منظورم و اشتباهی گرفتی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بستگی داره در مورد کدوم شهرستان صحبت کنیم . هم شهرهای بزرگ غیر از تهران رو می گن شهرستان .هم مراکز استان رو می گن. هم شهرهای کوچیک رو ... هم شهرهای صنعتی و توسعه یافته تر رو می گن هم شهرهای فقیر و عقب نگه داشته شده رو. این که فله ای روی هر کس که در جایی غیر از تهران زندگی کنه یک انگ مشخص بزنیم از بی سوادی مان ناشی می شه. در ضمن مردم شهرها و روستاهای فقیر هم گناه نکردند به احمدی نژاد رای دادند. دنبال عدالت بودند دنبال کسی بودند که همه پول نفت و ثروت این مملکت رو در تهران نریزه و به همه مردم ایران به یک چشم نگاه کنه ... مقصر این وسط مردم فقیر در جست و جوی عدالت نیستند قطعا .
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اره ناشناس قبول دارم بنده ی خداها هم چیزی از عدالت ندیدن من هم که چیز خاصی نگفتم اصلا نمیشه با تو بحث کرد تو همش میخوای به زور بگی که من بدم و عقایدم ناجوره خوب بیا ثابت کن اون وقت ازت تشکر هم میکنم!
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۳۶
۴
اسم ارتباطی به شخصیت افراد ندارد
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خودتو کشتی و نظر دادی در مورد اح ....... جونت یه کم نظر بده با هم صفا کنیم
یادته چه تبلیغاتی میکردی براش
که با ها ....... داره می جنگه و .....
چی شد با هم رفیق درومدن از کار
مرغ چی شد صابر
صابر یادته چه دفاع و تبلیغاتی کردیم برای اینکه مرغ بشه 8 تومن ؟
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قادر جان لطفان مسائل رو قاطی نکن این موضوع چه ربطی به مرغ و خروس و اح ... و ها... ر... ز... خ... ط... داره قربون شکلت!
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صابر جون سگ زرد برادر شغاله !!!

جیگر به یاد میان جاده ! کوچه سلمان ! جزیره آدمخوارها !!!
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا شفات بده و البته هدایتت مهمتره
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صابر بچه نقده ! نظرت ، احساست و اون فیها خالدونت رو در مورد آقای عدالت محور در 6 !! خط بنویس و بگو تا کجا باهاشی
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نظر من همون نظر اولیه تو با این تفاوت که من روی نظر و عقیدم ثابت قدمم ولی تو حزب بادی
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صابرم ! خجالت می کشی از احساست نسبت بهش حرفی بزنی جلوی مردم اونم بخاطر گرونی مرغ ؟
جیگر اگه مرغ کیلویی 50 هزار تومن هم بشه تو باهاشی نه ؟
بگو عزیزم از احساست نسبت بهش چیزی بگو
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینطوری بگم عاشق خودشو کاراشو هوادارشم
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عاشق کدوم کاراشی ؟
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صابر به تو میگن سیب زمینی هاااااااااااااا!!!
تو جزو بچه پولدارهایی اینجا نیا برات بد اموزی داره فقط برو قربون احمدی!
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زهرا جون اولا مودب باش اگه من سیب زمینی باشم تو هم بادمجونی دومن به اندازیی که زحمت میکشم پول درمیارم ضمنا ادم خیری هم هستم میتونم بهت کمک مالی بکنم!
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نگفتم که ما فقیریم اخه یه جوری از احمدی دفاع میکنی انگار یه سودی بهت رسونده به نظر نمیاد جزو طبقه متوسط باشی حالا بگذریم قصدم توهین نبود از دفاع بی جا کلا بیزاریم!بمون حق بده!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آهای اینجا چه خبره!؟
صابر از 3000 میلیارد میخوای کمک کنی نه!!!!!!؟؟؟؟؟؟
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زهرا من با صابر دوستم بیرون از فضای مجازی !
خیلی چیزا به ایشون ماسیده !
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب دیگه دیدی حدسم درست بود!!!!!!!!!!!!!!
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس چی !
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من ملک بودم و فردوس برین جایم بود
ادم اورد در این دیر خراب ابادم
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صابر :
دلوم خونه دلوم خونه واسه ی تو صابر
دلوم چینه دلوم چینه واسه ی تو نادم !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظر می رسه این زهرا جز مرفهین بی درد ونک به بالاست که مدام داره این جا به شهرستانیها و طبقه فقیر توهین می کنه . انگار مثلن اگه کسی فقیره باید بیاد از این علیا مخدره عذرخواهی کنه ! فقرا فقیرند چون یه عده مفت خور حقشون رو بالا کشیدند . جای دیگه هم دیدم که داره سنگ رضا قلدر رو به سینه می کوبه ! تمام مشخصات ونک به بالاها رو داره .
البته ونک به بالاها اسمشون زهرا نیست! شاید از اینهاییه که سعی می کنند خودشون رو به ونک به بالاها یه جوری متصل کنند:)
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس کلی از دستت خندیدم ای ول چه داستان سرای خوبی هستی!!!! بنده خدا من کجا به فقرا توهین کردم اول مثال بزن بعدا حرف بزن نمیدونم تو یکی چه مشکلی با من داری؟ بیخیال دیگه به بحث مورد نظر بپرداز چیکار به من داری؟ درباره رضا خان هم که همیشه حقیقت تلخه تو چرا از حرف من سوختی؟
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صابر تا چه حد به اح ........ علاقمندی ؟ آیا حاضری جونتو براش بدی ؟
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زنده باد احمدینژاد بیباک، ضد حکومت سرمایه داری و خود برتربینی و رانت خواری و برخورداری پایتخت نشینهای مرفه از 99 درصد بیت المال!!!
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زرشک صابر ! اول جواب منو بده که حاضری جونتو براش بدی یا نه ؟
دوم اینایی که گفتی ضد رانت و .... ، 3000 تا و گرونی هارو چی میگی ؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فارغ از هر زنده باد ومرده باد
سربه راه مملکت باید نهاد
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صابر به یاد پس گردنی و فحشی که نیم ساعت پیش بخاطر این زنده بادی که گفتی بهت دادم !!
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قادر حزب باد بچه پشت کوه که تازه الفبای سیاست رو یاد گرفتی اگه مخ داشتی و فکر میکردی و اصولا اگه چیزی حایت بود که فحش نمیدادی فحش دادن کار ادمای بددهن کج فهم بی بند و باره!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱۷
۴
ناراحت نشين تو صراط تعدادي ادم با بيماريهاي روحي رواني وعقده هاي حقارت در حا ل كار هستند وبه جاي نوشتن يك مطلب درست آسمون ريسمون مي بافن تا فكر كنن كلي كار كردن
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس فکر تو حتما در اعلی علیین سیر می کنه احتمالا !!
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۹
۲
سلام. اين كه دغدغهٴ دين و حفظ حرمت اهل بيت عصمت و طهارت رو داريد واقعاً تحسين برانگيز است. اجركم عند الله. اما برادر من از اين پرونده سازيهاي خيالي و دشمن تراشيهاي الكي دست برداريد. آن ملعوني كه با شعر رپش به وجود مقدس امام علي النقي سلام الله عليه اهانت كرد را بايد به جرم ارتداد يا سب النبي كشت، اما رييس صدا و سيما و كارگردان اين اثر و ... را متهم كردن به توهين و تحقير اهل بيت، خودش نوعي توهين به اهل بيت عليهم السلام است. بهتر بود به جاي اسم جعفر اسم ديگري مثل قربان ياغلام يا ... رو براي اين شخص انتخاب ميكردند، اما بدبيني و پرونده سازي و دشمن تراشي شما هيچ توجيه ديني و عقلي ندارد. موفق باشيد.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۲۱
۳
عزیز دل برادر تکلیف مفسدین اقتصادی و... که اسم ائمه را یدک می کشن چی میشه
آقاي.دل
|
-
يكي.نيست.اينو.بگه....ايول...
ناشناس
|
-
خاوری اسم ائمه را يدک می کشد يا خسروی يا اسفنديار خان يا پسر عموی مشايی؟!!
اقاي.دل
|
-
اينم.حرفيه
ناشناس
|
-
محمود رضا خاوری! رضا اسم ائمه نیست؟
سحر
|
-
فرق می کنه داداش من. فرق می کنه . اون مفسد اقتصادی که از اول مفسد اقتصادی به دنیا نیومد یه نوزاد پاک و معصوم بود و مامان یا باباش رو حساب اعتقادشون اسم ائمه رو روش گذاشتن اما تو این فیلم کارگردان با آگاهی کامل از شخصیت و خصوصیات نقش مورد نظر براش این نام رو انتخاب کرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۷
۳
خاک بر سر .............. . پخش کن صراط . با این صدا و سیمای ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا انشاا... شفات بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس برای مرده خودت دعا کن تا وجدانت زنده بشه ، میت متحرک مدرنیته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۶
۳
یعنی چی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پیچ پیچی
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لئوناردو داوینچی!
mohammad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱۵
۴
گند زدي صراط ورش دار كمتر با ابروي سايت بازي كن سايت را دادي دست يك مشت بچه احساساتي كه بلد نيستند دفاع كنند و مرتب گل به خودي ميزنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه جالبه یه نفر شبیه اسم شما تو هر مطلبی که علیه ضرغامی و عملکردش منتشر میشه میاد و نظر میده . ماشاءالله عموم عزت هم نیروی پاکار زیاد داره ها
رضوان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا mohammad میشه بگی هر کامنت چقدر میدن؟ جذب نیرو هم دارین؟ من دنبال یه شغل آبرومندم
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۸
۲
من هم موافقم که بهتره در انتخاب اسم دقت بیشتری شود.

ولی اصلا این گونه اسم گذاری ها رو از روی عمد و خدای ناکرده بی احترامی به صاحب اسم نمیدونم.

اگر اینطوری باشه اون آدم های خلافکاری که اسم ائمه روشون هست چی؟
یعنی وقتی اسم ائمه رو روی اینها گذاشتیم دیگه نباید خلاف کنند؟اینطوریه؟

باید اونی که اسمهای مقدسی روشونه سعی کنه حرمت اسم رو تا اونجایی که میتونه حفظ کنه ولی آیا میشه؟

یا باید اصلا این اسماء مبارک را روی کسی نزاریم یا اینکه اینطوری به آن نگاه ماورایی نداشته باشیم.
نظرم بود دیگه.
خوشحال میشم به من بگید نظرم اصلا درست بود یا نه!!!
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببینید اقا میثم اون ادم های خلافکار از قصد اسم ائمه رو روی خودشون نذاشتن اما این انتخاب در چند فیلم انهم روی شخصیت مزخرف خوب یک جور سوء قصد حساب میشه!
محمد (م ...)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرین زهرا
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هم نظرت درسته هم کارت درسته!
محمد (م ...)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میثم جون امکان داره اون آدم خلافکاری که مثلا اسمش جعفره ! بعد تولد ، خودش اسم جعفر رو انتخاب کرده باشه ؟ و بعد که بزرگ شد با هدف بی دینی کردن و بی احترامی به اسمش خلاف بکنه ؟ !!
اولا والدینش براش اسم انتخاب کردن !! و اونام غالبا نمیخواستن بچشون خلافکار بشه ، ضمن اینکه این موضوع به هیچ عنوان قابل مقایسه با موضوع بحث ما نیست !
موضوع اینه که صدا و سیمایی که با بیت المال مسلمین اداره میشه و باید الگوی احترام به اسلام و ارزش های اسلامی و دینی باشه می تونست به جای اسم جعفر یا نقی اسم هوشنگ یا منوچهر و امثالهم رو انتخاب کنه و اسمی رو انتخاب نکنه که در اون تشکیک بوجود بیاد و مثلا به مسلمان متدینین و مقیدها (نه مسلمانان اسمی) جامعه احترام بذاره ؟
ضمن اینکه اگه اسم جعفر و حسین و حسین و مهدی رو بخاطر ارادت و احترام به صاحبان اصلی این اسامی معصومین برای بچه هاتون انتخاب نمیکین پس برای چی انتخاب می کنین ؟ آیا به اسمایی که قلبا دوسشون دارین چرا اینجوری برخورد کنیم ؟
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا محمد خدا خیرتون بده مونده بودم چه جوری واضح تر بگم که متوجه بشن.البته امیدوارم بازم متوجه شده باشن!چشمم از اینا اب نمیخوره!
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۷
۱۴
یه زمانی اسم هرچه آدم بد و ناسپاس بود هوشنگ، کامبیز ، مهرداد.و... حالا اسم هر آدم ساده لوحه شده جعفرو نقی و جواد ... اینها نتیجه کارهای بی برنامه و استفاده از افراد نابلد است ما هم کم کم خودمان را آماده ظهور امام زمان می کنیم.
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فدات سید
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باهات موافقم.
الهم عجل لولیک الفرج.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
افراطی ها میگن "ظهورنزدیک است!"
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نخیر نورا جان ما برای ظهور وقت تعیین نمیکنیم فقط دعا میکنیم همین!
محمد (م ...)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته گروهک انحرافی وقت تعیین میکنه سی دی هم می زنه !
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدالعنتشون کنه!
آقاي.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا....شما.ميگي.دوره.؟؟؟؟
خود.پيامبر.اعظم.ميگه.كه.بين.بعثت.و.ظهور.فاصله.اي.مثل.بين.دو.انگشته....
ظهور.نزديكه...خيلي.نزديكه...قيامت.از.اونم.نزديكتر....
يه.نگاهي.به.سوره.ي.ياسين.بنداز
وَيَقُولُونَ مَتَى هَذَا الْوَعْدُ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ﴿۴۸﴾

و مى‏گويند اگر راست مى‏گوييد پس اين وعده [عذاب] كى خواهد بود (۴۸)

مَا يَنظُرُونَ إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً تَأْخُذُهُمْ وَهُمْ يَخِصِّمُونَ ﴿۴۹﴾
جز يك فرياد [مرگبار] را انتظار نخواهند كشيد كه هنگامى كه سرگرم جدالند غافلگيرشان كند (۴۹)

فَلَا يَسْتَطِيعُونَ تَوْصِيَةً وَلَا إِلَى أَهْلِهِمْ يَرْجِعُونَ ﴿۵۰﴾

آنگاه نه توانايى وصيتى دارند و نه مى‏توانند به سوى كسان خود برگردند (۵۰)

وَنُفِخَ فِي الصُّورِ فَإِذَا هُم مِّنَ الْأَجْدَاثِ إِلَى رَبِّهِمْ يَنسِلُونَ ﴿۵۱﴾

و در صور دميده خواهد شد پس بناگاه از گورهاى خود شتابان به سوى پروردگار خويش مى‏آيند (۵۱)
قَالُوا يَا وَيْلَنَا مَن بَعَثَنَا مِن مَّرْقَدِنَا هَذَا مَا وَعَدَ الرَّحْمَنُ وَصَدَقَ الْمُرْسَلُونَ


مى‏گويند اى واى بر ما چه كسى ما را از آرامگاهمان برانگيخت اين است همان وعده خداى رحمان و پيامبران راست مى‏گفتند (۵۲)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جان يعني كسي كه دعاي عهد رو تعليم داده كه ما بخونيم افراطي بوده؟!!!!
شما تا حالا اين دعا رو نخوندي؟!
.....و عجل لنا ظهوره انهم يرونه بعيدا و نريه قريبا.....
ما ظهورش را نزديك ميدانيم. انشاالله تعالي. البته نه به خاطر تفكرات اون جريان خاص.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من میگم در حد فهم و دانش ما نیست که بدونیم ظهور چه وقته.
کار ما نیست شناساییه راز گل سرخ
کار ما شاید این است
که در افسون گل سرخ شناور باشیم!
آقاي.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس.نزديكه....بگو...نزديكه..نزديكه..نزديكه
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دمت گرم شاعره
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
افرین نورا باهات موافقم هیچ چیزی معلوم نیست و هیچ کس نمیتونه وقت تعیین ولی یه ادم هایی هستتد در بین مسلمانان به نام وقاتون که برای زمان ظهور وقت تعیین میکنن ائمه هم اون ها رو کذاب دونستند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۷
۱۲
قربان ائمه هدي بروم که غريب بودند و بين ما مدعيان پيرويشان نيز غريبند

روزي به نام جواد الائمه توهين ميکردند

روزي به نام امام مظلوم علي النقي ع

و اين روزها هم نام مقدس حضرت صادق را
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الهم عجل لولیک الفرج.
هوشنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۲۰
۵
اسامی تمام متجاوزین قضیه خمینی شهر از اسامی ائمه بود و یا اسم خفاش شب رضا بود .فکر میکنید خدشه ای به معصومین وارد شد؟
فامیل دست اندرکاران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم نباید بهانه داد دست حرومزاده های ضد دین .
شما فکر میکنی اگر نقی رو خودمون استارت نمیزدیم هیچ خواننده و مخالفی ...... میکرد هتاکی کنه؟
خودمون داریم باب اهانت رو باز میکنیم . حالا چه اشکالی داشت اگر اسم این آدم گیج به جای جعفر سالار، فرهاد یا ضرغام بود؟
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نخیر خدشه ای وارد نشد چون اونها از قصد اسمهای ائمه رو انتخاب نکرده بودند اما این انتخاب کارگردان و نویسنده کاملا از روی غرضه!
محمد (م ...)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باریکلا زهرا !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۸
۵
مسخره اش رودراوردید دیگه،منتظریدیه چیزی بشه تاشما ازش سوژه بسازید،نگران نباشید اگه مومنان واقعی باشیم میدونیم که بااین چیزهابه شخصیت والای امامان ماتوهین نمیشه وبه بقیه هم میفهمونیم،اینم یه اسمه مثل همه ی اسم های دیگه
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شاید اعتقادات مذهبی ت جوریه که نسبت لودگی با اسم ائمه معصومین در یک رسانه فراگیر حساسیت نداری
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما ماستت و بخور چیکار داری که به ائمه معصومت توهین شده یا نه!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱۰
۰
مدتهاست در رسانه ملی هر کار نمایشی فیلم وسریال با بی تدبیری مدیران این رسانه نجس می شود . ونه پیام دارد نه آموزنده است برای اینکه عوامل سازنده وتهیه کنندگان فقط به پول فکر می کنند. وحتی به مدیران گروههای فیلم وسریال حق حساب می دهند.کل سناریو با یک بی تدبیری عمدی یا سهوی اثر تولید شده را به یک محتوای ضد ارزش تبدیل می کند. خدا انشاالله مدیران رسانه ملی را به راه راست هدایت نماید
مسلمان
|
KAZAKHSTAN
|
۱۵:۱۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱۰
۶
اخر تا کی میخواهید به این جمودی فکری ادامه دهید .اینکه به اسم ظاهر انهم در نوع فیلم حساس هستید جای تعجب دارد .در دنیای واقعی بسیار افراد خلاف کار وجود دارند که اسمشان میتواند علی یا احمد یا تقی ویا هر اسم دیگری باشد اسم صدام نیز با حسین امیخته بود .اخر این چه استدلالی است!!!
محمد (م...)
|
KAZAKHSTAN
از نظر راحت الدین ها اصولا هر جور که راحت باشیم بهتره !!
مثلا در مورد مشروبات الکلی راحت الدین ها معتقدن بعد از خوردن مشروب ، برای نماز خواندن ! حتما باید دهان را شست و بعد نماز خواند !!
و یا اینکه معتقدن خیلی کم خوردن مشروب به گونه ای که طرف مست و لایقل نشه مشکلی نداره !!
با این توجیه که در صدر اسلام مشروب حرام نبود و یه سری از اعراب در انظار عموم مستی کردن و بخاطر همین مشروب حرام اعلام شد !!
لذا ما کم میخوریم که مست پاتیل ! نشیم .... !
این راحت الدین ها واسه هر ضد راحتی یه توجیهی دارن
زهرا
|
KAZAKHSTAN
مسلمان! اتفاقا استدلال تو اشتباهه چون اینا از قصد دارن این اسمها ی مقدس رو خراب میکنن اگر نه خویه یه اسم دیگه انتخاب کنن اصلا چیکار به اسامیه ائمه(ع) دارند؟؟؟؟؟
ناشناس
|
KAZAKHSTAN
جمود مغز مترقی در حماقت تو است نامسلمان
نورا
|
KAZAKHSTAN
راحت الدین یه چیز تو مایه های راحت الحلقوم دیگه!!!؟؟؟
قاه قاه قاه قاه!!!
محمد (م ...)
|
KAZAKHSTAN
احسنت نورا
جعفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۲
۹
اینکه طرف نباید اسم جعفرو میزاشت درست ولی بنظرمن بهتر بود از اسم قنبر استفاده میکرد
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای ول قنبر بیشتر بهش میومد!!!!!!!!!!!!!!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قنبر هم اسم شخص مهمی بوده بی سواد!
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بیخیال نورا بالا بری پایین بیای نباید با اسم ائمه این جور بازی کرد مثلا قنبر کی بوده؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از شهیدان عشق به مولی علی (ع) قنبر غلام امیرمؤمنان علی (ع) است . او این افتخار را داشت که پیوسته همراه مولی بوده و در جنگ جمل و صفین و خوارج در رکاب امیرمؤمنان (ع) بوده است. این حضور، حضوری اختیاری و همراه با بصیرت بود .

قنبر غلام علي عليه السلام از كساني بود كه از ابتدا حقانيت حضرت علي عليه السلام را فهميده بود و تا آخر عمر در راه آن حضرت ماند و كوچكترين انحرافي در او پيدا نشد . او همواره در خدمت علي عليه السلام بود و از او جدا نمي شد . قنبر همواره از ولايت علي عليه السلام دفاع مي كرد و در اين راه به شهادت رسيد . علي عليه السلام در جنگ صفين پرچم را به او داد و به جنگ غلام عمرو بن عاص رفت . حجاج بن يوسف ثقفي قنبر را خواست و به سبب محبت علي او را به قتل رساند.
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظر من به جای قنبر میزاشتن خیار چمبر
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب ببخشید این و نمیدونستم ولی نورا جان ما میگیم کلا به معصومین بی حرمتی نشه اون قنبر هم معصوم نبود ایرادی نداره که اسمش رو روی بازیگران کمدی بزارن با اسم این چهارده نفر کاری نداشته باشن ممنون میشیم! اگر برای اون ها مقدس نیستند به خدا برای ما مقدس اند!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جون اولين باره كه يه كامنت درست و حسابي ازت ميبينم!
خدا كنه الآن نورا اصليه پيدا نشه بگه اين كامنت من نيست!!!!!
انشاالله در زمره محبين علي(ع) محشور بشي.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نخیر ناشناس تو به همه مشکوکی!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زهرا جون من چي گفتم كه فهميدي به "همه" مشكوكم؟؟؟؟؟!!!!!
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه نگاه به حرفی که به نورا زدی بنداز دستت میاد که مشکوکی یا نه!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۳
۱۲
حالا نقش اقای خمسه کوروش بود همه اینها دادشون در میومد
چرا یه نقش مستبد خود رای کم سواد رو کوروش گذاشتید
ولی چون اسم ائمه است ساکتند
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اره اینا کلا با اقوام پیش از خودشون مشکل دارن! و درباره اسم ائمه که ساکتند خوب اقا مجید دارن کیف میکنن و به هدفشون میرسن خوب این کجاش بده!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اره دختر خوب ما کلا با اتیش پرستی ابمون تو یه جوی نمیره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کوروشی که الان افتاده تو دهن این بچه باستان گرا ها ! ، یه شخصیت زاییده تخیلات یک مشت جماعت رمانتیک-ناسیونالیسته و اگر کسی اهل خواندن تاریخ باشه متوجه میشه چقدر در مورد کوروش داستان سراییهای غیر واقعی شده . خدا همه مریضها رو شفا بده . قرن بیست و یک و باستان گرایی و پان بازی نوبریه واقعن .
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس من کوروش رو خوب مطلق نمیدونم اما اون کسیه که احتمال%90 ذوالقرنین محسوب میشه اسم ذوالقرنین هم در قران امده پس ما بهش افتخار میکنیم!خیالت راحت تو میتونی بهش افتخار نکنی!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۸
۳
شما ببخش ........ !
33ساله عادتتتون دادن تمام بد من ها و آدم های تابلو را با نام سهراب و فریدون واسفندیار و ..بشناسین حالا هم مشخصه بر اثر بی نظارتی و هرج و مرج از دست ضرغامی در رفته !
سيد علي اصغرپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۶
۱
اگر راستش رو بخواهيد انتخاب اسم ائمه بطور مستقيم براي خيابانها و ميادين شهر ها هم كاري اشتباه است چون بعضاً افرادي كه مشكلاتي دارند كه نبايد نام مقدس ائمه را بر زبان بياورند اين كار را براي رسيدن به مقصدشان بايد انجام بدهند در كل بايد اصلاحاتي در اين ضمينه انجام شود تا حرمت ائمه حفظ شود و نام مقدسشان بازيچه دست خداي نكرده قرار نگيرد انشاالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دقیقا درست است. در شهر ما نام یک خیابان را گذاشته اند خیابان امام حسین(ع). بعد طرف می خواد سوار تاکسی بشه میگه سر امام حسین.
همینطور یک میدان بنام میدان امام حسین(ع) درست کرده اند. حال وقتی مسافر به تاکسی می گوید امام حسین راننده می پرسد کدام امام حسین؟
مقصر کیست؟
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم باهاتون موافقم آفرین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
كامنت ناشناس خيلي جالب بود. غش كرده بودم از خنده. البته خنده‌اي از سر درد نه از سر شادي. حق مطلب رو خوب ادا كردي ناشناس.
فكر كن مسافر بپرسه سمت امام حسين هم ميري؟! راننده بگه نه من اصلا تو خط امام حسين كار نميكنم!!
يا يكي ميگه: من از ولي‌عصر متنفرم. ترافيكش ديوونم كرده!
خدا ازشون نگذره با اين كارهاي از روي بيفكري.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۷
۳
سلام
بعضی وقت ها یک چیزهایی می فرمایید که آدم...
بابا بی خیال برادر....
پس این همه مختلس و دزد و.... که نام ائمه را دارند و محکوم می شوند واعدام می شوند و...
.... بابا یک کمی .....
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۳
۱۲
پیامبر(ص):دانش اگر در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس به ان دست میابند!
اهای میبینید پیامبرمون این استدلال و درباره ما ایرانیان داشت!کاش لحظه ای تامل میکردید روی این جمله تا ببینید روتون میشه نام فرزندان پیامبر(ص) رو حتی بدون به کار بردن کلمه امام بیان کنید چه برسه به این که این همه تمسخر به کار بگیرید تا اون هارو کوچک و حقیر نشون بدید!!!!!!!!
الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد.
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب بلدی با کلمات بازی کنی ها ناقلا
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صابر گیر نده !
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه نیازی به بازی کردن با کلمات نیست کسی که بخواد معنی حرف واضح من و متوجه بشه خودش میشه!
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حدیث و اشتباه نوشتی به جای پارس، مردانی از ایرانه چون ترکها کردها لرها و ... هم هستند متاسفم که همه چیو تو فارس بودن میبینید
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه بابا اصلا منظورم این نبود من احترام زیادی برای اقوام ترک و لر و کرد و غیره قایلم منظورم ایرانیان بودن حالا هرچی مفهوم نظر من این نبوداااااااا!!!!!!!!!!
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه داری اشتباه میکنی من برای همه حرمت قایلم حالا اشتباه شد ولی مفهوم جمله تغییری نکرده کلا منظورم چیز دیگه ای بود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۲
۸
بزگواران صراطی خواهشمندم بزرگواری نمود ه به بزگواری خودتان در انتشاره برخی مطالب دقت بالای به خرج دهید. نمونه در کامنتهای بالا به فور دید می شود معلوم نیست طرف چه مذهبی دارد؟ وبه خود اجازه اظهار نظرمی کند
رحمتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۹
۴
به نظر من استفاده از اسامی اصلا مهم نیست.
سالار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۹
۲
شخصیت یک فرد ربطی به کسانی که هم اسم او باشند ندارد. شما تا به حال خودتان هم اسمان خودتان را ندیده اید.شبیه شما بودند؟شباهتی بین خودتان دیدید؟چون شما خوبید همه شان بایدخوب باشند! اگر بد بودند یعنی شما بد بوده اید؟ یا بدی آنها توهین به شماست؟ آیا این با عقل جور در می آید؟
در مورد شخصیت "جعفر" در سریال هم شخصیت بدی ندارد که از آن ایراد میگیرید.
زنده به عشق غضنفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منظورت اینه که ممکنه تو سالاد هم نباشی چه برسه به سالار ؟
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۸
۳
برون دادهاي صدا و سيماي انحصاري بهتر از اين نمي شود!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرسی برون داد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱۲
۴
آقا سی سال تمام در این صدا و سیمای ما اسم هرچی دزد و قاتل و قاچاقچی بود، هوشنگ و جمشید و کیوان و منوچهر بود. بنظرتون به این اسامی آسیبی رسید؟؟؟ تازه بین مردم در سالهای بعد استقبال بیشتری هم شد بطوریکه من الان خیلی از جوانها را میشناسم که علیرغم تبلیغات رسمی اسم فرزندانشان را از اسامی اصیل ایرانی انتخاب میکنند.
منظورم اینه که افرادی با تفکرات شما که فکر میکردید با قرار دادن این اسامی بر روی شخصیت منفی فیلمها، برای همیشه باعث حذف این اسامی از فرهنگ اسامی ایران میشوید، دیدید که اشتباه کردید!! در مورد اسم ائمه هم همین اشتباه را دوباره مرتکب شده اید، چون مردم به شخصیت نقش فکر میکنند نه نام شخص!!
حاجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۲
۶
بروآقاجان این حرفها چیه شمادر این مطبتون هم غیبت کردید هم افترازدید هم تهمت و...
در زمان امام زمان (عج)هم جعفرکذاب بود پس مردم اون زمان هم یه جورایی آره؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۷
۳
خواهش میکنم کاملا دقت کنید و بیاندیشید.
دوستی اشاره درستی به این موضوع کرد که در سریال پایتخت نام فرزند خمسه نقی بود که اتفاقا مردی زحمتکش وخانواده دوست بود حالا اینکه میان این مورد رونادیده میگیرند ودر خبر مینویسند نام شخصیت خمسه نقی بوده خودش جای بحث دارد که یعنی کل این خبر جهت دار و بودار است و کاملا برای تشویش اذهان عمومی پایه ریزی شده شخصیت خمسه در سریال پایتخت پیرمردی دچارحواس پرتی یاآلزایمربود آیا از چنین شخصی بروز لودگی عجیب است؟ یا از جعفر سریال مهمانان ویژه که مردی از سطح پایین جامعه،روستایی،کم سواد،راننده مینی بوس است بروز حرکات شنیع و لحن صحبت بی ادبانه بعید است؟ خوب خودتان قضاوت کنید.
اگر بنا بر این باشد پس پیشنهاد میکنم قانونی تصویب شود که فقط و فقط خانواده های سطح بالا،ثروتمند و مرفه،بااصل و نصب و تحصیل کرده حق داشته باشند نام فرزندانشان را از میان نامه ائمه و پیامبران انتخاب کنند!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
"آيا از مردي روستايي و كم سواد بروز حركات شنيع و لحن بي‌ادبانه بعيد است؟"

شما كي هستي كه چنين تحليل منطقي، مودبانه و زيبايي ارائه ميدي؟
ادب و شعور ربطي به سواد نداره يا به زندگي در شهر. متاسفم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۶
۱
اولا نقي اسم ائمه نيست لقب است دوم فكر كنم شما اين جوري فكر كرديد
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۴
۲
با این که احتمال داره این امر از روی قصد صورت نگرفته باشه ولی
فعلا اقای ضرغامی مشغول ازدیاد شبکه ها شون هستند تا رزومه ی کاریشونو پربار کنن!
یاشاید هم پربار نشون بدن؟
حق باید داد دیگه وقتی برای محتوا برنامه ها ندارن
فعلا آقایون تصمیم میگیرن به هیچ کس هم جواب نمیدن
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۷
۳
با زبون زدن سگ به دریا ، دریا نجس نمیشه
خجالت بکشین
تورو خدا اینقدر امامانمون رو کوچیک نکنید
اونا به این انتقاد ها و همایت های مزخرف شما احتیاج ندارند
تو هم نمیدونم دنبال چی هستی صراط که هیزم به اتیش میریزی؟؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برخی از امامای ما اتفاقا کوچکند یعنی اینکه در 6 یا 7 سالگی امام شدند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو مایکل هستی یا محمدرضا ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس عهده دار شدن مقام امامت در سن پايين نشون دهنده بزرگي و اعجازه، نه كوچكي.
صلي‌ الله عليكم يا اهل بيت النبوة جميعا و رحمة الله و بركاته...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۴
۲
بااين چيزها سرمردم راگرم كنيد تامردم ازمرغ7؛ 8هزار توماني وساير اقلام مصرفي گران قيمت غافل شوند سياست خوبي است حتما ازدولت دستور داريد اينكار رابكنيد
ناشناس سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۷
۴
خدایا دنیا تو چه فکریه ما تو چه فکری
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بنده خدا خدا ...!؟ به معصومش توهین شده اصلا میدونی معصوم یعنی چی؟ به خدا اگه بدونی!!!!!!
ناشناس سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگه با توهین معصومیت ایشون از بین میره ؟اصلا بیان وجود خدا رو منکر شن آدمی که عقل داشته باشه شک میکنه؟ شما ها که موضع گیری میکنید بخاطر وجود پاک ائمه نیست دکانتون به خطر میوفته .یه خواننده احمقی یه مزخرفی میخونه انقدر شماها موضع گیری میکنید همه مشتاق میشن برن گوش بدن
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نخیر از معصومیت شون کم نمیشه حرمتشون از بین میره و دشمنانشون دلشاد میشن ما این و نمیخوایم که اونا بگن:بیا خوده شیعیان برای مقدساتشون حرمت قایل نیستن ما برای چی احترام بزاریم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس سبز! سخت نگیر ! همه هفتاد هشتاد سال عمر می کنند و بعد می خوابند زیر خاک ! خیلی دنیا رو جدی گرفتی !
روانشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یا دو زهرا در این سایت وجود داره .
یا این زهرا خوددرگیری داره.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چی میگی برای خودت؟من که همه جا همه حرفهام یکیه!!!!! کجا تناقض دیدی که این و گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روانشناس باهات موافقم
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ابشنگولی زدین؟؟؟؟؟؟؟؟! تناقض پیدا کردی بگو!
حسنخانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۰
۳
ضمن عرض سلام و ادب
از شما رسانه های خبری عاجزانه درخواست دارم دست از این قبیل بزرگنمایی های نابجا بردارید و نکاتی از این قبیل را همواره مد نظر قرار دهید :
1.بخدا قسم ما مردم قشر پائین دست آنقدر گرفتاریم که برای خیلی هایمان فقط این مجموعه توانسته بود لحظاتی شاد را بعد از مدت هافراهم نماید. باور کنید مسائلی که شمامطرح شد شاید تابحال به ذهن هیچ یک از ما اینگونه خطور نکرده بود ونمیکرد .
2.از نظر شما اگر که به عنوان مثال نام کوچک بنده که "رضا "میباشد را یکی از روی شوخی و یا حتی تمسخر "رضی" یا غیره خطاب کند باید او را به جرم اهانت به امام هشتم (ع) توبیخ و تنبیه کنیم؟
به نظر شما واقعا و مستقیما و عامدانه در این مجموعه به امام ششم (ع) جسارت شده ؟هم خودتان و هم ما میدانیم که خیر!و اصلا چنین نیتی نبوده ونیست !!!
3.بر فرض مثال که یک لحن یا بخشی از مجموعه تلویزیونی یا رادیویی مشکل داشت آیا مستقیما باید عالی ترین مرتبه مدیریتی سازمان را هدف حمله قرار داد.
آخر این چه شیوه ای است که شما درپیش گرفته ید مگر رسانه ملی معاون سیما -مدیر شبکه-سئول گروه فیلم وسریال شبکه ندارد یا مگر اصلا خود سریال کار گردان ندارد.
متاسفانه رسم بدی روال شده می ترسم که فردا صبح که بیدار شدیم بشنویم که رفتگر محله کوچه را خوب جارو نکرده و حالا رسانه های خبری همهمه راه انداختند که باید شهردار تهران برکنر شود !!!
مشاوره سنگ صبور سعا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۲
۰
آیا خردمند و بی خرد مساوی اند؟
سوره مبارکه انعام
آیه شریفه 50

قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الأَعْمَى وَالْبَصِيرُ أَفَلاَ تَتَفَكَّرُونَ
معنای آیه:

بگو: « آیا کور و بینا یکسان هستند؟ آیا نمی اندیشند؟
پیام آیه:

گاهی برای تأکید بر یک سخن، آن را به صورت پرسش مطرح می کنیم. واضح است که خردمندان و بی خردان، مساوی نیستند، چنان که نور و تاریکی دانش و جهان مساوی نیستند. مهم این است که تصمیم بگیریم از خردمندان باشیم.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۲
۴
ظاهرا نگارنده موضوع سریال را به طور کامل دنبال نکرده و از متن اینگونه بر می آید که بیشتر قصد تخریب است تا کار کارشناسی ضمن اینکه به حمد خدا اکثر اسمهایی که ما ایرانی ها داریم یا اسم اهل بیت است یا لقب ایشان ، اگر با منظر نویسنده به موضوع نگاه کنیم باید همه چیز را تعطیل کنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۵
۱
زهی اسباب سعادت، مگه تمام کسانیکه اسامی پیامبر گرامی و ائمه اطهارو دارند آدمهای سالمی هستند که این قصه از این قاعده جدا باشه؟ یه سر برین پرونده زندونیا را نگاه کنین از خواب بیدار میشین...
احسان
|
UNITED STATES
|
۱۰:۲۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۴
۲
اگه این طوری باشه 14 هزار پیامبر اومده پس هیچ اسمی را نباید گذاشت تو فیلم چون توهین میشه
زهرا
|
UNITED STATES
نه دیگه ما میگیم چهارده معصوم و نباید این جور بی احترامی کنن بهشون البته کل پیامبرهاهم همین طور ولی این چهارده نفر بیشتر قابل احتراما!چون معصوما و دور از اشتباه!
ناشناس
|
UNITED STATES
دانشمند صد و بيست و چهار هزارتا پيامبر بودن. صد و ده هزارتاشو چيكار كردي؟! ضمنا ما حتي اسم هزارتاشونم نميدونيم.
ما روي اهل بيت(ع) حساسيت داريم.
صابر
|
UNITED STATES
زهرا توهم خوب بیکاریها جواب همه رو میدی پس کی به زندگیت میرسی مومنه
زهرا
|
UNITED STATES
ناشناس تو همونی هستی که همش با من مخالفت میکنی؟؟؟؟؟ اگه هستی چرا تو این زمینه مخالفت نمیکنی؟؟؟ در عجبم!!!!!!!!!!!!!!!
زهرا
|
UNITED STATES
اقا صابر تا قبل از ماه رمضون بیکارم! عمرا دیگه وقت کنم بیام اینجا!!!!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۲
۰
شما که ادعا میکنید یک اسم دیگه انتخاب کنید ،البته اونم یک جورایی ربط میدید به ائمه ،اسمی بگید که ائمه نداشته باشن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا غلام خوبه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۳
۳
خوش به حالتون چقدر شما بیکارید
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توهم بیکار تر از ماهستی این همه مطلب و خوندی خوب یه نظر درست و حسابی میذاشتی!
مبرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۵
۱
اين حرف شما بي اساس و غير منطقيه كه فقط ذهن آدم رو به اون سمت مي كشونه كه با چنين اسامي مي شه همچين كاري هم كرد وگرنه كي به يه همچين چيزي فكر مي كنه.
...
...
به شما پول مفت مي دن كه حرف مفت بزنيد ..
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه خیر عزیزم شما این فکر و میکنی اما کسایی هستن که بخوان از طریق رسانه به هدف کثیفشون برسن شما خودت خوبی همه روهم مثل خودت میبینی! اخی!
محمد طاها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۳
۰
مسئولین محترم صراط جای تاسف دارد که شما آب به آسیاب دشمن بریزید اگر شما چنین برداشتی از نامهای بکار رفته دراین سریال دارید ضرورتی ندارد که برداشت خود را رسانه ای کنید که امثال آقای نوری زاده روی آن مانور بروند واین قضیه را پایین وبالاکنید آقای رضویان هم هیچ قصدی در نامگذاری نداشته از خدابترسید به نظرمن پس از انتشار این خبر اگر بی حرمتی هم در حق امام جعفرصادق (ع)جهت تصورکه نامهای شخصیت فیلم برگرفته شده از نامهای ائمه اطهار با برنامه بوده وافکارعمومی رابه این تصور که درلحظه پخش فیلم توهین به امام جعفرصادق گناه آن برگردن واحد فرهنگی صراط است
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۲
۳
وقتی کارگردانان بزرگ به حاشیه می روند این بچه لوده ها همه کاره می شوند دم مرد بزرگی مثل مهران مدیری گرم که تمام اسمهایی رو که میزاشت ساختگی و غیر توهین آمیز بود مثل دکتر جکول یا داموس الملک و ...
تیام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۵
۴
تورو خدا دیگه بسه اینقدر به مردم تفکرات جاهلانه ی خودتون رو تحمیل نکنید مردم عقل دارن و تفکرات پوسیده شما رو نمی پسندن
برین گرونی ها رو پیگیری کنید که از دولت هم دیگر کاری بر نمیاد شما ها هستین که بنام دین تیشه به ریشه اسلام می زنید
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما نظر نده لطفا! این مطلب و گذاشتن برای کسایی که روی مقدساتشون غیرت دارن نه شما!
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا اسم یه نفر کودن ابله نفهم بی فرهنگ دیوانه قاطی شوت رو توی یه فیلم بزارن تیام تو خوشت میاد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۴
۴
ما همچیمون خوبه گیرمون فقط سریالهای ظنزه؟
باشه از این به بعد هر وقت تلویزیون رو روشن کردید فقط باید گریه کنید
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چی میگی؟؟؟؟؟؟ اصلا مطلب و خوندی؟ مگه میگیم سریال طنز نذارین؟ ما میگیم به اسم ائمه توهین نکنین همین!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۵
۱
حالا تموم مشکلاتمو حل شد این یه سریال شد مشکلمون.؟ سریال مرغ 8 تومنی رو نگاه کن و لذت ببر.
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۱۰
۱
مواظب باشین بااین حرفها ابروی دین رونبریید مردم بادین مشکل ندارند اسم هیچ ربطی به اهانت نداشت
سلام بر موسی ابن جعفر (ع)
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط به خاطر سلامی که فرستادی بهت مثبت دادم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۴
۰
واقعاخاك برسراونايي كه يه همچين برداشت وقضاوت احمقانه اي ميكنن.اگه اسمشوميذاشت كامبيز ياشاهرخ يا...راضي ميشدي!!!
ارینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۴
۰
........ مرغ شده کیلویی 8000 تومن اینهمه ادم بدبخت تو این مملکت داریم اونوقت شما گیر دادین به اسم یه ادم تو یه سریال ...از ماست هر چه بر ماست ...تا وقتی انقدر کوته فکریم حقمونه هر چی سرمون بیاد
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۵۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۳
۳
همتون سرکارید اموال ملت داره چپاول میشه شما تو چه فکری هستین ای تو مغزتون
نقي الرحمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۷
۱
بر محمد و آل محمد صلوات بفرستيد.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الهم صل علی محمد وال محمد و ترحم علي عجزنا و اغثنا بحقهم...
اللهم عجل لوليك الفرج و العافية و النصر...
محبت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۵
۳
می گم اگه اسم اینقد می تونه مهم باشه پس اگه اسم بچه تازه متولد شده یا حتی نطفه تازه تشکیل شده رو اسم ائمه انتخاب کنیم پس از تولد نه هیچ مشکلی پیدا می کنن نه عقب مانده ذهنی می شن و ستمگر و دزد و قاتل و ... به عبارتی یک انسان کامل در میان !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۶
۰
بجای تشویش اذهان می تونستید از علما مشکل دار یا نبودنش بپرسید .این همه مردم به سریال نگاه کردند اصلا یاد امام جعفر (ع)نیفتادند.اگر حتی قصد کارگردان توهین بوده باشه شما کمک بسزایی کردید
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
استثنائا این دفعه باهات موافقم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۷
۱
چرا اون موقع که اسم خشایار از اساطیر باستانی ما که جزئی از فرهنگ و تمدن ماست توسط صدا سیما به تمسخر کشیده شد صداتون درنیومد؟
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۲
۱
سلام.کلا مشکل ما ایرانیها اینه که همیشه اصلها رو فراموش می کنیم وفقط تو جاده فرعی هستیم.ماه محرم همه کاری می کنیم جز خوندن دوتاکتاب راجع به ائمه و امام حسین وبقیه بزرگان دین واینکه یه کمی علممون رو راجع به اون بزرگواران بیشتر کنیم.حالا هم به جای اینکه بیایم به مشکلات ودغدغه های اصلی مردم برسیم زدیم تو جاده خاکی.مگه همین بزرگواران نمیگن که اگر فقط از یک در وارد شود ایمان ازدردیگر خارج می شود.
دیده بان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۵
۱
لعنت خدا بر هر آنکه قصد توهین به اهل بیت علیه السلام را دارد

آقا این موضوع چه ربطی به ضرغامی بدبخت داره؟
باید یغه ی فیلنامه نویس رو بگیری...
واسه نویسنده این خبر متاسفم...
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۴
۲
واقعا واسه شما متاسفم
اسمتونو گذاشتین مسلمان
شما فکر می کنین کسی که اسم ائمه رو میزاره یعنی خود ائمه است یا کسی ائمه رو مسخره می کنه یعنی همه ما باید به حرف اون آقا توجه کنیم این آدما همیشه هستن دیروز یه چیزه دیگه رو مسخره می کردن امروز تا یه فیلمو دیدن شروع کردن گیر دادن وفردا یه چیزه دیگه اینطور افراد همیشه هستن ماها نباید به رفتار این افراد حساسیت نشان بدیم
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۱
۵
یک نگاهی به اسامی فرزندان امروزی بیندازید ، همه اسامی به اصطلاح ایرانی (شروین ، آزی ، نازی، گل پری،...) وقتی که خودمان نگاهمان به دین و مذهب اینقدر ضعیف است آن وقت خواستی کارگردان تازه به دوران رسیده برایمان شق القمر کند ، انصافا چند نفر از کسانی که دارند مطلب من را میخوانند اسم فرزندشان را گذاشته اند جعفر یا تقی یا نقی ، ها ، پس جواب بدید آزاداندیشان
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من با حرفت موافقم ولی یه ادمایی هم هستن که اسم خودشون مذهبیه و اصلا روشون نمیشه اسم واقعیه شون و بگن برای همین یه اسم سوسولی میذارن روخودشون مطمئنا اسم بچه هاشونم مذهبی نیست ماهم کاری نمیتونیم بکنیم اما باید یه واکنشی به این توهینات نشون بدیم صدامونم که درنیاد میگن عجب بی غیرت هایی هستن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا ثبت احوال هر سال آماري از بيشترين اسامي مورد استفاده براي نوزادان رو منتشر ميكنه. اسامي مذهبي هميشه در صدر هستند.

دوما يه نكته واسم جالبه اونم اينه كه حتي توي خانواده‌هاي مذهبي هم اسم پسرها بيشتر مذهبيست تا دخترها. مثلا اسم پسرشون رضاست اما اسم دخترشون نداست. نميگم ايراد داره اما برام سواله. كسي ميدونه چرا؟
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم نمیدونم چرا این جوریه!!!!!!!!!!!!!!
اما خوب درسته که ثبت احوال این امار رو داده ولی اون اسم های توی شناسنامه س وخیلی ها در صدا کردن بچه هاشون از اسم های دیگه استفاده میکنن که مذهبی نیست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عباس اون اسامی که نام بردی اسامی فارسینه نه ایرانی. وگرنه ترک ها و عرب ها و کردها و بقیه اقوام اسم های خودشون رو دارند. این پان فارس بودنت و تهران رو کل ایران فرض کردنت حالم رو بهم زد.
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۲
۰
کم کم همه چی داره برعکس میشه اکثریت بی حجاب اکثریت یی قانون اسما قیافه ها مسولان ساده زیست گذشته با مسولان امروز خدا شکر عاقبت همه عاقبت بخیر بگردان.
یا لثارات الحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۰
۱
با سلام.عزیران من، نکات مهمتری برای حساس شدن روی مقدسات وجود دارد که به فراموشی سپردشده است.مثلا اگر درجامعه بیحجابی مفرط است به وجود مقدس فاطمه الزهرا سلام الله علیها توهین نشده است؟به خون شهداء توهین نشده است؟مسائلی که شما به آن میپردازید در اواویت های بعدی قرار دارند.یا علی درپناه خداباشید.
lمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۱
۰
کاش همه امور را اینگونه پی گیری می کردید.آیا آنان که غارت میکنند کشور را کم دارند از این جماعتی کهد نام بردید شما
آزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۱
۱
واقعا دیوانه ای
من و تو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۲
۱
چه ربطی داره . اسمش جعفره . امام جعفر که نیست.
اومدی وز وز می کنی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱
۱
آدمهایی با اسم مذهبی تو زندان اند ،معتادند ، اعدام میشند، یا عقل درست وحسابی ندارند پس با اونها چکار باید کرد؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۲
۱
دیگه اینقدرا هم نمی خواد دشمن شناسی کنین !!!!!! خیلی این حرف با بدبینی ،
نی نی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱
۱
خدا همه رو شفا بده
علي
|
-
|
۰۶:۵۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱
۳
بازم بايد حرف هاي تكراريمو تكرار كنم سال 2012هستيم بسه اين عقب موندگي هاي فكري بسه جهان سومي فكر كردن بهتر وضع اقتصاد رو درست كنيم
مرتضی حسنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱
۳
بروید و تحقیق کنید چرا سرباز نظام و ولایت محمد تورنگ عزیز رو از این شبکه کنار گذاشتند؟.....وای بر ما و رسانه ملی مون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۰
۲
واقعا متاسفم ، نهايت بي بصيرتي پخش مجدد آن در شرايط حاضر و پس از قضاياي توهين ....است.
ایرانی مقتدر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۰
۰
برنامه طنز با معیارهای خاص خودش سعی در بیان و ارایه کاستی ها و نارساییها در جامعه در زمینه های مختلف دارد . در کشور ما که دارای مذهب تشیع بوده و ارادت خاص به اهل بیت و نیز تمامی پیامبران هست مردم نامهای این عزیزان را برای خود انتخاب می کنند به طوریکه کمتر نام غیر از اینها در میان اسامی افراد یافت میشود و به صورت فرهنگ نام گذاری برای افراد درامده است .حال اگر در چنین برنامه تلویزیونی و یا سایر برنامه ها برای شخصیت اصلی طنز از این نامها استفاده می شود در این موضوع فقط به طور سنت و فرهنگ نام گذاری از این اسامی استفاده میشود و هیچ ارتباطی به توهین به ائمه یا پیامبران خدای ناکرده نداشته و ندارد . درثانی مردم ما آنقدر به این عزیزان ارادت ویژه و خاص دارند که میبینیم در زیارتهایشان چگونه با تواضع این کار را انجام می دهند پس لطفا" خودانگاری نکنید و با سخنانی که باعث تخریب برنامه ها و صدا و سیما میشود افکار عمومی را به سمت تفکرات منفی سوق ندهید .
مموتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱
۲
میگم هر سریالی میخوان بسازن بیان از شما استعلام بگیرن ببینن به مذاق شما خوش میاد یا نه
هر اسم انتخاب کنن بالاخره میرسه به اسم ائمه و لقبشون و کنیه شون اقا چی کار کنن بالاخره ؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۳
۱
من فکر نمی کنم که کارگردان عمدا اسم جعفر را برای شخصیت سریال انتخاب کرده باشد.
ثانیا، کوروش هخامنشی هم یکی از بندگان و اولیای خدا بود که در قرآن به نام او اشاره شده پس در سریال های ما نباید نام افراد خلافکار و مسئله‌دار را کوروش بگذاریم.
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱
۱
صراط متاسفم ازتفکراتت یک روزبه احمدی نزادگیرالکی میدهی یک روزبه ضرغامی مامیدانم طرف دار که هستی اگرقاتل جنایت کاری اسمش نام یکی از ائمه بوداعدامش کردندحتمابه قوه قضائیه گیرمیدهی ارزش سایت صراط راباافکاربچه گانه بازی نگیرید
علی ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۰
۳
با سلام
نمیشه سریال بی عیب و نقص ساخت
جواد رضویان و دیگران اگه تو انتخاب اسم دقت بیشتری میکردن بههههتر بود.
اما نیازی نیست نظراتتونو با تفصیلات اضافه بدین
خداوند از دل آدما خبر داره و وای به اونها که با نیت زشت بخوان همچین کاری بکنند و آخرتشونو به باد بدن
به نظر بنده مهم این بود که من و شما هشیار باشیم و سرمون زیر برف نباشه
شاید مومن و متقی نیستیم
اما ائمه تمام عشق ما هستند
این مهمه
کاش همه مون(منظورم مسئولین هم هستن) واسه همه چیزمون دقت و دلسوزی کنیم
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱
۳
باسلام
بنده نیز به افکار شما معتقدم؛
معتقدم به اینکه اکنون که دشمن فهمیده از کجا خورده، به فکر تضعیف شخصیت های بزرگ شیعه افتاده ، باری کلا از این فکر باز و متأسفم برای اون شیعه ای که فقط به فکر گرونی هاست...
یادمون نره زمان شاه گرونی نبود اما هتاکی برضد ارزشهای شیعه بود و مردم قیام کردند؛
ماکه به خاطر تخم مرغ و ماست و گوشت که قیام نکردیم!
به امید ظهور آقامون امام زمان(عج).
محمد امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱
۰
با سلام
اگر نیت همچین کاری نباشه شما این شبهه را ایجاد میکنید. از این کارها دست بردارید. مردم بدبخت که در سختی هستند این سریالهای طنز رو هم نبینن و نخندن چیکار کنن به قیمت مرغ فکر کنن یا اجاره.
حسین عرب سرخی تلک ابادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱
۰
با سلام به پیشگاه امام عصر من با نظر شما کاملا موافقم و باید در انتخاب اسم بازیگران دقت کنند .
Meek
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۰
۱
1) ببینید: اسم اصلی نقی فیلم چیه؟ علی رضا.
پیام را میگیرید؟
2) سخنان شما قابل قبول می بود، اگر: میتوانستید مدعی شوید که در ایران فرزندانی که والدینشان آرزومندانه اسامی عزیز پیامبران (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) و ائمه اطهار (علیهم السلام) رابر آنهانهاده اند، مرتکب جرائم و جنایات بزرگ و کوچک نمی شوند، اما متاسفانه وقتی در روزنامه ها صفحه حوادث قتل، دزدی، تجاوز به عنف، کلاهبرداری، قاچاق کالا و مواد مخدر و ................. را میخوانید، کم نیستند اشخاص هم نام آن حضرات گرامی که باکمال تاسف، مرتکب این اعمال شده و آرزوی والدین خود را بر باد داده اند. در ایران آمارجرم پائین نیست، همچنانکه هم نامهای معصومین. تکلیف چیست؟ اگر پیش بینی جرم قبل از نامگزاری نوزاد مقدوربود، دولت میتوانست گذاشتن این نامها را بر مجرمین آتیه ممنوع کند، اصلاً، چرا؟ میتوانست آنها را از همان آغاز حیات زندانی کند، یا بکشد. میگوئید: کیفر متناسب جرم نخواهد بود، خوب نباشد مگر چه میشود؟ گرفتی؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۴
۱
تو اسم دوستت جعفر باشه اسگل باشه بهش فحش بدی گل به دهانم یعنی به امام جعفر توهین کردی؟
اسم همه ایرانی ها بیشتر از نام ائمه است
سریالشم به کوری چشم آدمای جو گیر کوته بین خیلی قشنگ بود
سریال چون شاد بود بد بود اگه گریه مینداخت خوب بود!؟
آخه چرا الکی همه چیو به هم ربط میدید...
این نوع طرز تفکر همش از صحبت های ........... و چهار نفر مثل اونه...
چرا فکر میکنید خیلی می فهمید...
شرلوک هلمزا پوآروا مارپلا
بسه دیگه
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۰:۱۶ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۱
۰
به نظر من ثبت احوال فقط باید اسامی عربی 14 معصوم روثبت کنه ، فقط اسامی ؛ نه القاب. یعنی محمد ،علی ، فاطمه ، حسن ، حسین ، جعفر ، موسی و مهدی که البته مهدی هم لقب امام دوزازدهمه. ما عرب نیستیم که روی بچه هامون اسامی عربی مثل حمید و سعید و خدیجه و سکینه و... بزاریم.
سعید 3
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۰
۱
هر کسی توی زندگیش یه خط قرمزهایی داره خط قرمز ما هم ائمه هستن چرا توی کشور ما همچین اتفاقی میوقته که دم از اسلام میزنیم چرا
طاهره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۰
۰
اتفاقا اين شخصيت يك شخصيت اصيل و با نفوذ هست !كمي دقت كنيد لطفا!!
شیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۲
۰
بابا فقط یه اسم بود، واقعا تفکرات بسته ای دارید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۰
۰
زمانی که از دین به جز نامی و ظاهری نمانده است یک قانون وضع کنید که استفاده از نام ائمه در سریال ها ممنوع است خیال همه را راحت کنید
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۱
۱
واقعا طرز فکر بعضیا جای تاسف داره. تورو به هرچی که میپرستین دست از این عقاید خرافی و تاریخ گذشته بردارین. من بیشتر واسه نویسنده این مطلب متاسفم که خودشو دست به قلم و فرهنگی میدونه. فقط و فقط تاسف
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۱
۰
ای بابا چرا بعضی هاتون از اون ور بوم افتادین ؟........ اسم ائمه رو میذارن رو اینجور شخصیت ها. اما یعنی چی که پیشنهاد میدین اسم ........ها رو بذارین کوروش و اسفندیار و غیره ؟ بعضی ها دیگه چقدرخود فروخته و عرب پرستند! نه این درسته نه اون.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۰
۰
كميته نظارت بر فيلمها و سريالهاي صدا و سيما چه نقشي ايفا مي كند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۰
۰
جعفر 4 معني داره:
جعفري ديدم كه بر جعفر سوار
جعفري ميخورد و از جعفر گذشت
به ترتيب: نام انسان، شتر پر شير، نوعي سبزي و جوي پر آب
پس اينقدر جوش نزنيد!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جعفري ديدم كه بر جعفر نشست...
قافيه رو خراب نكن ناشناس جون.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۲
۰
شما همانهاي هستيد كه قران را سر نيزه ببينيد از علي دست ميكشيد به خدا اسم يا ايه چيزيرو مقدس نميكنه تقدس مختص ذات پاك پروردگار وامامهاست نه اسمشون نه تيكه كاغذ نه يك نفر مگر اسم كسي رو جعفر بزارن امام جعفر ميشه؟
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۲
۲
چرا هر بدی رو که تو سیما میبینید میذارید به اسم اقای ضرغامی و انوقت کاری خوبشو نمیبینید ، مثلا نمینویسید افتتاح دو شبکه خوب در صدا و سیمای ضرغامی!
مگه تو یه سازمان با این عرض و طول نمیشه اشتباه رخ بده
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۴
۰
اين توهمات رابه اسم خبربه خوردمردم ندهيدلطفا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
صراط یک سر بری پیش روانشناس بد نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
دمش گرم
ناشناس
|
MALAYSIA
|
۱۰:۵۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
خب حالا اسم این بابا رو بزارند کامبیزی ، هوشنگی چیزی . حالا چرا صاف جعفر ؟
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
ای بابا چرا اینقدر حرفهای آدمو بیخودی نقطه چین میکنین؟ بقیه میگن آی چی گفته چه بی ادبه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
خیلی علکی مقاله می نویسی به جای این سایت طراحی کردنت یه کم با خودت فکر کن بعد نگاه نقادانه بنداز به موضوعات .....
غزل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۱
۰
بچسبین به همین چیزها تا درد مردم بدبخت رو قایم کرده باشید ...همین حماقت ها رو به خرج دادین که روز به روز اسامی ائمه در جامعه کم رنگ تر می شه از بس شما گیر دادین و تعصب به خرج دادین .بدبختها چرا به جای خرج کردن کالری ساندیستان در این راه کاری نمی کنین که دلار پایین بیاد و اینقدر در جوار قبر همون ائمه پول و هموطنتون با هم تحقیر نشن ؟
خودتون نیشه به ریشه تون زدین
حجت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
من فقط اینو میدونم که : آدما از بیکاری زیاده که از مسیر اصلی خارج میشن. ما ایرانی ها هم فقط نشستیم ببینیم کی چکار میکنه واسش صغری کبری بچینیم.غافل از اینکه از قافله کلی عقبیم.بیایید جومر دیگر بیندیشیم.حسن حسین نقی تقی و ... فقط یه اسم هستند . ببینید انسانها چه کار مفیدی انجام دادن نه اینکه اسم و رسمشون چی بوده . یا حق.
حجت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
من فقط اینو میدونم که : آدما از بیکاری زیاده که از مسیر اصلی خارج میشن. ما ایرانی ها هم فقط نشستیم ببینیم کی چکار میکنه واسش صغری کبری بچینیم.غافل از اینکه از قافله کلی عقبیم.بیایید جومر دیگر بیندیشیم.حسن حسین نقی تقی و ... فقط یه اسم هستند . ببینید انسانها چه کار مفیدی انجام دادن نه اینکه اسم و رسمشون چی بوده . یا حق.
اميد
|
FRANCE
|
۲۱:۳۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
با سلام
اگه شما به درصد اسامي ائمه كه مردم در نام گذاري فرزندانشان استفاده مي كنند توجه كنيد چنين صحبتي نمي كنيد، شايد به خاطر اينه كه ديگه به نام هاي چنگيز و رستم و اسفنديار و بهرام و ديگر نام هاي سنتي ايراني عادت كرديد كه به طور كليشه اي و غير واقعي تا الان استفاده مي شده.انتقادتون شايد از سر دلسوزي باشه ولي نا به جاست و اصلا تخريبه.
sadraa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۳۰ تير ۱۳۹۱
۰
۰
این تحلیلاتون برای خودتون نگه دارید و با سند حرف بزنید
غزل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۱
۰
۰
زندانهایی که پر از اسامی ائمه است دسته گل کیست ؟ فردا تیتر بزن توهین ننه صدام و اوباما و بنی صدر و بن علی و ....به ائمه ..!! کمی عاقل بشین .دنیا کجاستن شما بدبختا کجا ؟ حالا ملی گرا ها آدم نیستن که شما تو هر فیلمی اسم خلافکاراتونو اسامی اسطوره های اونا می ذارین ؟ شما فقط نازین ؟
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۰
۰
آخه ممل جون اينهمه اسم ائمه روي مردم خلافكار و جاهل و جاني است ، اين چه استدلالي است ، پس اسم همه شان رابگذارند هوشنگ و خشايار ؟ نميشه كه واقعيت جامعه را بروش شما پنهان كرد. آسمون و ريسمون را بهم نبافيد
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چشم علی آقا

ارادتمندم
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۰
۰
سلام. خیلی توهم دارید و با خودتون درگیر هستید. شما کی هستید که بخواهید یک سریال رو زیر سؤال ببرید. چرا فکر می کنید فقط خودتون مذهبی هستند و بقیه کافر؟ به خودتون زیادی مغرور هستید. همین جواد رضویان با خانومش میاد هیأت ما. جواد رضویان کسیه که نماز اول وقتش ترک نمیشه. چرا به آدم ها به همین راحتی تهمت می زنید. توی ماه رمضان توبه کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
از این عینک بدبینی تا کی می تونین استفاده کنین بزارین یه مقدار ذهن مردم ازاد باشه ویه سریال بدون عقبه فکری که از طرف شما القاء شده ببینن تعدادکثیری از بدترین وکثیف ترین خلاف کارها نام ائمه را دارند برید همه رو پیدا کنید و ستاره دارشون کنید .
خجالت بکشید.