۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷

پیام شيخ النمر برای انقلابيون عربستان

آيت‌الله شيخ نمر النمر، از رهبران انقلاب مردم عربستان عليه آل سعود، در پيامي شفاهي، از ايستادگي مردم در جريان انقلاب عليه رژيم سعودي تمجيد و تقدير کرد.
کد خبر : ۷۱۴۰۲
به گزارش صراط به نقل از مشرق، آيت‌الله النمر که تحت‌الحفظ در بازداشت به سر مي‌برد و اکنون براي مداواي جراحت‌هاي ناشي از شليک گلوله از سوي نظاميان تروريست سعودي در بيمارستان نظامي است، در اين پيغام که از سوي يکي از عيادت‌کنندگان به بيرون منتقل شد،گفت: "سلام مرا به برادران و فرزندانم در منطقه و خارج از منطقه برسانيد و تقدير و تشکر مرا از ايستادگي آنان و دعا براي اينجانب به آنها، ابلاغ کنيد."

 
ناظران، صدور مجوز به خانواده آيت‌الله النمر براي عيادت وي را عقب‌نشيني آل‌سعود در مقابل پيشروي انقلابيون قلمداد کرده‌اند.

 
منابع نزديک به خانواده آيت‌الله النمر به خبرنگار "راصد" گفتند: رژيم سعودي ديروز براي نخستين بار از هنگام ترور و بازداشت اين مجتهد شيعه، به درخواست چند تن از افراد خانواده وي براي ملاقات با شيخ پاسخ و اجازه داده تا در بيمارستان نظامي "ظهران" از او عيادت کنند.

 
محمد و جعفر، برادران شيخ و مهندس عبدالله النمر، پسرعموي وي، افرادي بودند که اجازه عيادت گرفته‌اند.

 
وزارت کشور رژيم سعودي پيش از اين اذعان کرده بود که آيت‌الله النمر هنگام بازداشت، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و از ناحيه ران مجروح شده است.

 
يکي از عيادت‌کنندگان شيخ با اشاره به روحيه عالي وي، گفت: "پزشکان بيمارستان نظامي، گلوله را از پاي آقا خارج کرده‌اند و هم‌اکنون حال ايشان بهتر است."

 
اين در حالي است که قيام مردم منطقه "الشرقيه" عليه رژيم سعودي همچنان رو به گسترش است و با شهادت چند تن از فعالان اين انقلاب و تشييع پيکر آنان توسط مردم، سرعت بيشتري نيز به خود گرفته و به مناطق مرکزي عربستان نيز کشيده شده است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۵
۰
خدایا این سال را سال سوختن ظالمین با آه مظلومین به پایان برسان