۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱

پرویز پرستویی و "بابا نظر"

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با اعلام ساخت سريال بابانظر گفت: در ساخت اين سریال از یاران و همرزمان شهید نظرنژاد کمک گرفته شده است و احتمال حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون همچون پرویز پرستویی در این سریال وجود دارد.
کد خبر : ۷۱۹۸۷
به گزارش صراط ، علی لدنی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، در حاشیه چهارمین یادواره سردار شهید محمد حسن نظرنژاد بیان داشت: سریال بابانظر بر اساس کتاب خاطرات شهید محمدحسن نظرنژاد ساخته خواهد شد که مربوط به سال های آخر زندگی شهید بوده و در کتابی به نام «بابانظر» نگارش یافته است.
 
وی افزود: در ساخت سریال بابانظر از یاران و همرزمان شهید نظرنژاد کمک گرفته شده است و احتمال حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون همچون پرویز پرستویی در این سریال وجود دارد.
 
تهیه کننده سریال بابانظر ادامه داد: این کتاب شامل خاطراتی می باشد که در سال های دفاع مقدس برای شهید نظرنژاد رخ داده است.
 
لدنی در خصوص هدف خود از تولید این سریال تصریح کرد: با توجه به چاپ کتاب «بابانظر» و مطالعه آن، مدت زیادی است که به دنبال تهیه و تولید این سریال بوده و علاقه ای برای تولید آن پیدا کرده ام.
 
وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تحقیقات صورت گرفته و ایجاد امکانات، فرصت مناسبی برای ساخت این سریال ایجاد شود.
 
تهیه کننده سریال بابانظر یادآور شد: اگر کار نگارش متن به خوبی پیش رفته و آماده شود، تا سال آینده اولین مراحل فیلم برداری از این سریال آغاز خواهد شد.
نظرات بینندگان
سلمان فارسی
|
United States of America
|
۱۸:۲۳ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۴۴
۰
سلام!!!
خداوند بابانظر را بیامرزد.
الحق شیرمرد بود.