۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳

تبلیغ سفرهای خارجی ممنوع شد!

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ممنوعیت تبلیغ سفرهای خارجی از طریق تبلیغات محیطی خبر داد.
کد خبر : ۷۲۴۳۵
به گزارش صراط به نقل از فارس، احسان الله حجتی با اعلام این خبر گفت: شورای فرهنگ عمومی به استناد سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر تبلیغات محیطی و در راستای مصوبه" تبلیغات محیطی کالا و خدمات" مورخ 12 اردیبهشت ماه سال جاری در راستای تحقق این شعار و جذب و تثبیت منابع مالی داخلی و همچنین ایجاد فرصت برای شناساندن مناظر طبیعی و جاذبه‌های ناب گردشگری و جذب گردشگر در داخل کشور، ماده واحده «ممنوعیت تبلیغ سفرهای خارجی از طریق تبلیغات محیطی » را تصویب کرد.

 
وی افزود: این ماده واحده به منظور گسترش و ترویج فرهنگ گردشگری داخلی و تقویت و کمک به زیرساخت‌های صنعت تبلیغات و گردشگری کشور تصویب شده است که در آن سفرهای مذهبی از این قاعده مستثنی شده‌اند و تبصره یک این ماده واحده اعلام می‌دارد که سفر حج و زیارت مزار امامان معصوم(ع)، مشمول این ماده نیست.
نظرات بینندگان
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
۰
۱۱
هرچند تبلیغ منوع شده و نه خود سفر که حقی غیرقابل منع است، همین هم جای تقدیر دارد. من تا جوان بودم و توانائی سفر داشتم تمام وقت اضافی خودرا صرف سفرمای خارج از کشور کردم و حالا که پولم اجازه آن سفرمارانمی دهد، بنیه جسمی ایران گردی را ندارم گه واقعاً سبب حس تغابن شدید حقیر است. صمیمانه و دلسوزانه میگویم، اروپا و آمریکا یکی دو بار بس است، گردش اطراف و اکناف ایران را از دست ندهید که مایه پشیمانی در سنین پیری خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
هر دم از اين باغ بري مي رسد
خيلي فرصت شغلي زياده يك عده آژانسي هم كه تو اين اوضاع تحريم و نرخ ارز و كمبود صندلي پروازي و كسادي توريسم و نبود مسافر به هر جون كندني هست دارن مسافر جذب مي كنن و ارتزاق ميكنن با بخشنامه هاي سليقه اي و شكمي از نون خوردن بندازين
توجهتون رو جلب ميكنم به مناظرات انتخاباتي، موقع انتخابات وقتي حرف از گردشگري ميشه همه داد سخن سر ميدن اما واقعا براي اين صنعت چه كاري انجام شده تو 15 سال اخير؟؟