۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷

میدان انقلاب باز هم تغییر می‌کند!

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: مطالعات ترافیکی پیاده راه میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدا در حال انجام است و اگر نتوانیم مشکلات ترافیکی مردم منطقه را پس از پیاده راه شدن حل کنیم احتمال آنکه تنها میدان امام حسین (ع) پیاده را شود هست .
کد خبر : ۷۲۷۴۳
به گزارش صراط ، محمدجواد شوشتری در گفتگو با مهر با بیان اینکه مطالعات 5 مکان برای تبدیل به پیاده راه آغاز شده است گفت: مطالعات میدان امام خمینی و محدوده بازار، میدان انقلاب حد فاصل چهارراه ولیعصر،میدان تجریش تا میدان قدس و میدان نبوت حد فاصل رسالت تا دماوند توسط مشاور آغاز شده است.

 
وی ادامه داد: طرح موضعی میدان انقلاب در حال بررسی است اما نماد آن تصویب شده ولی ترجیح دادیم به جای نصب نماد مقداری جدی تری به این موضوع بپردازیم و به جای عملکرد مسکنی ساماندهی این میدان و حاشیه آن را در دستور کار قرار دادیم.

 
قطر میدان انقلاب کوچک می شود/ احداث پیاده راه فرهنگی

 
شوشتری با بیان این که براساس پیشنهاد مشاور، قطر میدان انقلاب کوچک می شود و بر عرض پیاده رو به سمت میدان افزوده خواهد شد گفت: مطالعات نشان می دهد تنها 6 درصد ترددهای این میدان مربوط به خودروهای شخصی است و سایر تردد ها مربوط به ناوگان مل و نقل عمومی است .

 
وی افزود: ساختمانهای حواشی این میدان نیز ترمیم می شودند. همچنین احداث پیاده راه فرهنگی از این میدان تا چهار راه ولی عصر که دانشگاه تهران و مراکز کتاب فروشی و... قرار دارد نیز در حال بررسی است.

 
ترمیم دو زورخانه در سال 91

 
مدیرعامل سازمان زیباسازی در ادامه با اشاره به ترمیم و بازسازی دو زورخانه در سال جاری گفت: زورخانه نیرو یزدان یکی از زورخانه هایی است که در سال جاری بازسازی می شود و تاکنون 18 زور خانه نیرترمیم و مرمت شده اند.

 
چاپ کتاب دو جلدی نمادهای فراماسونری در پایتخت

 
شوشتری در پاسخ به پرسشی در خصوص شناسایی نمادهای فراماسونری در پایتخت گفت: در کتابی دو جلدی تمامی نماد های فراماسونری در پایتخت شناسایی که این کتاب در اختیار اعضای شورای شهر و نهاد های مسئول گذاشته شده است.

 
وی ادامه داد: وظیفه سازمان زیباسازی حذف این نمادها از فضاهای عمومی است که این کار انجام شده است. تخریب فضای خصوصی در محدوده اختیارات ما نیست.
نظرات بینندگان
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
۱
۱
به هر حال پیما نکاران شهرداری هم باید کاری بکنندهزینه انتخابات ریاست جمهوری هم خرج دارد اقای رییس باید کاندید شود000000