۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴

فرکی:فولادبه‌خودش‌باخت‌نه‎به‌سپاهان

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی برابر سپاهان به خودمان باختیم نه به حریف، زیرا با اشتباهات خود این فرصت را به سپاهان دادیم که با دست پر اهواز را ترک کند.
کد خبر : ۷۲۸۰۲
به گزارش صراط به نقل از مهر، حسین فرکی بامداد پنج شنبه بعد شکست خانگی تیمش در برابر سپاهان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: فولاد در این بازی تیم خوبی نبود و جا دارد بابت این پیروزی به تیم سپاهان اصفهان تبریک بگویم ولی باید بگویم در این بازی شایسته شکست نبودیم.
وی افزود: در این بازی ما به سپاهان نباختیم بلکه به خودمان باختیم. آنها از ضعف تیمی ما به خصوص در خط دفاع نهایت استفاده را بردند و به سه امتیاز شیرین در یک بازی خارج از خانه دست یافتند.

فرکی تصریح کرد: گل اول این بازی برخلاف جریان بازی به سود سپاهان به ثمر رسید و این امر باعث شد استرس فراوانی به بازیکنان ما وارد شود. مدافعان ما نیز روز پراشتباهی را پشت سر گذاشتند و ما باید تلاش کنیم برای بازیهای آینده این ناهماهنگی به حداقل برسد.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: تعویضهای سپاهان نیز در این بازی موفق بودند هر چند امروز ما اسیر تجربه بالای بازیکنان سپاهان شدیم. البته من ضعف تیم فولاد را می پذیرم و برای رفع آنها در روزهای آینده تلاش خواهیم کرد.

فرکی ادامه داد: هواداران فولاد باید صبور باشند و حرمت بزرگان، پیشکسوتان، مدیران و بازیکنان تیم را نگه دارند. امروز ما قصد داشتیم یک بازی تهاجمی را به نمایش بگذاریم ولی متاسفانه این امر میسر نشد.

بازی دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از سری رقابتهای هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور چهارشنبه شب در اهواز برگزار شد که در نهایت تیم میهمان با نتیجه سنگین سه بر یک بازی را به سود خود تمام کرد.

گلهای این بازی را اسماعیل شریفات (42) برای فولاد خوزستان و رادومیر دالوویچ (20)، امید ابراهیمی (37) و جواهیر سوکای (76) برای سپاهان به ثمر رساندند.