۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶

معرفی مربی جدید مس از روی سکوها!

دیدار تیم های مس کرمان و نفت تهران در حالی برگزار شد که برخلاف انتظار همه گان تبدیل به یکی از پر حاشیه ترین بازی های هفته دوم لیگ برتر شد و هواداران این تیم به دلیل نتایج ضعیف مس خواستار حضور مظلومی در این تیم شدند.
کد خبر : ۷۲۸۱۶
به گزارش صراط به نقل از مهر، دومین بازدی مس کرمان نیز در لیگ برتر با شکست روبرو شد که نشان دهد دل نگرانیهای خبرنگاران کرمانی از حضور سرمربی بی تجربه در لیگ برتر در این تیم بی دلیل نبوده است.

این بازی به یکی از پر حاشیه ترین دیدارهای فصل جاری تبدیل شد که به گوشه ای از این حواشی اشاره می شود.

- پیش از شروع بازی فرزاد حسین خانی کاپیتان تیم مس، مصطفی سیفی بازیکن فصل قبل این تیم را نزد هواداران مس برد که با تشویق شدید سیفی از سوی هواداران مس همراه بود. اما سیفی که به واسطه جدای اش از مس اصلا رابطه خوبی با ابرهیم قاسمپور مربی فصل قبل خود نداشت قبل از بازی به سمت او نرفت.

- عدم حضور نصرالله گنجعلی خانی مدیر عامل باشگاه مس در کنار حسن واحدی قائم مقام این باشگاه یکی از نکات جالب توجه این بازی بود به نحوی که طرفین همواره با گرفتن فاصله از یکدیگر سعی می کردند باهم در یک مکان قرار نگیرند!

- در هفته اول بازی ها ضمن اینکه صندلی های شکسته ورزشگاه به شدت در ذوق هواداران می زد، خرابی اسکوربورد ورزشگاه و عدم پخش صحنه های بازی از آن سبب شد که هواداران اصلا از امکانات ورزشگاه باهنر در آغاز لیگ دوازدهم رضایت نداشته باشند.

- در حالی که فصل قبل هواداران مس تمایلی برای حضور در ورزشگاه نداشتند نزدیک به نه هزار هوادار مس از این بازی استقبال کردند که به شدت جای امیدواری داشت. نکته عجیب اینکه اسکوربورد ورزشگاه تعداد آن ها را تنها 3500 نفر عنوان کرد! هرچند باخت خانگی مس شاید سبب شد که از هفته بعد تعداد اسکوربورد برای تماشاگران درست باشد!

- بعد از اخراج حمدی نژاد از تیم نفت، هواداران مس در حد به ثمر رسیدن گل برای تیم خود شادی کردند و با روشن کردن فشفشه در جایگاه تماشاگران رضایت خود را از این قضیه اعلام کردند!

- از دقیقه 80 بازی به بعد تماشاگران که از سبک بازی تیم خود به شدت ناراحت بودند علیه ابراهیم قاسمپور شعار سر دادند. آن ها همچنین با شعار بازیکن بی غیرت نمی خواهیم علیه بازیکنان تیم خود نیز موضع گرفتند. در ادامه حسن واحدی قائم مقام باشگاه مس و یکی از اصلی ترین نفرات باشگاه در نقل و انتقالات تیم نیز با شعار اعتراضی هواداران روبرو شد.

- تماشاگران مس در ادامه اعتراض خود به تیمشان با تشویق سیفی اعتراضشان به قاسمپور را نشان دادند. آن ها همچنین پرویز مظلومی مربی فعلا بی تیم را هم تشویق کردند تا جانشین قاسمپور را نیز مشخص کنند!

- در روی سکوها درگیری های بعضا شدید بین هواداران مس رخ داد که با دخالت نیروی انتظامی نیز همراه شد.

- در پایان بازی و در حالی که فشفشه های هواداران مس روی دست آن ها مانده بود به نشانه اعتراض آن ها را داخل زمین انداختند تا بازی در اوقات تلف شده با وقفه روبرو شود.