۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
همراه با صراط در المپیک 2012 لندن - 3

غيبت مربيان کشتي مازندران در المپيک

باوجود حضور شش کشتي‌گير در المپيک 2012 لندن، مربي‌اي از مازندران به اين پيکارها اعزام نمي‌شود.
کد خبر : ۷۲۹۱۹
به گزارش صراط ، مسابقات المپيک 2012 لندن روزهاي ششم تا 22 مرداد به ميزباني کشور انگلستان در رشته‌هاي مختلف ورزشي برگزار مي‌شود.

در اين دوره از رقابت‌ها، کاروان ورزشي ايران در رشته‌هاي مختلف 53 ورزشکار دارد که از اين تعداد 11 ملي‌پوش از مازندران هستند و از 11 ورزشکار مازندراني، شش ملي‌پوش از کشتي آزاد و فرنگي هستند.

از بين 13 کشتي‌گير حال حاضر در المپيک 2012 لندن در دو رشته آزاد و فرنگي شش کشتي‌گير از مازندران بوده که با توجه به حضور نيمي از کشتي‌گيران مازندراني در اين پيکارها سئوالي که تعجب همگان را بر مي‌انگيزد عدم حضور مربيان سازنده مازندراني در اين رقابت‌ها است.



*سئوالات متعددي که عنوان مي‌شود:

چرا مربيان سازنده مازندراني در رقابت‌هاي المپيک 2012 لندن در کادر فني تيم ملي آزاد و فرنگي جايي ندارند؟

چه کسي يا کساني بايد پيگير قضيه بوده تا حق مربيان سازنده مازندراني خورده نشود؟

چرا با توجه به ملي‌پوشان بودن بيشتر کشتي‌گيران مازندراني در اردوهاي تيم ملي کشتي آزاد و فرنگي به آن صورت از مربيان مازندراني استفاده نمي‌شود؟

چرا از تهران با يک کشتي‌گير در المپيک 2012 لندن، سه مربي به المپيک اعزام مي‌شود و مازندران با شش کشتي‌گير مربي ندارد؟

سئوالات ديگري که پيش مي‌آيد اين است چرا مسئولان ورزش در راس آن هيئت کشتي استان از مربيان سازنده مازندراني حمايت نمي‌کنند و حق اين مربيان را از فدراسيون نمي‌گيرند.

نمونه بارز، حق‌کشي و ناديده گرفتن محمود اسماعيل‌پور از مربيان سازنده مازندران است که با داشتن سه کشتي‌گير که خود سازنده کشتي‌گيراني چون مسعود اسماعيل پور، رضا يزداني و کميل قاسمي بوده بايد پشت خط باشد و مربي که هيچگونه نقشي در سازندگي کشتي‌گيران نداشته به المپيک 2012 لندن اعزام شود؟

راستي چه کسي بايد حق اين مربيان را بدهد تا شاهد چنين رابطه بازي در مسابقات آينده ورزشي نباشيم.

وظيفه مسئولان ورزش و هيئت استان چيست، چرا هيچگونه عکس‌العمل و اعتراضي از سوي مديران مشاهده نشد، آيا نبايد حق مربيان مظلوم و سازنده مازندراني از فدراسيون گرفته شود؟

چرا به جاي مربيان سازنده مازندراني بايد مربيان غيربومي و غيرسازنده به اين مسابقات اعزام شوند؟



مسعود اسماعيل پور، مهدي تقوي، رضا يزداني و کميل قاسمي در رشته آزاد و قاسم رضايي و بشير باباجان‌زاده در رشته فرنگي به عنوان شش ملي‌پوش مازندراني در اين رقابت‌ها براي افتخارآفريني ايران به روي تشک مي‌روند.