۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵

عامل مدال نگرفتن الهه احمدی

بانوي المپيكي تيراندازي ايران با بيان اينكه تمام تلاش خود را در مرحله فينال اين رقابت‌ها داشته‌ است تاكيد كرد كه تنها اشتباه فني او را از كسب مدال دور كرد.
کد خبر : ۷۳۱۳۲
به گزارش صراط ، الهه احمدي در گفت‌وگو با ايسنا پس از كسب رتبه ششمي در المپيك گفت: پيش از اعزام به اين رقابتها هم عنوان كرده بودم كه ركوردهاي خوبي را ثبت مي‌كنم. البته پيش از آخرين اردوي تمريني به آمادگي كامل نرسيده بودم اما پس از تمرينات فشرده بيش از اعزام توانستم به آمادگي كامل برسم و با شرايط خوبي در اين رقابت‌ها حاضر شدم.

وي ادامه داد: مرحله مقدماتي اين رقابتها بسيار فشرده بود و حتي من مي‌توانستم ركوردهاي بهتري را ثبت كنم اما شرايط حساسي حاكم بود كه اين اتفاق نيفتاد و فشار زيادي را متقبل شدم. در مرحله تيرطلايي هم تمام فكرم آن بود كه بتوانم صعود كنم كه خوشبختانه به عنوان نفر اول از اين مرحله گذشتم.

احمدي خاطرنشان كرد: من در فينال اشتباه بزرگي داشتم كه فني بود و تجربه‌اي شد كه اين مشكل خود را برطرف كنم. البته اينكه نتوانستم به مدال برسم به خاطر آن نبود كه توانايي‌اش را نداشتم بلكه به خاطر اشتباه فني‌ام بود هرچند من تمام تلاشم را كردم اما خدا نخواست كه به مدال برسم و سعي كردم حق تيراندازي ايران را در اين رقابت‌ها ادا كنم.

اين ملي‌پوش تيراندازي ايران گفت: تا به حال به المپيك نيامده بودم و بايد بگويم كه اين رقابت‌ها حساسيت بسيار بالايي دارد و اختلاف بين تيراندازان اندازه يك تار مو است. اميدوارم از تجربه‌اي كه در اين رقابتها كسب كرده‌ام در ادامه مسير حرفه‌اي خود به خوبي بهره ببرم.

احمدي درباره مسابقات تفنگ خفيف سه وضعيت كه پيش‌رو دارد هم گفت: اين مسابقات در فضاي باز برگزار مي‌شود و به شرايط آب و هوايي هم بستگي دارد. ما هميشه با مشكل فشنگ روبرو بوده‌ايم و بيشترين تمريناتمان يك ماه آخر در آلمان بود.

وي افزود: در مسابقات سه وضعيت من و جام‌بزرگ اميدواريم كه بتوانيم ركورد خوبي را از خود به جاي بگذاريم.
نظرات بینندگان
کریم
|
Netherlands
|
۱۱:۰۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
۰
۱
من نمیدونم نعوذ بالله اگه خدا نبود این ملت تقصیراشونو گردن کی مینداختن؟