۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳

نامه جمعی از وزرا در حمایت از رحیمی

جریانی خاص در هیئت دولت در اعتراض به مطرح شدن نام معاون اول رئیس جمهور در دادگاه بیمه ایران، برای تهیه نامه‌ای در حمایت از وی، به جمع‌آوری امضا از وزرا اقدام کردند.
کد خبر : ۷۳۲۳۹
به گزارش صراط به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، به دنبال برگزاری دادگاه بیمه ایران، جریانی خاص در حمایت از معاون اول رئیس جمهور و رئیس سابق دیوان محاسبات کشور به جنب و جوش افتاده است.
 
خبرهای رسیده حکایت از این دارد که در جلسه چند روز اخیر هیئت دولت،  برخی وزرا نسبت به اتهام های مطرح شده درباره رحیمی ابراز نگرانی و ناراحتی کرده و این حرکت را توطئه ای علیه دولت خواندند.
 
این روند تا جایی ادامه پیدا می کند که یکی از افراد حاضر در جلسه اقدام به جمع آوردی امضا از اعضای هیئت دولت برای تهیه نامه در حمایت از رئیس سابق دیوان محاسبات می کند.
 
گفته می شود در این میان دو نفر از وزرای کابینه از امضای نامه مذکور سر باز می زنند؛ این دو وزیر پیش از این نیز اعتراضاتی نسبت به عملکرد برخی افراد در دولت داشتند.
 
همچنین شنیده شده که مسئولیت جمع آوری امضا از وزرا به عهده یکی از نزدیکان رحیمی در هیئت دولت گذاشته شده و فرد مذکور نیز به دلیل رابطه مستمر با وزرا توانسته میزان قابل توجهی امضا در حمایت از رئیس سابق دیوان محاسبات جمع آوری کند.
نظرات بینندگان
sajjad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
۲
۰
.........
تحریم واقعا اثر نداره اینان که بابای مردمو درآوردن
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند