۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲

آقای بادامچیان حواستان هست؟

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اخیرا در گفت‌و‌گوی مفصلی با روزنامه شرق اتهاماتی را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد کرده که از ایشان به عنوان یک چهره سیاسی با سابقه بعید است.
کد خبر : ۷۳۳۱۹
اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اخیرا در گفت‌و‌گوی مفصلی با روزنامه شرق اتهاماتی را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد کرده که از ایشان به عنوان یک چهره سیاسی با سابقه بعید است.

به گزارش صراط به نقل از شفاف،‌ ایشان که از جمله چندهزار نفر کاندیدای راه نیافته به مجلس هستند در گفت‌و‌گوی با شرق گفته است: «در انتخابات مجلس نهم یک بخشی از سپاه آمدند به طرف جبهه پایداری؛ طبیعی است ۳۰ هزار رای من در تهران کم می‌شود.»
 
خبرنگار شرق که گویا انتظار این پاسخ را از قائم مقام «حزب موتلفه اسلامی» نداشته از وی می‌پرسد که به نظر شما یعنی سپاه نگذاشت که شما وارد مجلس شوید که بادامچیان‌‌‌ همان حرف را اینگونه تکرار می‌کند: «خیر. می‌گویم یک بخشی از سپاه رفت طرف جبهه پایداری و آنان را تایید کرد. این موجب شد تعداد رای این طرف کم شود. در انتخابات، آنانی که در همه فهرست‌های اصولگرایان مشترک بودند، همه رای آوردند.»

آقای بادامچیان قطعا و یقینا جزو نیروهای انقلاب بوده و هست و سابقه ایشان در قبل و بعد از انقلاب بر کسی پوشیده نیست. اما این راهم نمی‌توان نادیده گرفت و نگفت که چرا ایشان آنگاه که نام خود و یا رفقا و دیگر اعضای موتلفه از صندوق‌های رای بیرون می‌آمد اعتراضی به سپاه نداشته‌اند؟ آیا می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که در هر انتخاباتی که نام آقای بادامچیان از صندوق بیرون نیاید، سپاه در انتخابات دخالت کرده است؟

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس خود تاکنون بر اساس فرمایشات حضرت امام رفتاری فراجناحی داشته و از دخالت در سیاست به دور بوده است. حال چگونه است که اینگونه بر حافظان ایران و انقلاب تاخته می‌شود؟

همه آنهایی که از ابتدای پیروزی انقلاب و بخصوص پس از رحلت حضرت امام (ره) مدعی دخالت سپاه در انتخابات بوده‌اند، نتوانسته‌اند حتی یک سند از این موضوع ارائه کنند. نکته اینجاست آنان که مدعی دخالت سپاه در انتخابات شده‌اند هرگاه که نتیجه انتخابات باب میل و اندیشه آنان بوده نه تنها اعتراضی نداشته‌اند بلکه برعکس انتخابات را کاملا آزاد دانسته‌اند.
نظرات بینندگان
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
۲
۱
تکرار حرف مطهری !!!!!!
این آقایان هر وقت رای نمی آورند دنبال متهم کردن کسی یا چیزی هستند ،اینها از اثرات قدرت در منش و فکر انسان است که چگونه ادم وابسته قدرت می شود به هر قیمتی ،
اگر بخاطر سابقه مثبت موتلفه نبود.........
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
تمام مصاحبه بادامچيان به غير اين جمله در مدح جامعه اصولگرايي ،پيروي از ولايت فقيه است كه من تا به امروز از كمتر كسي چنين مواضع روشن و دقيقي راجع به اصولگرايان خوانده بودم
اما جمله مربوط به سپاه كمي مصاحبه را تحت الشعا قرار داده است