۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳

موسوی تبریزی: توبه کنیم!

ك فعال سياسي گفت: آنهايي كه وارد ميدان سياست شده‌اند، بايد تا حد امكان به اصلاح امور روي بياورند؛ چرا كه اين افراد هر چقدر مسئوليت‌شان بيشتر است، تاثيرگذاري‌شان در جامعه نيز به همان ميزان بيشتر خواهد بود و وظيفه‌شان سنگين‌تر است.
کد خبر : ۷۳۳۹۵
حجت‌الاسلام و المسلمين موسوي تبريزي، با مورد توجه قرار دادن تاثيرگذاري آموزه‌هاي ماه مبارك رمضان بر افراد جامعه خاصه سياستمداران، افزود: اين ماه به ما ياد مي‌دهد كه تزكيه نفس داشته باشيم و هيچگاه خواسته‌هاي شخصي را بر خواسته‌هاي عمومي مقدم ندانيم.

به گزارش صراط به نقل از ايسنا، اين فعال سياسي در ادامه خاطرنشان كرد: اگرچه دعا كردن مفيد و ارزشمند است، اما ما خودمان نبايد نسبت به مسائلي چون فقر فرهنگي،‌ اقتصادي و بحث بيكاري جوانان و ازدواج آنان بي‌تفاوت باشيم. ما خودمان بايد در جهت حل چنين مشكلاتي حركت كنيم و آثارش را از خدا بخواهيم.
موسوي‌تبريزي تاكيد كرد: آنهايي كه وارد ميدان سياست شده‌اند و در اين ميدان قدم مي‌زنند، بايد تا حد امكان به اصلاح امور روي بياورند؛ چرا كه اين افراد هر چقدر مسئوليت‌شان بيشتر است، تاثيرگذاري‌شان در جامعه نيز به همان ميزان بيشتر خواهد بود و وظيفه‌شان سنگين‌تر است.
وي با بيان اين‌كه سخت‌ترين گناه‌ها، رعايت نكردن حقوق مردم و اذيت كردن آنان است، اظهار كرد: حرمت مسلمين، حرمت خداوند است و هر كس حرمت مومن را زير پا بگذارد و او را اذيت كند، بيشترين ظلم را در رابطه با حقوق مردم انجام داده است. اين در حالي است كه هم‌اكنون ضايع كردن حقوق مردم و هتك حيثيت آنان به خصوص در ميان سياسيون بداخلاق رواج پيدا كرده است كه قطعا باعث به وجود آوردن مشكلاتي در جامعه مي‌شود.
اين فعال سياسي گفت: اين بداخلاقي‌ها است كه باعث ايجاد تشتت و تكبر و ايجاد نفرت‌ها مي‌شود، بنابراين ما بايد توبه كنيم و به سمت ارزش‌هايمان بازگرديم.
موسوي تبريزي گفت: بايد بدانيم خداوند نعمتي را كه به ما داده پس نمي‌گيرد، مگر اين‌كه خودمان خرابش كرده باشيم. همچنين عذابي كه به وسيله ظالمين به ما داده است، از بين نمي‌برد، مگر اين‌كه خودمان اقدام كنيم و آن را از بين ببريم.
وي تاكيد كرد: اگرچه طي اين 30 سال زحمات بسياري در اين انقلاب كشيده شده است و آثار مباركي داشته است، اما اين اثرات مي‌توانست 10 برابر اين‌ها باشد. ما متاسفانه نتوانسته‌ايم حق اين ملت را آنگونه كه شايسته‌شان است به آنها بدهيم.